Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634734-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w ilości, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ.
2. Zamówienie jest podzielone na 3 części, zwane dalej Pakietami:
PAKIET 1 – Aparatura i sprzęt medyczny do Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej
PAKIET 2 – Szafa do przechowywania i suszenia endoskopów
PAKIET 3 - Diatermia do zabiegów endoskopowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego) oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania aparatury i sprzętu medycznego rok produkcji nie wcześniej jak 2019, nieużywanej, nie powystawowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9921b8a1-8159-466b-bdda-a8f8820a86a1
Biuletyn 634734-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 45066502400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-404
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 864 733 610
Zamawiajacy fax 864 733 210
Zamawiajacy email przetargi@szpital-lomza.pl
Adres strony url www.szpital-lomza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lomza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lomza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża, godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15.05.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Numer referencyjny ZT-SZP-226/01/56/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w ilości, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ. 2. Zamówienie jest podzielone na 3 części, zwane dalej Pakietami: PAKIET 1 – Aparatura i sprzęt medyczny do Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej PAKIET 2 – Szafa do przechowywania i suszenia endoskopów PAKIET 3 - Diatermia do zabiegów endoskopowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego) oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania aparatury i sprzętu medycznego rok produkcji nie wcześniej jak 2019, nieużywanej, nie powystawowej.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126) oraz rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1993).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się złożenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w Załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca w treści złożonych dokumentów wskazał potwierdzenie spełnienia przez zaoferowany asortyment parametrów określonych w Załączniku nr 4. b) dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) – w przypadku składania oferty na wyrób medyczny c) deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności oraz nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE, w takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną d) oświadczenie Wykonawcy, że instrukcje obsługi w jęz. polskim /dopuszczone na nośniku elektronicznym/dla oferowanej/go aparatury medycznej/ sprzętu medycznego i instrukcje serwisowe (zgodnie z pkt 17 Załącznika nr 5 do SIWZ) oraz paszport techniczny i licencje na oprogramowanie (jeżeli dotyczy) dostarczy wraz z dostawą sprzętu, e) oświadczenie producenta o częstotliwości wykonywanych przeglądów w siedzibie Zamawiającego w okresie gwarancji i po okresie gwarancji f) certyfikat o autoryzacji serwisowej zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126) oraz rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1993).
Inne dokumenty niewymienione A. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego (wg Załącznika nr 4 do SIWZ), 3) Formularz „Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia” (wg Załącznika nr 5 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) B. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych - jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowania na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1 – Aparatura i sprzęt medyczny do Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w ilości, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ. 2. PAKIET 1 – Aparatura i sprzęt medyczny do Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego) oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania aparatury i sprzętu medycznego rok produkcji nie wcześniej jak 2019, nieużywanej, nie powystawowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2 – Szafa do przechowywania i suszenia endoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w ilości, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ. 2. PAKIET 2 – Szafa do przechowywania i suszenia endoskopów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego) oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania aparatury i sprzętu medycznego rok produkcji nie wcześniej jak 2019, nieużywanej, nie powystawowej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET 3 - Diatermia do zabiegów endoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w ilości, asortymencie i o parametrach technicznych i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ. 2. PAKIET 3 - Diatermia do zabiegów endoskopowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego) oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania aparatury i sprzętu medycznego rok produkcji nie wcześniej jak 2019, nieużywanej, nie powystawowej.
  

Criterion

Kryteria OKRES GWARANCJI
Znaczenie 10,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria JAKOŚĆ (OCENA TECHNICZNA)
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)