Data publikacji |
2019-12-10 |
Data zakończenia |
2019-12-18 00:00:00 |
Instytucja |
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego |
Miejscowość |
Piotrków Trybunalski |
Województwo |
łódzkie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Przetworzone produkty spożywcze,
- Produkty głęboko mrożone,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
632516-N-2019 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000008, 151000009, 153000001, 155000003, 158000006, 158960005, 158943004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
e2468b90-f329-4749-85c0-a3984dc027af
|
Biuletyn |
632516-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego
|
Regon |
10957640000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Belzacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piotrków Trybunalski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
446 466 858,
|
Zamawiajacy fax |
446 466 858
|
Zamawiajacy email |
sp12piotrkow@op.pl,
|
Adres strony url |
www.sp12piotrkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.sp12piotrkow.wikom.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.sp12piotrkow.wikom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1) Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
sekretariat Szkoły Podstawowej nr 12, ul. Belzacka 104, 97-300 Piotrków Trybunalski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim
|
Numer referencyjny |
SP12.3601.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Zamówienie podzielone jest na 7 części:
1: dostawa mięsa;
2: dostawa warzyw:
3: dostawie nabiału;
4: dostawa art. spożywczych;
5: dostawa mrożonek;
6: na dostawa ryb o wartości;
7: na dostawa art. garmażeryjnych;
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę polegającą:
a) dla części 1: na dostawie mięsa o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto;
b) dla części 2: na dostawie warzyw o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto;
c) dla części 3: na dostawie nabiału o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto;
d) dla części 4: na dostawie art. spożywczych o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto;
e) dla części 5: na dostawie mrożonek o wartości nie mniejszej niż 14.000,00 zł brutto;
f) dla części 6: na dostawie ryb o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto;
g) dla części 7: na dostawie art. garmażeryjnych o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto;
- wg załącznika nr 6 do SIWZ,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
b) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz 706) – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
c) wykazu dostaw (w zakresie części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7) odpowiadających opisowi warunku określonemu w rozdz. V pkt 2. lit. c), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2. Informacje zawarte
w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy załączyć:
a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane
do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej;
b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych);
c) wypełniony formularz oferty - wg zał. 1;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną
na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany
nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Część I:dostawa mięsa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Część 2: dostawa warzyw.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Część 3: dostawa nabiału;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Część 4: dostawa art. spożywczych;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Część 5:dostawa mrożonek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Część 6: dostawa ryb;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Część 7: dostawa art. garmażeryjnych;
|
| |