Sukcesywna dostawa bonów towarowych/ kuponów/ talonów w formie papierowej na artykuły żywnościowe i przemysłowe o nominałach 25 zł dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach wypłaconych w ramach świadczeń pomocy społecznej oraz w ramach świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego

Data publikacji 2019-12-11
Data zakończenia 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635079-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bonów towarowych/kuponów/talonów w formie papierowej o nominałach 25 zł na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych zaopatrzonych klauzulą „Całkowity zakaz zakupu napojów alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych” dla Klientów MOPR w Kielcach, w ramach świadczeń pomocy społecznej w formie zasiłków stałych i okresowych przyznanych decyzjami administracyjnymi oraz w ramach świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego przyznawanych decyzjami administracyjnymi. Szacowana ilość 16 600 sztuk.
Podana powyżej ilość bonów jest maksymalną wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega, iż jest możliwe zmniejszenie zamówienia w granicach do 20 % w stosunku do wskazanej wyżej ilości bonów towarowych i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
Bony będą dostarczane przez Wykonawcę sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Każda partia bonów zostanie dostarczona przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego – MOPR Dział Pomocy Środowiskowej ul. Studzienna 2 i Dział Świadczeń Rodzinnych ul. Targowa 18, w terminie 3 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania w formie pisemnej, faxem bądź e-mailem.
Wymaga się, aby w każdej dostawie bony były kolejno ponumerowane.
Okres realizacji każdej partii bonów w punktach handlowych wynosi co najmniej 6 miesięcy od daty przekazania bonów Zamawiającemu i podpisania potwierdzenia odbioru.
Każdy bon powinien być opatrzony napisem, z którego treści będzie wynikać, że na jego podstawie nie można dokonać zakupu napojów alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych.
Bony muszą być w formie papierowej, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na bony w formie elektronicznej (np. kart elektronicznych).
Bony będą możliwe do realizacji w placówkach handlowych położonych w granicach administracyjnych Miasta Kielce (zgodnie z szczegółowym wykazem sklepów będącym załącznikiem nr 1 a do siwz). Wykonawca zapewni, że placówki handlowe będą wydawały towary w zamian za zakupione bony, za co ponosi pełną odpowiedzialność.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 107796ef-d37c-489e-8b6e-3893f97f85a6
Biuletyn 635079-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
Regon 36770510000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Studzienna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-544
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 312 524
Zamawiajacy fax 413 685 057
Zamawiajacy email przetargi@mopr.kielce.pl
Adres strony url www.mopr.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej-za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie 25-544 Kielce ul. Studzienna 2 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa bonów towarowych/ kuponów/ talonów w formie papierowej na artykuły żywnościowe i przemysłowe o nominałach 25 zł dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach wypłaconych w ramach świadczeń pomocy społecznej oraz w ramach świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego
Numer referencyjny MOPR/ZP/341/29/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bonów towarowych/kuponów/talonów w formie papierowej o nominałach 25 zł na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych zaopatrzonych klauzulą „Całkowity zakaz zakupu napojów alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych” dla Klientów MOPR w Kielcach, w ramach świadczeń pomocy społecznej w formie zasiłków stałych i okresowych przyznanych decyzjami administracyjnymi oraz w ramach świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego przyznawanych decyzjami administracyjnymi. Szacowana ilość 16 600 sztuk. Podana powyżej ilość bonów jest maksymalną wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega, iż jest możliwe zmniejszenie zamówienia w granicach do 20 % w stosunku do wskazanej wyżej ilości bonów towarowych i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne. Bony będą dostarczane przez Wykonawcę sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Każda partia bonów zostanie dostarczona przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego – MOPR Dział Pomocy Środowiskowej ul. Studzienna 2 i Dział Świadczeń Rodzinnych ul. Targowa 18, w terminie 3 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania w formie pisemnej, faxem bądź e-mailem. Wymaga się, aby w każdej dostawie bony były kolejno ponumerowane. Okres realizacji każdej partii bonów w punktach handlowych wynosi co najmniej 6 miesięcy od daty przekazania bonów Zamawiającemu i podpisania potwierdzenia odbioru. Każdy bon powinien być opatrzony napisem, z którego treści będzie wynikać, że na jego podstawie nie można dokonać zakupu napojów alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych. Bony muszą być w formie papierowej, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na bony w formie elektronicznej (np. kart elektronicznych). Bony będą możliwe do realizacji w placówkach handlowych położonych w granicach administracyjnych Miasta Kielce (zgodnie z szczegółowym wykazem sklepów będącym załącznikiem nr 1 a do siwz). Wykonawca zapewni, że placówki handlowe będą wydawały towary w zamian za zakupione bony, za co ponosi pełną odpowiedzialność.
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę bonów towarowych dla co najmniej jednego odbiorcy (w ramach jednego kontraktu lub jednej umowy), na łączną kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 PLN (załącznik nr 4 do SIWZ). Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane/wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie - co najmniej jeden z nich wykonał jedną dostawę o wartości i przedmiocie opisaną powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - dotyczącego wykonawcy stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. 2019.0.243 t.j.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019.0.498. t.j.) należy złożyć: - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy – dotyczącego wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15 , chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności- należy złożyć: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie], odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego alko innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych powyżej dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Wykonawcy występujący wspólnie - każdy z nich składa powyższe dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę bonów towarowych dla co najmniej jednego odbiorcy (w ramach jednego kontraktu lub jednej umowy), na łączną kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 PLN (załącznik nr 4 do SIWZ). Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane/wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki, zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy w oryginale dołączyć do oferty.2. Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ustawy lub oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- zał. 7 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o podwykonawcach - zał. 1.1. do SIWZ. 5. Wykonawca wraz z ofertą składa wykaz placówek handlowych(do punktacji) - zał. nr 1a do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości bonów towarowych wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia (16 600 sztuk) do wysokości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od ilości wydawanych decyzji – maksymalnie o 20 %, co nie będzie stanowiło odstąpienia przez Zamawiającego od umowy, nawet w części i nie będzie podstawą jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższej umowy w zakresie dotyczącym zmiany miejsca usytuowania placówek handlowych, o których mowa w zał. 1 do umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( w przypadku wykreślenia placówki handlowej z wykazu Wykonawca musi wskazać nową lokalizację w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia zgłoszenia faktu wykreślenia).
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 30,00
  
Kryteria ilość punktów handlowych na terenie miasta Kielce
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)