Retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina w systemie CollectionsIndex + (2.42a) – 5 części

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634766-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina w systemie CollectionsIndex + (2.42a) – 5 części”
1) przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 a do SIWZ,
2) przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 b do SIWZ,
3) przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 c do SIWZ,
4) przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 d do SIWZ,
5) przedmiotem zamówienia dla części nr 5 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, wyszczególnionych w Zał. 2 e do SIWZ,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30d9c60c-5518-4309-8643-3b03f8b33b00
Biuletyn 634766-N-2019
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
Regon 17307171000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 44 16 100
Zamawiajacy fax 22 44 16 112
Zamawiajacy email zamowienia@nifc.pl
Adres strony url https://bip.nifc.pl/pl/bip/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego PolskaCyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty urząd” Działanie nr 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny PAŃSTWOWA INSTYTUCJA KULTURY
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.nifc.pl/pl/bip/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.nifc.pl/pl/bip/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina w systemie CollectionsIndex + (2.42a) – 5 części
Numer referencyjny ZP/NIFC-61/2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina w systemie CollectionsIndex + (2.42a) – 5 części” 1) przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 a do SIWZ, 2) przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 b do SIWZ, 3) przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 c do SIWZ, 4) przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 d do SIWZ, 5) przedmiotem zamówienia dla części nr 5 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, wyszczególnionych w Zał. 2 e do SIWZ,
Cpv glowny przedmiot 72312000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 1) dla części nr 1 od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2020r. 2) dla części nr 2 od dnia podpisania umowy do dnia 29.05.2020r. 3) dla części nr 3 od dnia podpisania umowy do dnia 29.05.2020r. 4) dla części nr 4 od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2020r. 5) dla części nr 5 od dnia podpisania umowy do dnia 29.05.2020r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 b uPzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę do każdej z części z zamówieniowa wykażą, że dysponują: co najmniej 1 osobą która będzie brała udział w realizacji zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe historyczne (minimum licencjat) lub wyższe w zakresie historii sztuki (minimum licencjat) lub wyższe filologiczne (minimum licencjat) lub wyższe muzykologiczne (minimum licencjat).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz osób (potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w § 9 ust. 1 pkt 3, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SIWZ odpowiednio dla każdej z części).
Inne dokumenty niewymienione 1) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art.22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III. 4) lit. a-c. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie III.4) lit. a-c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI POSTĘPOWANIA PARAGRAF 11 ISTOTNYCH POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że istotne zmiany Umowy mogą nastąpić w następujących sytuacjach: a) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jakie mają zastosowanie do zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszej Umowy - zmiana stosowna do wprowadzanych rozwiązań prawnych; b) zmiany stawki podatku VAT – cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; c) zmiany sposobu rozliczania niniejszej Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; d) zmiany terminów płatności; e) pojawienia się okoliczności nieprzewidzianych w momencie zawierania niniejszej Umowy; f) wystąpienia potrzeby udzielenia zamówień dodatkowych o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; g) wystąpienia innych niż powyższe sytuacji umożliwiających zmianę Umowy wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; h) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. i) zmiany zakresu prac przewidzianych do osobistej realizacji przez Wykonawcę jeżeli zmiana wiąże się z rezygnacją z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. j) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy o następującym zakresie i charakterze: a) wynikającym z dokonanej zmiany przepisów w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pod lit. a) niniejszego paragrafu; b) wynagrodzenia za wykonanie Umowy, w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pod lit. b (zmiana ograniczona do zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki podatku), lit. c (zmiana uzależniona od zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy), lit. d (zmiana polegająca na wydłużeniu bądź skróceniu terminów płatności), lit. e (zmiana polegająca na zwiększeniu bądź zmniejszeniu wynagrodzenia w zależności od okoliczności nieprzewidzianych w momencie zawierania Umowy), lit. f (zmiana polegająca na zwiększeniu wynagrodzenia o wartość zamówień dodatkowych), lit. j (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość prac niewykonanych lub podwyższeniu wynagrodzenia o wartość prac w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu Umowy, a wynikających z wystąpienia Siły wyższej); c) zakresu prac lub/i wymagań technicznych dotyczących Dzieła w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pod lit. e (zmiana polegająca na zwiększeniu bądź zmniejszeniu zakresu prac lub/i wymagań technicznych dotyczących Dzieła uzależniona od okoliczności nieprzewidzianych w momencie zawierania Umowy), lit. f (zmiana polegająca na zwiększeniu prac lub/i wymagań technicznych dotyczących Dzieła o zakres zamówień dodatkowych), lit. h (zmiana polegająca na zwiększeniu bądź zmniejszeniu prac lub/i wymagań technicznych dotyczących Dzieła w zależności od tego co jest korzystne dla Zamawiającego), lit. j (zmniejszenie zakresu prac w zakresie niewykonanym lub zwiększenie zakresu prac o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu Umowy a wynikający z wystąpienia Siły wyższej); d) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu prac realizowanych osobiście przez Wykonawcę, w przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. i) niniejszego paragrafu; e) wydłużenie terminów wykonania Umowy w przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a oraz e-j niniejszego paragrafu.
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 a do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 b do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 c do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 d do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, określonych w Zał. 2 d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia dla części nr 5 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, wyszczególnionych w Zał. 2 e do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72312000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części nr 5 jest: retrokonwersja z weryfikacją i uzupełnieniem metadanych do obiektów muzealnych ze zbiorów Muzeum Fryderyka Chopina, wyszczególnionych w Zał. 2 e do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie osób
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)