GuidZP400 |
5481a603-6c7a-4fab-913d-462f82dd5635
|
Biuletyn |
635156-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Katowickie Centrum Onkologii
|
Regon |
276201240
|
Zamawiajacy adres ulica |
Raciborska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 514 533,
|
Zamawiajacy fax |
322 514 533
|
Zamawiajacy email |
szpital@kco.katowice.pl,
|
Adres strony url |
www.kco.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kco.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Katowickie Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice - Kancelaria Dyrektora, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii
|
Numer referencyjny |
KCO/PN/91/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii.
Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający przewiduje dostawę 880 sztuk kart podarunkowych.
2. Wymagany termin ważności karty nie może być krótszy niż do końca czerwca 2020 r.
3. Wszystkie karty podarunkowe muszą mieć jednakowy termin ważności.
4. Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość ich realizacji we wszystkich punktach handlowych, usługowych i gastronomicznych na terenie całego kraju, posiadających czytniki kart.
5. Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych prowizji od zawieranych transakcji w punktach sprzedaży.
7. Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość płatności za zakupy dokonane przez Internet.
8. Wykonawca zapewnia użytkownikowi możliwość płatności zbliżeniowo telefonem po wgraniu aplikacji.
9. Karty podarunkowe muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wykonawca zapewnia bezpłatną możliwość zmiany kodu PIN przez użytkownika.
10. Zamawiający nie dopuszcza pobierania jakichkolwiek opłat z tytułu użytkowania kart podarunkowych przez użytkowników (tzn. prowizje od transakcji realizowanej za pomocą karty elektronicznej, opłaty rocznej za użytkowanie karty, ubezpieczenia karty itp.).
11. Wykonawca zapewnia możliwość bezpłatnego sprawdzenia ilości dostępnych środków w czasie rzeczywistym na karcie podarunkowej oraz historii transakcji, telefonicznie i za pośrednictwem Internetu.
12. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty aktywne tj. nie wymagające aktywacji i dodatkowego rejestrowania się na stronie WWW czy infolinii przez użytkownika karty.
13. Wykonawca zapewnia możliwość zastrzeżenia karty podarunkowej bezpośrednio przez użytkownika.
14. Wykonawca zapewnia możliwość bezpłatnego wydania duplikatu karty w przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży.
15. Wykonawca dostarczy karty podarunkowe w następujący sposób:
• karty zostaną dostarczone w opakowaniach zbiorczych do Działu Księgowości K.C.O.,
• każda karta podarunkowa z nadanym numerem i datą ważności będzie dostarczona w kopercie wraz z dokumentem zawierającym informacje o sposobie prawidłowego użytkowania karty tj. sposobie zastrzeżenia karty, sposobie sprawdzenia salda i historii transakcji, promocjach i rabatach udzielanych przez poszczególnych partnerów handlowych użytkownikom kart. Koperta będzie oznaczona numerem i wartością nominalną.
16. Zamawiający zastrzega, że obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy.
17. Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez Wykonawcę marży czy prowizji, opłaty za wydanie kart, opłaty za zasilanie kwotowe karty podarunkowej oraz opłaty za aktywację konta.
18. Karty podarunkowe muszą posiadać możliwość ponownego ich doładowania.
19. Zamawiający wymaga zablokowania możliwość wypłaty gotówki z karty podarunkowej.
20. Zamawiający wymaga by przekazane środki na zasilenie kart podarunkowych przechowywane były na dedykowanym rachunku bankowym na którym zgromadzone środki są zabezpieczone przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
UWAGA!
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do tego, że ilości zamawianych kart podarunkowych mogą ulec zmniejszeniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do tego, że ilości zamawianych kart podarunkowych mogą ulec zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb jednak nie więcej niż 5%.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określoną przez Zamawiającego ilość kart podarunkowych zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy - najpóźniej do godziny 14:00.
Miejsce realizacji dostaw
Dział Księgowości Katowickiego Centrum Onkologii – ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice.
|
Cpv glowny przedmiot |
30163000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy - najpóźniej do godziny 14:00.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową, stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ.
3. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
5. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ.
6. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.
7. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|