GuidZP400 |
c3593131-c25f-4c38-bc2d-dce143841372
|
Biuletyn |
634360-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
22210650200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana III Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
277
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wejherowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
26 1251621
|
Zamawiajacy fax |
26 1251787
|
Zamawiajacy email |
18wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.18wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.18wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.18wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA CZERWONEGO, WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO ORAZ TŁUSZCZÓW ZWIERZĘCYCH
|
Numer referencyjny |
18WOG-SZP.2712.54.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczów zwierzęcych w podziale na 2 zadania:
ZADANIE I – Magazyn żywnościowy 18WOG w m. Gdynia Babie Doły, ul. Zielona,
ZADANIE II – Magazyn żywnościowy 18WOG w m. Siemirowice, 84-312 Cewice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 oraz nr 3 do SIWZ.
Częstotliwość dostaw: 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek) do każdego odbiorcy w godzinach 08.00 – 10.00
ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI w postaci zwiększenia ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 40%. Maksymalne ilości zamówienia w ramach opcji określa rubryka „łączna ilość zamówienia” formularza cenowego (odpowiednio dla każdego pakietu zamówienia ). Rubryka „ilość podstawowa” zawiera ilości, które Zamawiający będzie realizował na pewno. Ceny jednostkowe towarów dostarczanych w ramach opcji będą tożsame z cenami realizacji dostawy w ramach zamówienia podstawowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do posiadania:
a) aktualnej decyzji administracyjnej wystawionej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) lub
b) zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730)
lub
c) aktualnej decyzji administracyjnej wystawionej przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności oraz nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 824).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną dostawę polegającą na sukcesywnych dostawach mięsa na kwotę nie mniejszą niż:
ZADANIE I – 200.000,00 zł. brutto (słownie: dwieście tysięcy)
ZADANIE II – 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) aktualną decyzję administracyjną wystawioną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) lub
b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730), lub
c) aktualną decyzję administracyjną właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności oraz nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 824).
d) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, w ciągu 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zał. nr 6 do SIWZ - należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian umowy w przypadku:
a) zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień żołnierzy do bezpłatnego wyżywienia – tj. rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 marca 2011 r. w sprawie wyżywienia żołnierzy czynnej służby wojskowej (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1134) oraz rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 grudnia 2014 r. w sprawie bezpłatnego wyżywienia żołnierzy zawodowych i żołnierzy pełniących służbę kandydacką
(tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1604).
W celu dokonania zmian umowy wnioskowanych przez Stronę, Strona ta zobowiązana jest pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
b) zmiany prognozowanych ilości poszczególnych asortymentów (wyrobów) określonych w formularzu cenowym dla właściwej jednostki wojskowej, objętej zakresem przedmiotu umowy, o ile nie spowoduje to wzrostu wartości wynagrodzeń, o których mowa odpowiednio w §4 niniejszej umowy. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy i nie wymagają pisemnego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE I – Magazyn żywnościowy 18WOG w m. Gdynia Babie Doły, ul. Zielona
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczów zwierzęcych w podziale na 2 zadania:
ZADANIE I – Magazyn żywnościowy 18WOG w m. Gdynia Babie Doły, ul. Zielona,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 oraz nr 3 do SIWZ.
Częstotliwość dostaw: 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek) do każdego odbiorcy w godzinach 08.00 – 10.00
ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI w postaci zwiększenia ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 40%. Maksymalne ilości zamówienia w ramach opcji określa rubryka „łączna ilość zamówienia” formularza cenowego (odpowiednio dla każdego pakietu zamówienia ). Rubryka „ilość podstawowa” zawiera ilości, które Zamawiający będzie realizował na pewno. Ceny jednostkowe towarów dostarczanych w ramach opcji będą tożsame z cenami realizacji dostawy w ramach zamówienia podstawowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE II – Magazyn żywnościowy 18WOG w m. Siemirowice, 84-312 Cewice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczów zwierzęcych w podziale na 2 zadania:
ZADANIE II – Magazyn żywnościowy 18WOG w m. Siemirowice, 84-312 Cewice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 oraz nr 3 do SIWZ.
Częstotliwość dostaw: 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek) do każdego odbiorcy w godzinach 08.00 – 10.00
ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI w postaci zwiększenia ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 40%. Maksymalne ilości zamówienia w ramach opcji określa rubryka „łączna ilość zamówienia” formularza cenowego (odpowiednio dla każdego pakietu zamówienia ). Rubryka „ilość podstawowa” zawiera ilości, które Zamawiający będzie realizował na pewno. Ceny jednostkowe towarów dostarczanych w ramach opcji będą tożsame z cenami realizacji dostawy w ramach zamówienia podstawowego.
|
| |