Dostawa wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie dwóch sal SOK w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A

Data publikacji 2019-12-11
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634864-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie dwóch sal SOK w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df762ca2-fda7-4a2a-94f1-6abfaf7a9240
Biuletyn 634864-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu
Regon 17756002910000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czachowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 21A
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 38-56-375,
Zamawiajacy fax 48 38-56-518
Zamawiajacy email grzegorz.kozicki@zus.pl,
Adres strony url http://www.zus.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-publicznychprowadzonych- przez-jednostki-zakladu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub przez posłańca w dni robocze Zamawiającego, w godzinach od 8:00 do 15:00, Z
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres akład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, Zamówienia Publiczne, ul. Czachowskiego 21A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie dwóch sal SOK w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
Numer referencyjny 310000/271/008-2019/ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie dwóch sal SOK w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 175248,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: 1 etap: dostawa i montaż mebli stanowiących pierwsze wyposażenie Sali Obsługi Klienta (SOK) wejście B – 20 dni, licząc od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych na Sali SOK wejście B, który planowany jest na dzień 20 marca 2020 r. – po zakończeniu 1 etapu Wykonawca winien uwzględnić planowaną 15 tygodniową przerwę na czas wykonania robót budowlanych polegających na modernizacji Sali SOK wejście C przez Wykonawcę wyłonionego w ramach odrębnego postępowania i przeniesienia pracowników Zamawiającego z Sali SOK C na Salę SOK B. 2 etap: dostawa i montaż mebli stanowiących pierwsze wyposażenie Sali Obsługi Klienta (SOK) wejście C – 20 dni, licząc od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych na Sali SOK wejście C.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: – jedną dostawę wraz z montażem mebli biurowych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen * odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp, * zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp, * zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp, * oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; * oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); * oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu * wykaz dostaw spełniających warunki wymienione w pkt. 4.1.4.1. SIWZ wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert (dotyczących dostawy wraz z montażem mebli)
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian umowy znajduję się w § 14 Wzoru Umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym znajduje się w § 11 Wzoru Umowy.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)