GuidZP400 |
df762ca2-fda7-4a2a-94f1-6abfaf7a9240
|
Biuletyn |
634864-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu
|
Regon |
17756002910000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czachowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 38-56-375,
|
Zamawiajacy fax |
48 38-56-518
|
Zamawiajacy email |
grzegorz.kozicki@zus.pl,
|
Adres strony url |
http://www.zus.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-publicznychprowadzonych- przez-jednostki-zakladu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub przez posłańca w dni robocze Zamawiającego, w godzinach od 8:00 do 15:00, Z
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
akład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, Zamówienia Publiczne, ul. Czachowskiego 21A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie dwóch sal SOK w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
|
Numer referencyjny |
310000/271/008-2019/ZAP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych stanowiących wyposażenie dwóch sal SOK w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
175248,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach:
1 etap: dostawa i montaż mebli stanowiących pierwsze wyposażenie Sali Obsługi Klienta (SOK) wejście B – 20 dni, licząc od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych na Sali SOK wejście B, który planowany jest na dzień 20 marca 2020 r.
– po zakończeniu 1 etapu Wykonawca winien uwzględnić planowaną 15 tygodniową przerwę na czas wykonania robót budowlanych polegających na modernizacji Sali SOK wejście C przez Wykonawcę wyłonionego w ramach odrębnego postępowania i przeniesienia pracowników Zamawiającego z Sali SOK C na Salę SOK B.
2 etap: dostawa i montaż mebli stanowiących pierwsze wyposażenie Sali Obsługi Klienta (SOK) wejście C – 20 dni, licząc od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych na Sali SOK wejście C.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: – jedną dostawę wraz z montażem mebli biurowych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
* odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp, * zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp, * zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp, * oświadczenie Wykonawcy o
braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o
zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –
w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie
płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego
porozumienia w sprawie spłat tych należności; * oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z
opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o
podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); * oświadczenie Wykonawcy o braku
orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia
publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
* wykaz dostaw spełniających warunki wymienione w pkt. 4.1.4.1. SIWZ wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert (dotyczących dostawy wraz z
montażem mebli)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian umowy znajduję się w § 14 Wzoru Umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym znajduje się w § 11 Wzoru Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|