Dostawa materiałów biurowych dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2020 roku

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634468-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb członków Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w roku 2020, sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy asortymentu został określony w załączniku nr 1
do SIWZ.
3. Dostarczone materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, pełnowartościowe, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji, w kategorii pierwszej spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu.
4. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i magazynowania.
5. Dopuszcza się dostawy materiałów o wyższych parametrach w określonych wyjątkach.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawierał odrębne umowy, z każdą
z jednostek biorących udział w postępowaniu .
7. Wszędzie, gdzie są wskazane jakiekolwiek znaki towarowe, nazwy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych produktów równoważnych o nie gorszej jakości niż wskazane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b376ecb3-5360-4c37-922d-14c3ac301728
Biuletyn 634468-N-2019
Zamawiajacy nazwa Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Regon 34000902900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waryńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 56 696 80 91 do 93
Zamawiajacy fax +48 56 4506103, +48 56 6968098
Zamawiajacy email z.bartwicki@gpp.grudziądz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Czy przeprowadza zamawiajacy z eu 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Wspolne udzielanie zamowienia Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gpp.grudziadz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gpp.grudziadz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w oznakowanej zgodnie z opisem wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ i zamkniętej kopercie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zarządu Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2020 roku
Numer referencyjny PN/15/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb członków Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w roku 2020, sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy asortymentu został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczone materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, pełnowartościowe, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji, w kategorii pierwszej spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. 4. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i magazynowania. 5. Dopuszcza się dostawy materiałów o wyższych parametrach w określonych wyjątkach. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawierał odrębne umowy, z każdą z jednostek biorących udział w postępowaniu . 7. Wszędzie, gdzie są wskazane jakiekolwiek znaki towarowe, nazwy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych produktów równoważnych o nie gorszej jakości niż wskazane.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy materiałów biurowych – na łączną kwotę minimum 100 000,00 zł brutto. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących ilości jednostkowych kontraktów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu oświadczenia – wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)