Dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej.(DFP.271.108.2019.DB)

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630792-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej.
Zamówienie zostało podzielone na 5 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42782472-4101-4cc9-8283-bc346c9d7420
Biuletyn 630792-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Regon 28868500000000
Zamawiajacy adres ulica Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 424 71 21,012 424 70 46
Zamawiajacy fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Zamawiajacy email info@su.krakow.pl
Adres strony url https://www.su.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pl.su.krakow.pl/przetargi-i-ogloszenia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pl.su.krakow.pl/przetargi-i-ogloszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro, pok. 20B
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej.(DFP.271.108.2019.DB)
Numer referencyjny DFP.271.108.2019.DB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej. Zamówienie zostało podzielone na 5 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 438185,19
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1. Z zastrzeżeniem możliwości zastosowania art. 145 ust. 1 ustawy umowa zostanie zawarta do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego jednak nie dłużej niż na okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. W zakresie części 1 i 5 dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień w terminie do 5 dni roboczych, a dostawy pilne w terminie do 2 dni roboczych stosownym transportem i na koszt Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dłuższego czasu realizacji dostawy w przypadku wskazania tego każdorazowo na zamówieniu częściowym przy czym czas ten nie może być dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. 3.W zakresie części 2, 3, 4 dostawy do magazynu depozytowego (utworzonego w Pracowni Hemodynamiki i Angiografii; ul. Kopernika 17/Jakubowskiego 2 NSSU w Krakowie) odbywać się będą w terminie do 5 dni roboczych, a dostawy pilne w terminie do 1 dnia roboczego stosownym transportem i na koszt Wykonawcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 specyfikacji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 specyfikacji powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.8 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 specyfikacji stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: 1. Materiałów firmowych – np. folderów, katalogów, materiałów informacyjnych, kart charakterystyki, ulotek, instrukcji lub wyciągu z instrukcji, dokumentacji technicznej, świadectw rejestracji, oświadczeń producenta – potwierdzających, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których pozycji (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiony materiał dotyczy. 2.Próbek oferowanych wyrobów w następujących częściach i ilościach tj. część 3, poz. 1 - 1 sztuka. Próbki mają być złożone w oryginalnych opakowaniach z etykietami spełniającymi wymogi ustawy o wyrobach medycznych. Wskazane jest aby każda złożona próbka została oznaczona nazwą Wykonawcy oraz numerem części i pozycji zamówienia, której dotyczy. W przypadku próbek sterylnych oznaczenie musi być zrobione tak, aby próbka zachowała walor sterylności.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji (Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwo rejestracji, oświadczenie producenta – potwierdzające posiadanie przez oferowane wyroby cech ocenianych (parametry pożądane) w kryterium oceny ofert „Jakość”. Wskazane jest zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których części (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiony materiał dotyczy /w zakresie części 2/. 4. Próbki oferowanych wyrobów ( szczegółowe informacje o ilościach i częściach zawarte w siwz), 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 5.1.) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 5.2.) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Kwota wadium: część 1 - 3 300,00 zł, część 2 - 2 300,00 zł, część 3- 1 500,00 zł, część 4 - 900,00 zł, część 5 - 3 000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany reguluje wzór umowy będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 130500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Ocena jakości zostanie dokonana przez biegłych, w oparciu o materiały firmowe (o których mowa w punkcie 10.2.3 specyfikacji), złożone wraz z ofertą próbki oferowanych wyrobów (o których mowa w punkcie 10.2.4 specyfikacji).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej tj. zestaw do kaniulacji tętnicy promieniowej - 4500 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 92500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Ocena jakości zostanie dokonana przez biegłych, w oparciu o materiały firmowe (o których mowa w punkcie 10.2.3 specyfikacji), złożone wraz z ofertą próbki oferowanych wyrobów (o których mowa w punkcie 10.2.4 specyfikacji).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej tj. balony do kontrpulsacji - 50 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej tj. Cewniki próbujące do udrożnień i PCI drobnych tętnic wieńcowych - 40 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35185,19
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej tj. Cewniki balonowe kompatybilne z prowadnikiem 0.014'' - 100 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 120000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Ocena jakości zostanie dokonana przez biegłych, w oparciu o materiały firmowe (o których mowa w punkcie 10.2.3 specyfikacji), złożone wraz z ofertą próbki oferowanych wyrobów (o których mowa w punkcie 10.2.4 specyfikacji).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnostycznych i terapeutycznych zabiegów kardiologii inwazyjnej tj. Cewniki diagnostyczne do koronarografii oraz aorto i wentrykulografii - 4000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
  

Criterion

Kryteria Jakość (część 1,2,5)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena (część 3 i 4)
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Cena (cześć 1,2,5)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)