GuidZP400 |
9921b8a1-8159-466b-bdda-a8f8820a86a1
|
Biuletyn |
634734-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Regon |
45066502400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-404
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
864 733 610
|
Zamawiajacy fax |
864 733 210
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża, godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15.05.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
|
Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/56/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w ilości, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ.
2. Zamówienie jest podzielone na 3 części, zwane dalej Pakietami:
PAKIET 1 – Aparatura i sprzęt medyczny do Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej
PAKIET 2 – Szafa do przechowywania i suszenia endoskopów
PAKIET 3 - Diatermia do zabiegów endoskopowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego) oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania aparatury i sprzętu medycznego rok produkcji nie wcześniej jak 2019, nieużywanej, nie powystawowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126) oraz rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1993).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się złożenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu.
Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w Załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca w treści złożonych dokumentów wskazał potwierdzenie spełnienia przez zaoferowany asortyment parametrów określonych w Załączniku nr 4.
b) dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony
do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) – w przypadku składania oferty na wyrób medyczny
c) deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi
Uwaga!
jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności oraz nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE, w takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia,
że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną
d) oświadczenie Wykonawcy, że instrukcje obsługi w jęz. polskim /dopuszczone na nośniku elektronicznym/dla oferowanej/go aparatury medycznej/ sprzętu medycznego i instrukcje serwisowe (zgodnie z pkt 17 Załącznika nr 5 do SIWZ) oraz paszport techniczny i licencje na oprogramowanie (jeżeli dotyczy) dostarczy wraz z dostawą sprzętu,
e) oświadczenie producenta o częstotliwości wykonywanych przeglądów w siedzibie Zamawiającego w okresie gwarancji i po okresie gwarancji
f) certyfikat o autoryzacji serwisowej zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ,
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126) oraz rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1993).
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Formularz ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ),
2) Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego (wg Załącznika nr 4 do SIWZ),
3) Formularz „Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia” (wg Załącznika nr 5 do SIWZ)
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
B. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych - jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowania na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1 – Aparatura i sprzęt medyczny do Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w ilości, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ.
2.
PAKIET 1 – Aparatura i sprzęt medyczny do Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego) oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania aparatury i sprzętu medycznego rok produkcji nie wcześniej jak 2019, nieużywanej, nie powystawowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 2 – Szafa do przechowywania i suszenia endoskopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w ilości, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ.
2.
PAKIET 2 – Szafa do przechowywania i suszenia endoskopów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego) oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania aparatury i sprzętu medycznego rok produkcji nie wcześniej jak 2019, nieużywanej, nie powystawowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3 - Diatermia do zabiegów endoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w ilości, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ.
2.
PAKIET 3 - Diatermia do zabiegów endoskopowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego) oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania aparatury i sprzętu medycznego rok produkcji nie wcześniej jak 2019, nieużywanej, nie powystawowej.
|
| |