GuidZP400 |
36e0535c-deb7-497f-8b28-42a80810ddbf
|
Biuletyn |
635266-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Września
|
Regon |
52660100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ratuszowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Września
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 4360880 w. 146
|
Zamawiajacy fax |
614 362 500
|
Zamawiajacy email |
tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
|
Adres strony url |
https://www.wrzesnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.wrzesnia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.wrzesnia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta iGminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do stołówek szkolnych w 2020 roku
|
Numer referencyjny |
ZP-271/108/WOS/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięs i wyrobów mięsnych do stołówek szkolnych Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 6 we Wrześni, Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni oraz dla Przedszkola Nr 6 we Wrześni.
2. Poszczególne zamówienia cząstkowe będą składane przez Zamawiającego (osoby wskazane w umowie) telefonicznie faksem, drogą elektroniczną z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę. Dostawy (w zależności od potrzeb) należy realizować sukcesywnie w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 2 dni od złożenia zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:
1) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
2) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
4. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:
1) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu dostaw wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego
2) w przypadku nie zawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w wykonaniu dostawy Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych,
3) nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, które dotyczą świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych,
4) wzrost cen jednostkowych po zakończeniu zaoferowanego okresu niezmienności cen maksymalnie po przedłożeniu informacji mających wpływ na zamianę cen i po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
5) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły i wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji umowy lub wystąpieniem zdarzenia związanego z siłą wyższą,
6) w przypadku nie zawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w dostawie Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych,
7) jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
8) obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem ilości dostaw i jest korzystna dla Zamawiającego,
9) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany dostaw przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego,
10) dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w szczególności w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową; wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
11) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa wieprzowego do stołówki SSP Nr 6 we Wrześni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
mięso wieprzowe (schab, itp) - 11.700 kg
wołowina - 30 kg,
wyroby (kiełbasy, itp) - 1395 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa drobiowego do stołówki SSP Nr 6 we Wrześni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
mięso drobiowe (kurczak, itp) - 6620 kg,
wyroby drobiowe (szynka, itp.) - 300 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa wieprzowego do stołówki SSP Nr 1 we Wrześni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
mięso (schab, itp) - 4700 kg,
wołowina - 300 kg,
kiełbasy - 400 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa drobiowego do stołówki SSP Nr 1 we Wrześni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
mięso drobiowe - 3830 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla Przedszkola Nr 6 we Wrześni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
mięso i wyroby drobiowe - 550 kg,
mięso wieprzowe - 740 kg,
wyroby z wieprzowiny - 390 kg
|
| |