GuidZP400 |
1634c6df-1078-4db5-b810-b756ad497c78
|
Biuletyn |
634310-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
|
Regon |
12531630000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leopolda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-189
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 007 681,
|
Zamawiajacy fax |
322 007 701
|
Zamawiajacy email |
kwilk@ibemag.pl,
|
Adres strony url |
www.ibemag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
INSTYTUT SIECI
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr postępowania CUW-CUE/ 03/ 11/ 19
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr postępowania CUW-CUE/ 03/ 11/ 19
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PISEMNEJ ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO, POSŁAŃCA LUB OSOBIŚCIE DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT TECHNIK INNOWACYJNYCH EMAG 40-189 KATOWICE UL. LEOPOLDA 31 - KANCELARIA pok. nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania antywirusowego - nr postępowania CUW-CUE/ 03/ 11/ 19
|
Numer referencyjny |
CUW-CUE/ 03/ 11/ 19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania antywirusowego na okres 2 (dwóch) lat dla 200 użytkowników, do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego.
Wykonawca odpowiada za szkody poniesione przez Zamawiającego na skutek dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie spełnia deklarowanych przez Wykonawcę parametrów.
Szczegółowo opisano w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48760000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa będzie realizowana w terminie określonym przez Wykonawcę w swojej ofercie jednak nie dłużej niż do 12 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
v
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa wypełnione i podpisane następujące dokumenty: FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 5 do SIWZ, FORMULARZ CENOWY OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Załącznik nr 3 do SIWZ, OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA - Załącznik nr 4 do SIWZ, OŚWIADCZENIE DOT. VAT - Załącznik nr 6 do SIWZ, PEŁNOMOCNICTWA opisane w SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dodatkowo składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (pzp.ibemag.pl zakładka Przetargi nr CUW-CUE/03/11/19) Informacji o złożonych ofertach, PRZEKAŻE Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - OŚWIADCZENIE dot. GRUPY KAPITAŁOWEJ - Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
a) w przypadku zmiany oferowanego przez Dostawcę Przedmiotu Umowy w razie zaprzestania jego produkcji przez producenta. Warunki konieczne: Dostawca musi udowodnić, że nowo oferowany przedmiot umowy spełnia wymagania określone w Załączniku nr 1 do Umowy, jego parametry są takie same lub lepsze od pierwotnie zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Cena nie ulegnie zmianie. Zmiana możliwa jedynie po akceptacji Zamawiającego.
b) w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT w stosunku do stawek obowiązujących w dacie podpisania Umowy, Dostawca ma prawo zmiany stawki VAT do wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury, wyłącznie dla płatności powstałych po wejściu w życie przepisów ustawowych zmieniających wysokość podatku VAT,
c) w przypadku wystąpienia siły wyższej,
d) w przypadku zmian Stron Umowy, wynikających ze stanu faktycznego lub prawnego (następstwo prawne).
2. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|