Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych na rok 2020

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633872-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222120009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup prenumeraty naukowych czasopism zagranicznych na rok 2020, według wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
W zakres zamówienia wchodzi:
- dostarczanie prenumeraty do siedziby Zamawiającego;
- załatwianie spraw związanych z licencją na prenumeratę w wersji on-line;
- wykonanie reklamacji u wydawcy w imieniu Zamawiającego - niezależnie od formy dostarczania prenumeraty (bezpośrednio od wydawcy lub za pośrednictwem Wykonawcy). Zamawiający informuje o nieprawidłowościach Wykonawcę i to Wykonawca składa reklamacje u wydawcy w imieniu Zamawiającego;
- obsługa prenumeraty w trybie on-line poprzez założenie dla Zamawiającego na swojej stronie internetowej konta użytkownika;
- obsługa celna dotyczącą przedmiotu zamówienia;
- komunikowanie się z Zamawiającym w języku polskim: telefon, faks, poczta elektroniczna oraz w sytuacjach tego wymagających kontakt bezpośredni (wizyty w siedzibie Zamawiającego);
- prowadzenie i udostępnianie dla Zamawiającego statystyk wykorzystania dostępów on-line (w związku z corocznym obowiązkowym przekazywaniem danych statystycznych dla Głównego Urzędu Statystycznego, który wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dn. 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 649 z późn. zm.)).
2. Wymagania w zakresie sposobu płatności za realizację zamówienia:
1) rozliczenie należności za przedmiot zamówienia nastąpi w formie przedpłaty wnoszonej przez Zamawiającego w równych kwotowo ratach,
2) terminy płatności ratalnej muszą być rozłożone w równych odstępach czasu proporcjonalnie do liczby zaoferowanych rat na rok 2020, (np. zaoferowanie płatności w trzech ratach: I rata - płatna do dnia 31 stycznia 2020 roku; II rata - płatna do dnia 30 czerwca 2020 roku; III rata - płatna do dnia 30 listopada 2020 roku).
3) Zamawiający dokona płatności pierwszej raty - w miesiącu styczniu 2020 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9acb2203-416e-46e6-897b-fa73e53394ce
Biuletyn 633872-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN
Regon 00032582500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-093
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5892000,
Zamawiajacy fax 22 8225342
Zamawiajacy email przetargi@nencki.edu.pl,
Adres strony url http://www.nencki.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nencki.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa, pokój nr 29 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych na rok 2020
Numer referencyjny AZP-261-17/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup prenumeraty naukowych czasopism zagranicznych na rok 2020, według wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzi: - dostarczanie prenumeraty do siedziby Zamawiającego; - załatwianie spraw związanych z licencją na prenumeratę w wersji on-line; - wykonanie reklamacji u wydawcy w imieniu Zamawiającego - niezależnie od formy dostarczania prenumeraty (bezpośrednio od wydawcy lub za pośrednictwem Wykonawcy). Zamawiający informuje o nieprawidłowościach Wykonawcę i to Wykonawca składa reklamacje u wydawcy w imieniu Zamawiającego; - obsługa prenumeraty w trybie on-line poprzez założenie dla Zamawiającego na swojej stronie internetowej konta użytkownika; - obsługa celna dotyczącą przedmiotu zamówienia; - komunikowanie się z Zamawiającym w języku polskim: telefon, faks, poczta elektroniczna oraz w sytuacjach tego wymagających kontakt bezpośredni (wizyty w siedzibie Zamawiającego); - prowadzenie i udostępnianie dla Zamawiającego statystyk wykorzystania dostępów on-line (w związku z corocznym obowiązkowym przekazywaniem danych statystycznych dla Głównego Urzędu Statystycznego, który wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dn. 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 649 z późn. zm.)). 2. Wymagania w zakresie sposobu płatności za realizację zamówienia: 1) rozliczenie należności za przedmiot zamówienia nastąpi w formie przedpłaty wnoszonej przez Zamawiającego w równych kwotowo ratach, 2) terminy płatności ratalnej muszą być rozłożone w równych odstępach czasu proporcjonalnie do liczby zaoferowanych rat na rok 2020, (np. zaoferowanie płatności w trzech ratach: I rata - płatna do dnia 31 stycznia 2020 roku; II rata - płatna do dnia 30 czerwca 2020 roku; III rata - płatna do dnia 30 listopada 2020 roku). 3) Zamawiający dokona płatności pierwszej raty - w miesiącu styczniu 2020 r.
Cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie nie mniej niż 3 (trzy) zamówienia dotyczące sprzedaży prenumeraty zagranicznych czasopism naukowych. Wartość (brutto) każdego zamówienia musi być nie mniejsza niż 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku gdy wykazywane zamówienia dotyczą świadczeń okresowych i ciągłych, dopuszcza się nie tylko zamówienia zakończone, ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełnić w/w warunek i należy podać wartość zrealizowanej części zamówienia do dnia złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie wyżej wymienionego warunku (nie wartość całej umowy). Jeżeli Wykonawca wykaże zamówienia realizowane za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania postawionego w postępowaniu warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenia lub dokumenty stanowiące treść oferty: 1) Szablon oferty (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2) Wykaz czasopism i cen (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 3) Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SIWZ) - składana o ile dotyczy. 4) Informacja o zastrzeżeniu jawności treści oferty stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SIWZ) - składana o ile dotyczy. 2. Oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, potwierdzające treść oferty: 1) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcą (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp - składane o ile dotyczy. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swej treści, że określony w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp potencjał został faktycznie udostępniony - składane o ile dotyczy. 3. Oświadczania lub dokumenty składane po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (grupa kapitałowa) 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli w niniejszym postępowaniu odrębne Oferty, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający zażąda dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z ustaleniami art. 144 ust. 1 pkt 1) Pzp Zamawiający informuje, że mogą nastąpić zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru, w przypadku, gdy po stronie Zamawiającego, zaistnieje konieczność zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, polegająca na rezygnacji z poszczególnych tytułów Wykazu czasopism – dopuszczalne jest zmniejszenie kwoty umowy do wysokości 20% jej wartości brutto.
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Płatność ratalna
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)