"Dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie - dla potrzeb Działu Stołówki Miejskiej - na pierwsze półrocze 2020 roku”

Data publikacji 2019-12-11
Data zakończenia 2019-12-17 00:00:00
Instytucja MIEJSKIE CENTRUM KULTURY, CZYTELNICTWA I EDUKACJI W GRYBOWIE
Miejscowość GRYBÓW
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Napoje bezalkoholowe,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633698-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 153000001, 31425003, 158000006, 155000003, 159800001, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka Miejskiej w asortymencie i ilościach podanych w załącznikach według 15 pakietów:
Pakiet 1 – Pieczywa i wyroby piekarskie
Pakiet 2 – Warzywa i owoce
Pakiet 3 – Jaja kurze
Pakiet 4 – Pierogi wyrób świeży
Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone,
Pakiet 6 – Mleko oraz wyroby mleczarskie
Pakiet 7 – Przyprawy
Pakiet 8 – Woda mineralna i soki
Pakiet 9 - Mięso
Pakiet 10 – Wędliny
Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe
Pakiet 12 - Makarony
Pakiet 13 – Produkty zbożowe
Pakiet 14 – Ciasta i wyroby cukiernicze
Pakiet 15 – Ciastka, wafle, chrupki

3.2. Zamówienie polega na dostawie artykułów spożywczych dla potrzeb Stołówki przy ul. Ogrodowa 4, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.3. W ramach zamówienia dostarczanie towaru określonego w ofercie Wykonawcy będzie dostarczany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną / faksem za potwierdzeniem odbioru.
3.4. Zamówienie udzielane jest w podziale na 15 części/pakietów których opis stanowią formularze ofertowo-cenowe zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia na które wykonawca może złożyć ofertę.
3.5. Dostawy towaru będą realizowane, w zależności od rodzaju asortymentu tj:
Pakiet nr 1, 2, 6, 9, 10, 14- codziennie od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż do godziny 6:15, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
Pakiet nr 3, 7, 8 – dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni wolnych od pracy,
Pakiet nr 5 – trzy razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni wolnych od pracy,
Pakiet nr 4 – nie później niż do 5 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 7:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych,
Pakiet nr 11, 12, 13, 15 - codziennie od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż do godz. 7:30.
3.6. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy, za wyjątkiem pakietu nr 4, który będzie składany w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz oddzielne zamówienie na poniedziałek będzie składane w piątek. Jeżeli w trakcie trwania umowy wystąpią dni ustawowo wolne od pracy, sposób zamawiania oraz realizacji dostaw będzie analogiczny do realizacji zamówień, przy czym zamówienie zostanie złożone w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy, i musi, co najmniej zawierać: zestawienie produktowo - ilościowe, termin i miejsce dostawy.
3.7. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi i przyjmuje na własne ryzyko Wykonawca.
3.8. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 35 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy.
3.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 Pkt.6 i 7 Prawa zamówień publicznych
3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.11. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (pakiet nr 1 do 15)
3.12. Dodatkowe wymagania :
- Wszystkie produkty dostarczane przez Wykonawcę winny spełniać prawem określone wymogi dla artykułów spożywczych oraz wymogi zdrowotne żywności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo towar świeży, w dobrym gatunku oraz w opakowaniach dostosowanych do potrzeb zbiorowego żywienia.
- Wszystkie towary zaoferowane w ofertach winny spełniać wymogi: Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
3.13. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia jest opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w sposób wskazany w art.30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przez pojęcie produktu równoważnego rozumie się zaproponowanie - w przypadku tego rodzaju zamówienia, produktu o takim samym składzie, wadze, ilości, jakości, terminie przydatności, walorach smakowych – co produkt wskazany przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e22b4ae5-7f47-499f-8be0-e953296180c7
Biuletyn 633698-N-2019
Zamawiajacy nazwa MIEJSKIE CENTRUM KULTURY, CZYTELNICTWA I EDUKACJI W GRYBOWIE
Regon 36908737000000
Zamawiajacy adres ulica KOŚCIUSZKI
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc GRYBÓW
Zamawiajacy kod pocztowy 33-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 445-04-38
Zamawiajacy fax 018 445-03-80
Zamawiajacy email mckcie@grybow.pl
Adres strony url www.bip.grybow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grybow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grybow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Działu Stołówki – Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie przy ul. Ogrodowej 4, 33-330 Grybów
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie - dla potrzeb Działu Stołówki Miejskiej - na pierwsze półrocze 2020 roku”
Numer referencyjny MCKCiE.D.26.02.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 15
Okreslenie przedmiotu 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka Miejskiej w asortymencie i ilościach podanych w załącznikach według 15 pakietów: Pakiet 1 – Pieczywa i wyroby piekarskie Pakiet 2 – Warzywa i owoce Pakiet 3 – Jaja kurze Pakiet 4 – Pierogi wyrób świeży Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone, Pakiet 6 – Mleko oraz wyroby mleczarskie Pakiet 7 – Przyprawy Pakiet 8 – Woda mineralna i soki Pakiet 9 - Mięso Pakiet 10 – Wędliny Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe Pakiet 12 - Makarony Pakiet 13 – Produkty zbożowe Pakiet 14 – Ciasta i wyroby cukiernicze Pakiet 15 – Ciastka, wafle, chrupki 3.2. Zamówienie polega na dostawie artykułów spożywczych dla potrzeb Stołówki przy ul. Ogrodowa 4, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.3. W ramach zamówienia dostarczanie towaru określonego w ofercie Wykonawcy będzie dostarczany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną / faksem za potwierdzeniem odbioru. 3.4. Zamówienie udzielane jest w podziale na 15 części/pakietów których opis stanowią formularze ofertowo-cenowe zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia na które wykonawca może złożyć ofertę. 3.5. Dostawy towaru będą realizowane, w zależności od rodzaju asortymentu tj: Pakiet nr 1, 2, 6, 9, 10, 14- codziennie od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż do godziny 6:15, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych. Pakiet nr 3, 7, 8 – dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni wolnych od pracy, Pakiet nr 5 – trzy razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni wolnych od pracy, Pakiet nr 4 – nie później niż do 5 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 7:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, Pakiet nr 11, 12, 13, 15 - codziennie od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż do godz. 7:30. 3.6. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy, za wyjątkiem pakietu nr 4, który będzie składany w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz oddzielne zamówienie na poniedziałek będzie składane w piątek. Jeżeli w trakcie trwania umowy wystąpią dni ustawowo wolne od pracy, sposób zamawiania oraz realizacji dostaw będzie analogiczny do realizacji zamówień, przy czym zamówienie zostanie złożone w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy, i musi, co najmniej zawierać: zestawienie produktowo - ilościowe, termin i miejsce dostawy. 3.7. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi i przyjmuje na własne ryzyko Wykonawca. 3.8. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 35 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. 3.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 Pkt.6 i 7 Prawa zamówień publicznych 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (pakiet nr 1 do 15) 3.12. Dodatkowe wymagania : - Wszystkie produkty dostarczane przez Wykonawcę winny spełniać prawem określone wymogi dla artykułów spożywczych oraz wymogi zdrowotne żywności. - Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo towar świeży, w dobrym gatunku oraz w opakowaniach dostosowanych do potrzeb zbiorowego żywienia. - Wszystkie towary zaoferowane w ofertach winny spełniać wymogi: Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach 3.13. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia jest opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w sposób wskazany w art.30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przez pojęcie produktu równoważnego rozumie się zaproponowanie - w przypadku tego rodzaju zamówienia, produktu o takim samym składzie, wadze, ilości, jakości, terminie przydatności, walorach smakowych – co produkt wskazany przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow W zakresie tego warunku Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie tego warunku Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonywaniu tego typu zamówienia tj. dostawy produktów spożywczych i potwierdził w oświadczeniu, że realizował je z należytą starannością.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie
Inne dokumenty niewymienione III.2.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz art 24 ust 5 pkt 2, należy przedłożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.(według załącznika nr 3.1). III.2.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy, należy przedłożyć: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według załącznika nr 3.2 ), III.2.3.2) Dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z art. 86 ust 5 ustawy pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. b) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami c) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron, d) wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie. e) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego). f) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy, g) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, h) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana. i) wystąpi zmniejszenie lub zwiększenie zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze. j) prawo opcji – zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotu umowy o 35%. k) zamiany określonego produktu w trakcie realizacji umowy – w przypadku, kiedy Zamawiający zaakceptuję zaproponowaną przez Wykonawcę zmianę produktu na inny o równoważnym opisie, tej samej lub niższej cenie. Zmiana taka będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego, która będzie załącznikiem do aneksu do umowy z Wykonawcą. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:20
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Pieczywo i wyroby piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 - Pieczywo i wyroby piekarskie. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 2 – Warzywa i owoce. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – Jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym.
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 – Jaja kurze. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 – Pierogi – wyrób świeży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 4 – Pierogi – wyrób świeży. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 – Mleko, wyroby mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 6 – Mleko, wyroby mleczarskie. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 – Przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 7 – Przyprawy. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 – Woda mineralna, soki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15980000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 8 – Woda mineralna, soki. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - Mięso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 9 - Mięso. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 – Wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 10 – Wędliny. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 - Makarony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 12 - Makarony. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 – Produkty zbożowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 13 – Produkty zbożowe. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14 - Ciasta i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
Zalacznik krotki opis Pakiet 14 - Ciasta i wyroby cukiernicze. Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15 - Ciastka, wafle,chrupki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pozostałe zapisy jak w opisie ogólnym.
Zalacznik krotki opis Pakiet 15 - Ciastka, wafle,chrupki. Pozostałe zapisy jak w opisie ogólnym.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)