Dostawa mebli biurowych, konferencyjnych, cateringowych oraz krzeseł do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku realizowana w ramach Wieloletniego Programu Rządowego (WPR) pn. „Budowa kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku” przyjętego w uchwale nr 169/2011 Rady Ministrów z dnia 6 września 2011 r. z późniejszymi zmianami

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Miejscowość Sulejówek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble konferencyjne,
  • Meble do przechowywania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634754-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391730005, 391120000, 391530009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część pierwsza - szafka ubraniowa schowkowa
Część druga - krzesła składane dla zwiedzających
Część trzecia - meble biurowe
Część czwarta - stoły konferencyjne
Część piąta - meble cateringowe
Część szósta - krzesła warsztatowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1adb884e-0f64-4322-b32a-1312a9f64937
Biuletyn 634754-N-2019
Zamawiajacy nazwa Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Regon 14177328200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Oleandrów
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Sulejówek
Zamawiajacy kod pocztowy 05-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 842 04 25
Zamawiajacy fax 22 842 04 25
Zamawiajacy email w.chmielewski@muzeumpilsudski.pl
Adres strony url www.muzeumpilsudski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeumpilsudski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeumpilsudski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę, przygotowaną i oznaczoną zgodnie z wymaganiami specyfikacji, należy złożyć w biurze Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Dominikańska 25, 02-738 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych, konferencyjnych, cateringowych oraz krzeseł do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku realizowana w ramach Wieloletniego Programu Rządowego (WPR) pn. „Budowa kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku” przyjętego w uchwale nr 169/2011 Rady Ministrów z dnia 6 września 2011 r. z późniejszymi zmianami
Numer referencyjny ZP/MJP/DA/5/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część pierwsza - szafka ubraniowa schowkowa Część druga - krzesła składane dla zwiedzających Część trzecia - meble biurowe Część czwarta - stoły konferencyjne Część piąta - meble cateringowe Część szósta - krzesła warsztatowe
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia); 4) Wypełnioną Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ. Należy wypełnić jedynie tabelę dotyczącą części, na którą Wykonawca składa ofertę.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla części: - część pierwsza – 1 000,00 zł - część druga – 400,00 zł - część trzecia – wadium nie jest wymagane - część czwarta – 400,00 zł - część piąta – wadium nie jest wymagane - część szósta – wadium nie jest wymagane 2. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Biura Zamawiającego: ul. Dominikańska 25, 02-738 Warszawa, jednocześnie dołączając jego kopię do oferty albo złożyć wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa szafka ubraniowa schowkowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39173000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis szafka ubraniowa schowkowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa krzesła składane dla zwiedzających
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis krzesła składane dla zwiedzających
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis meble biurowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa stoły konferencyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39153000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis stoły konferencyjne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa meble cateringowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39153000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis meble cateringowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa krzesła warsztatowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis krzesła warsztatowe
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)