Zakup na rzecz PANA, zakup sprzętu informatycznego niezbędnego dla wyposażenia stanowiska pracy pracowników PANA

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625531-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302300000, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa – z podziałem na 4 części:
1) Część I – komputerów przenośnych typu laptop – 70 sztuk;
2) Część II – monitorów – 70 sztuk;
3) Część III – akcesoriów komputerowych, tj:
a) projektor – 1 sztuk,
b) napęd zewnętrzny – 70 sztuk,
c) pendrive – 70 sztuk,
d) dysk zewnętrzny 2,5” – 25 sztuk;
4) Część IV – oprogramowania biurowego, tj:
a) Microsoft Office Standard 2019 lub równoważny – licencja/sublicencja uprawniająca/ licencje/sublicencje uprawniające Zamawiającego do korzystania z ww. pakietu oprogramowania na 70 stanowiskach,
b) Microsoft Access 2019 lub równoważny – licencja/sublicencja uprawniająca/ licencje/sublicencje uprawniające Zamawiającego do korzystania z ww. pakietu oprogramowania na 5 stanowiskach.
2. Informacja o konieczności przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielanych licencjach/sublicencjach została zawarta we Wzorach Umów, odrębnie dla każdej Części, stanowiących Załącznik G do SIWZ.
3. Szczegółowe zestawienia, parametry techniczne oraz opis równoważności oprogramowania przedmiotu zamówienia dla:
1) Część I zawiera Załącznik nr 1 do Formularza oferty dla Części I, Tabela nr 2, kolumna 1, 2 i 3;
2) Część II zawiera Załącznik nr 2 do Formularza oferty dla Części II, Tabela nr 2, kolumna 1, 2 i 3;
3) Część III zawiera Załącznik nr 3 do Formularza oferty dla Części III, Tabela nr 2, kolumna 1, 2 i 3; Tabela nr 3, kolumna 1, 2 i 3, Tabela nr 4, kolumna 1, 2 i 3 oraz Tabela nr 5, kolumna 1, 2 i 3
4) Części IV zawiera Załącznik nr 4 do Formularza oferty dla Części IV, Tabela nr 2, kolumna 1 i 2 oraz Tabela nr 3, kolumna 1 i 2.
4. Szczegółowy opis i sposób ich realizacji przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej Części, został określony we Wzorach Umów stanowiących Załącznik G do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4c3d1b20-e786-4fc5-8644-b17721aab1a2
Biuletyn 625531-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
Regon 22170000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świętokrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-916
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 54 00
Zamawiajacy fax 22 694 52 68
Zamawiajacy email wzp@mf.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/finanse
Adres strony internetowej https://www.gov.pl/web/finanse/zamowienia-publiczne-realizowane-na-podstawie-pzp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy ZAMAWIAJĄCY: Polska Agencja Nadzoru Audytowego 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12 Prowadzący postępowanie: MINISTERSTWO FINANSÓW 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
Dostep dokumentow zamowienia www.gov.pl/finanse
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gov.pl/finanse
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://mf.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Złożenie ofert w postaci papierowej, zgodnie z zapisami Rozdziału XXI SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Zakup na rzecz PANA, zakup sprzętu informatycznego niezbędnego dla wyposażenia stanowiska pracy pracowników PANA
Numer referencyjny PANA/2/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa – z podziałem na 4 części: 1) Część I – komputerów przenośnych typu laptop – 70 sztuk; 2) Część II – monitorów – 70 sztuk; 3) Część III – akcesoriów komputerowych, tj: a) projektor – 1 sztuk, b) napęd zewnętrzny – 70 sztuk, c) pendrive – 70 sztuk, d) dysk zewnętrzny 2,5” – 25 sztuk; 4) Część IV – oprogramowania biurowego, tj: a) Microsoft Office Standard 2019 lub równoważny – licencja/sublicencja uprawniająca/ licencje/sublicencje uprawniające Zamawiającego do korzystania z ww. pakietu oprogramowania na 70 stanowiskach, b) Microsoft Access 2019 lub równoważny – licencja/sublicencja uprawniająca/ licencje/sublicencje uprawniające Zamawiającego do korzystania z ww. pakietu oprogramowania na 5 stanowiskach. 2. Informacja o konieczności przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielanych licencjach/sublicencjach została zawarta we Wzorach Umów, odrębnie dla każdej Części, stanowiących Załącznik G do SIWZ. 3. Szczegółowe zestawienia, parametry techniczne oraz opis równoważności oprogramowania przedmiotu zamówienia dla: 1) Część I zawiera Załącznik nr 1 do Formularza oferty dla Części I, Tabela nr 2, kolumna 1, 2 i 3; 2) Część II zawiera Załącznik nr 2 do Formularza oferty dla Części II, Tabela nr 2, kolumna 1, 2 i 3; 3) Część III zawiera Załącznik nr 3 do Formularza oferty dla Części III, Tabela nr 2, kolumna 1, 2 i 3; Tabela nr 3, kolumna 1, 2 i 3, Tabela nr 4, kolumna 1, 2 i 3 oraz Tabela nr 5, kolumna 1, 2 i 3 4) Części IV zawiera Załącznik nr 4 do Formularza oferty dla Części IV, Tabela nr 2, kolumna 1 i 2 oraz Tabela nr 3, kolumna 1 i 2. 4. Szczegółowy opis i sposób ich realizacji przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej Części, został określony we Wzorach Umów stanowiących Załącznik G do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 483326,20
Waluta calosc PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie zdolności technicznej wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę (realizowaną w ramach jednej umowy): a) w Części I – komputerów przenośnych typu laptop o wartości, co najmniej 200 000 zł brutto (dwieście tysięcy), b) w Części II – monitorów o wartości, co najmniej 40 000 zł brutto (czterdzieści tysięcy), c) w Części III – akcesoriów komputerowych o wartości, co najmniej 15 000 zł brutto (piętnaście tysięcy), d) w Części IV – oprogramowania biurowego o wartości, co najmniej 50 000 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wykazu dostaw (dla każdej części zamówienia oddzielnie) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w ust. 1, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1. 5. Formularz oferty, 6. Opis przedmiotu oferty, odpowiednio dla każdej Części, zawierający w szczególności informacje wymagane w Załączniku nr 1 do Formularza oferty dla Części I, Załączniku nr 2 do Formularza oferty dla Części II, Załączniku nr 3 do Formularza oferty dla Części III, Załączniku nr 4 do Formularza oferty dla Części IV 7. W Części I należy dołączyć: a) wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający wydajność procesora, jednak nie starszy niż z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, b) wydruk ze strony, że komputer spełnia wymagania normy TCO (wymagana obecność modelu na stronie www: https://tcocertified.com/product-finder/) lub równoważnym zapewniającym nie mniejsze wymogi odpowiedzialności społecznej w zakresie produkcji, zdrowia i bezpieczeństwa, a także cech środowiskowych w tym oddziaływania na środowisko, w całym cyklu życia produktu, c) specyfikację producenta wraz ze wskazaniem oferowanej dedykowanej stacji dokującej dla oferowanego modelu komputera, d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany komputer przenośny typu laptop objęty jest gwarancją producenta; 8. w Części II należy dołączyć: a) wydruk ze strony, że monitor spełnia wymagania normy TCO (załączony do oferty wydruk ze strony https://tcocertified.com/) lub równoważny zapewniającym nie mniejsze wymogi odpowiedzialności społecznej w zakresie produkcji, zdrowia i bezpieczeństwa, a także cech środowiskowych w tym oddziaływania na środowisko, w całym cyklu życia produktu, b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany monitor objęty jest gwarancją producenta; 9. w Części III należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany projektor objęty jest gwarancją producenta; 10. w Części IV należy dołączyć: a) dokument potwierdzający prawo do korzystania na wymaganej liczbie stanowisk roboczych wraz z danymi zawierającymi informację umożliwiającą instalację programu Microsoft Office Standard 2019 lub równoważnym, b) dokument potwierdzający prawo do korzystania na wymaganej liczbie stanowisk roboczych wraz z danymi zawierającymi informację umożliwiającą instalację programu Microsoft Access 2019 lub równoważnym; 11. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy) 12. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 RODO, wg wzoru zawartego w Załącznik F do SIWZ lub wywołujące ten sam skutek prawny 13. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zaleca się złożenia oświadczenia na wzorze stanowiącym Załącznik D do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) 8 000 zł. (słownie: osiem tysięcy) dla Części I, 2) 1 000 zł. (słownie: jeden tysiąc) dla Części II, 3) 400 zł. (słownie: czterysta) dla Części III, 4) 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące) dla Części IV. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego: BGK Oddział w Warszawie 14 1130 1017 0020 1559 0620 00001 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oznacza to, że skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w: 1) postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu), w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej, 2) postaci papierowej, w przypadku składania oferty w postaci papierowej, zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewidział możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w postaci odpowiednich postanowień umownych zawartych we Wzorach Umów dla każdej Części oddzielnie stanowiących Załącznik G do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputerów przenośnych typu laptop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 322210,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania stanowi kryterium oceny ofert i nie może być dłuższy niż 70 dni.
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa komputerów przenośnych typu laptop – 70 sztuk;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 47590,90
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa monitorów - 70 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15686,32
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych, w tym: projektor – 1 sztuk, napęd zewnętrzny – 70 sztuk, pendrive – 70 sztuk, dysk zewnętrznych 2,5” – 25 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa oprogramowania biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 97838,98
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa oprogramowania biurowego, w tym: Microsoft Office Standard 2019 lub równoważny – licencja/sublicencja uprawniająca/ licencje/sublicencje uprawniające Zamawiającego do korzystania z ww. pakietu oprogramowania na 70 stanowiskach, Microsoft Access 2019 lub równoważny – licencja/sublicencja uprawniająca/ licencje/sublicencje uprawniające Zamawiającego do korzystania z ww. pakietu oprogramowania na 5 stanowiskach.
  

Criterion

Kryteria Termin naprawy projektora
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin naprawy monitora
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowe funkcjonalności oferowanej stacji dokującej
Znaczenie 11,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Dodatkowe funkcjonalności oferowanego komputera przenośnego
Znaczenie 29,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)