GuidZP400 |
de21747d-fc4d-48da-a18e-05c9d6659abf
|
Biuletyn |
634835-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie
|
Regon |
98393000000000
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piątnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-421
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 166 611
|
Zamawiajacy fax |
862 166 611
|
Zamawiajacy email |
zsrmari@izd.psl.org.pl
|
Adres strony url |
https://marianowo.edupage.org/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601 611 353
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka budżetowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://marianowo.edupage.org/a/2019-1
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Chor. Jana Szymańskiego w Marianowie, Marianowo 7, 18-421 Marianowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu uczniów; Zadanie nr 2 - Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu uczniów; Zadanie nr 3 - Dostawa monitorów interaktywnych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. chor. Jana Szymańskiego w Marianowie
|
Numer referencyjny |
ZP/2019/12/1/2
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu uczniów; Zadanie nr 2 - Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu uczniów; Zadanie nr 3 - Dostawa monitorów interaktywnych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. chor. Jana Szymańskiego w Marianowie.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), nieużywanym wcześniej w innych projektach posiadającym odpowiednie certyfikaty.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, na własny koszt i na własne ryzyko.
4. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Zamawiającego.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego sprawdzeniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
6. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy sformułowanie „lub równoważne".
7. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawa spełnia równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dostawa spełnia równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawa, spełnia wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
8. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
9. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez dostawcę.
10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany w ofercie; minimalnie: 24 miesiące - kryterium oceny ofert „okres gwarancji”.
11. Termin rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji zgodnie z art. 558 Kodeksu Cywilnego.
12. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny przedmiotu umowy.
13. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub usterki dostarczonego przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu lub części na nowy wolny od wad.
14. Okres gwarancji wymienionego nowego egzemplarza zaczyna swój bieg od daty dostarczenia go do użytkownika, co będzie potwierdzone protokołem odbioru.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
34110000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania umowy – dla Zadania nr 1,2,3 od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże co najmniej jedną dostawę główną o wartości min.:
200 000,00 zł. brutto dla Zadanie nr 1,
300 000,00 zł. brutto dla Zadanie nr 2,
którą wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których były wykonywane, przy czym pod pojęciem „głównej dostawy” Zamawiający uznaje dostawę:
Samochodu osobowego do przewozu 7 os. z kierowcą i więcej dla Zadania nr 1
Autobusu do przewozu od 24 do 26 (z kierowcą) osób dla Zadania nr 2
oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Dowodem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, jest:
poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub,
oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Obowiązek udowodnienia niemożności uzyskania poświadczenia spoczywa na Wykonawcy oraz musi wynikać z treści oświadczenia i być poparte dowodami.
UWAGA:
Wykonawca musi wykazać wykonaniem/wykonywaniem dostawy o wartości minimum 200 000,00 zł brutto dla Zadania nr 1; 300 000,00 zł. brutto dla Zadanie nr 2, z zastrzeżeniem, że przez jedną dostawę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednego kontraktu (umowy). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części dostawy, która została wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i zostanie potwierdzona dowodem o jej należytym wykonaniu.
Dla Zadania nr 3 - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu dla Zadania nr 1,2 i/lub 3 zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację w zatwierdzonym przez Sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2019 r., poz. 498);
UWAGA I:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w pkt 7.1 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
UWAGA II:
Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych:
„Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
[…] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, dla Zadania nr 1,2 zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik nr 8 do SIWZ,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
1.1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ.
1.2. Formularz cenowy – Załącznik nr 3 do SIWZ
1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.4. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 4 do SIWZ.
1.5. Dowód wniesienia wadium dla Zadania nr 1,2.
2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp najkorzystniejszy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp zostanie zamieszczony razem z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie – patrz Załącznik nr 7 do SIWZ) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) – Zadanie nr 1,
2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) – Zadanie nr 2,
2. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.12.2019 roku do godz.: 14.55.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane).
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: nr konta 35 1010 1049 0036 1013 9120 0000 z dopiskiem „wadium w post. nr ZP/2019/12/1/2 – Zadanie nr ……”.
4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert – ni e ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego.
5. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty.
6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia realizacji umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji umowy będzie następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność nie ponosi Wykonawca,
b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
|
IV 4 4 data |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:55
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu uczniów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34110000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania umowy – dla Zadania nr 1,2,3 od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu uczniów; Zadanie nr 2 - Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu uczniów; Zadanie nr 3 - Dostawa monitorów interaktywnych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. chor. Jana Szymańskiego w Marianowie.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), nieużywanym wcześniej w innych projektach posiadającym odpowiednie certyfikaty.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, na własny koszt i na własne ryzyko.
4. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Zamawiającego.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego sprawdzeniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
6. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy sformułowanie „lub równoważne".
7. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawa spełnia równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dostawa spełnia równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawa, spełnia wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
8. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
9. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez dostawcę.
10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany w ofercie; minimalnie: 24 miesiące - kryterium oceny ofert „okres gwarancji”.
11. Termin rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji zgodnie z art. 558 Kodeksu Cywilnego.
12. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny przedmiotu umowy.
13. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub usterki dostarczonego przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu lub części na nowy wolny od wad.
14. Okres gwarancji wymienionego nowego egzemplarza zaczyna swój bieg od daty dostarczenia go do użytkownika, co będzie potwierdzone protokołem odbioru.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu uczniów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34120000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania umowy – dla Zadania nr 1,2,3 od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu uczniów; Zadanie nr 2 - Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu uczniów; Zadanie nr 3 - Dostawa monitorów interaktywnych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. chor. Jana Szymańskiego w Marianowie.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), nieużywanym wcześniej w innych projektach posiadającym odpowiednie certyfikaty.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, na własny koszt i na własne ryzyko.
4. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Zamawiającego.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego sprawdzeniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
6. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy sformułowanie „lub równoważne".
7. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawa spełnia równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dostawa spełnia równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawa, spełnia wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
8. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
9. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez dostawcę.
10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany w ofercie; minimalnie: 24 miesiące - kryterium oceny ofert „okres gwarancji”.
11. Termin rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji zgodnie z art. 558 Kodeksu Cywilnego.
12. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny przedmiotu umowy.
13. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub usterki dostarczonego przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu lub części na nowy wolny od wad.
14. Okres gwarancji wymienionego nowego egzemplarza zaczyna swój bieg od daty dostarczenia go do użytkownika, co będzie potwierdzone protokołem odbioru.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa monitorów interaktywnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania umowy – dla Zadania nr 1,2,3 od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu uczniów; Zadanie nr 2 - Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu uczniów; Zadanie nr 3 - Dostawa monitorów interaktywnych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. chor. Jana Szymańskiego w Marianowie.
2. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), nieużywanym wcześniej w innych projektach posiadającym odpowiednie certyfikaty.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, na własny koszt i na własne ryzyko.
4. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Zamawiającego.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego sprawdzeniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
6. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy sformułowanie „lub równoważne".
7. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawa spełnia równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dostawa spełnia równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawa, spełnia wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
8. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
9. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez dostawcę.
10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany w ofercie; minimalnie: 24 miesiące - kryterium oceny ofert „okres gwarancji”.
11. Termin rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji zgodnie z art. 558 Kodeksu Cywilnego.
12. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny przedmiotu umowy.
13. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub usterki dostarczonego przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu lub części na nowy wolny od wad.
14. Okres gwarancji wymienionego nowego egzemplarza zaczyna swój bieg od daty dostarczenia go do użytkownika, co będzie potwierdzone protokołem odbioru.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |