Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim

Data publikacji 2019-12-10
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632516-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 153000001, 155000003, 158000006, 158960005, 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Zamówienie podzielone jest na 7 części:
1: dostawa mięsa;
2: dostawa warzyw:
3: dostawie nabiału;
4: dostawa art. spożywczych;
5: dostawa mrożonek;
6: na dostawa ryb o wartości;
7: na dostawa art. garmażeryjnych;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2468b90-f329-4749-85c0-a3984dc027af
Biuletyn 632516-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego
Regon 10957640000000
Zamawiajacy adres ulica Belzacka
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 466 858,
Zamawiajacy fax 446 466 858
Zamawiajacy email sp12piotrkow@op.pl,
Adres strony url www.sp12piotrkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.sp12piotrkow.wikom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.sp12piotrkow.wikom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1) Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres sekretariat Szkoły Podstawowej nr 12, ul. Belzacka 104, 97-300 Piotrków Trybunalski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim
Numer referencyjny SP12.3601.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 7 części: 1: dostawa mięsa; 2: dostawa warzyw: 3: dostawie nabiału; 4: dostawa art. spożywczych; 5: dostawa mrożonek; 6: na dostawa ryb o wartości; 7: na dostawa art. garmażeryjnych;
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę polegającą: a) dla części 1: na dostawie mięsa o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto; b) dla części 2: na dostawie warzyw o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto; c) dla części 3: na dostawie nabiału o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto; d) dla części 4: na dostawie art. spożywczych o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto; e) dla części 5: na dostawie mrożonek o wartości nie mniejszej niż 14.000,00 zł brutto; f) dla części 6: na dostawie ryb o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto; g) dla części 7: na dostawie art. garmażeryjnych o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto; - wg załącznika nr 6 do SIWZ,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. b) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz 706) – wg załącznika nr 4 do SIWZ. c) wykazu dostaw (w zakresie części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7) odpowiadających opisowi warunku określonemu w rozdz. V pkt 2. lit. c), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty - wg zał. 1;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Część I:dostawa mięsa.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Część 2: dostawa warzyw.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Część 3: dostawa nabiału;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Część 4: dostawa art. spożywczych;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Część 5:dostawa mrożonek.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Część 6: dostawa ryb;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Część 7: dostawa art. garmażeryjnych;
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)