Dostawa komputera przenośnego z pakietem oprogramowania użytkowego

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-17 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634271-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego z pakietem oprogramowania użytkowego, którego opis zawarty jest w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport (we wskazane przez Zamawiającego miejsce na
terenie miasta Kalisza), rozpakowanie, ustawienie, montaż i instalację sprzętu w tym podłączenie do sieci
elektrycznej i logicznej, instalację wymaganego okablowania, uruchomienie i sprawdzenie działania
dostarczonego sprzętu wraz z dostarczeniem wszelkich sterowników i pakietów serwisowych.
2) Całe dostarczone wyposażenie musi być nowe, nieużywane i posiadać niezbędne atesty dopuszczające do
stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący
przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE (w języku polskim lub angielskim) i być
oznaczony tym znakiem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Właściwe dokumenty zostaną dołączone
do dokumentów odbiorowych sprzętu. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez
Zamawiającego protokołu odbioru.
3) Wymagane minimalne warunki dotyczące gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi oraz świadczenia
serwisu gwarancyjnego:
a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi na wykonany przedmiot
zamówienia na okres nie mniejszy niż 2 lata, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru
przez Zamawiającego.
b) Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy świadczenia serwisu u Zamawiającego. Uszkodzony
przedmiot zamówienia Zamawiający wyśle na koszt Wykonawcy do miejsca gwarancji.
c) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterek w ciągu 14 dni od momentu zawiadomienia przez
Zamawiającego. Termin ten może być przedłużony do 30 dni w przypadku udokumentowania zwłoki w
dostawie części zamiennych.
d) jeżeli czas potrzebny na usunięcie awarii będzie dłuższy niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii
Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach.
e) okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi ulega przedłużeniu o czas napraw.
f) okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu /podzespołu/ modułu wymienionego.
g) w przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający
dopuszcza po uzgodnieniu dostarczenie sprzętu o parametrach nie gorszych niż określono w SIWZ i
załącznikach do SIWZ.
4. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty szczegółowej specyfikacji oferowanego komputera
przenośnego z pakietem oprogramowania użytkowego. Nie mniej jednak Zamawiający ma prawo
zwrócić się do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień czy i w jaki sposób oferowany komputer przenośny z
pakietem oprogramowania użytkowego spełnia wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
Opis zaoferowanego sprzętu powinien jednoznacznie go identyfikować (tak, aby Zamawiający mógł
ocenić spełnianie parametrów minimalnych wskazanych przez Zamawiającego).
5. Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Nazwa projektu lub programu: „Wsparcie dla czasopism naukowych”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37f67d39-f505-4d1e-8b44-6ae8588da48a
Biuletyn 634271-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Regon 25093876400000
Zamawiajacy adres ulica Nowy Świat
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 767 95 00, 767 95 32,
Zamawiajacy fax 62 767 95 29
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@pwsz.kalisz.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz.kalisz.pl/biuletyn/ - zakładka „Przetargi”
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.kalisz.pl/biuletyn/ - zakładka „Przetargi”
Wymagane przeslanie ofert inny oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres wyłącznie w pokoju nr 12 /parter/ - Biuro Rektora w budynku przy ul. Nowy Świat 4 w Kaliszu, 62-800 Kalisz.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputera przenośnego z pakietem oprogramowania użytkowego
Numer referencyjny I.DZP.23110.Pn-18.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego z pakietem oprogramowania użytkowego, którego opis zawarty jest w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport (we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Kalisza), rozpakowanie, ustawienie, montaż i instalację sprzętu w tym podłączenie do sieci elektrycznej i logicznej, instalację wymaganego okablowania, uruchomienie i sprawdzenie działania dostarczonego sprzętu wraz z dostarczeniem wszelkich sterowników i pakietów serwisowych. 2) Całe dostarczone wyposażenie musi być nowe, nieużywane i posiadać niezbędne atesty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE (w języku polskim lub angielskim) i być oznaczony tym znakiem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Właściwe dokumenty zostaną dołączone do dokumentów odbiorowych sprzętu. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 3) Wymagane minimalne warunki dotyczące gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi oraz świadczenia serwisu gwarancyjnego: a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie mniejszy niż 2 lata, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego. b) Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy świadczenia serwisu u Zamawiającego. Uszkodzony przedmiot zamówienia Zamawiający wyśle na koszt Wykonawcy do miejsca gwarancji. c) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterek w ciągu 14 dni od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Termin ten może być przedłużony do 30 dni w przypadku udokumentowania zwłoki w dostawie części zamiennych. d) jeżeli czas potrzebny na usunięcie awarii będzie dłuższy niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach. e) okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi ulega przedłużeniu o czas napraw. f) okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu /podzespołu/ modułu wymienionego. g) w przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza po uzgodnieniu dostarczenie sprzętu o parametrach nie gorszych niż określono w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 4. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty szczegółowej specyfikacji oferowanego komputera przenośnego z pakietem oprogramowania użytkowego. Nie mniej jednak Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień czy i w jaki sposób oferowany komputer przenośny z pakietem oprogramowania użytkowego spełnia wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Opis zaoferowanego sprzętu powinien jednoznacznie go identyfikować (tak, aby Zamawiający mógł ocenić spełnianie parametrów minimalnych wskazanych przez Zamawiającego). 5. Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Nazwa projektu lub programu: „Wsparcie dla czasopism naukowych”.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170 tekst jednolity); 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 roku poz. 229 t.j. z póżn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Informacja dotycząca składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy). W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie: a) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wraz z ofertą każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt D.1.f - dokumenty te potwierdzać mają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, c) każdy z wykonawców przekazuje oświadczenie o którym mowa w pkt. D.5 na zasadach tam określonych, d) każdy z nich na wezwanie zamawiającego musi złożyć oświadczenie o których mowa w pkt D.4.a) przekazywanie oświadczeń i dokumentów w trakcie postępowania dokonywane będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy przygotować w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawnieni są: odnośnie procedury / przebiegu postępowania: Kierownik Działu Zamówień Publicznych – Mariusz Pawlaczyk tel. 62 767 96 42, Starszy Referent ds. Zamówień Publicznych – Marta Wawrzyniak tel./fax 62 767 95 29

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)