DOSTAWA Artykułów Mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku

Data publikacji 2019-12-11
Data zakończenia 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634800-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, oznaczona jako zadanie nr 3) Artykuły mleczarskie 2. Jakość wymienionego asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku. 4. Transport przedmiotowych artykułów musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. W przypadku mięsa i jego przetworów niezbędnym wymogiem są etykiety z podanym składem produktu i jego terminem przydatności do spożycia. 5. Miejscem dostaw jest magazyn Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, ul. Leśna 24. 6. Ilość przedmiotowych artykułów może ulec wartościowo zmianie maksymalnie o minus 15% ogółem od wartości umowy na dostawy. 7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 12:00. 8 .Dostawy odbywać się będą przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego – w dowolny dzień tygodnia każdorazowo do godz. 13:00. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostaw braków ilościowych i jakościowych. Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnia braki ilościowe: w terminie jednodniowym od momentu zgłoszenia reklamacji. 9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego – dokładny opis SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7bcc95d7-9776-447a-869d-d113a091f1f4
Biuletyn 634800-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku
Regon 19875200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 54 413 46 66,
Zamawiajacy fax 54 413 46 66
Zamawiajacy email mowwloc@poczta.onet.pl,
Adres strony url http://mow.wloclawek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa Artykułów mleczarskich
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mow.wloclawek.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Wymagane przeslanie ofert inny Tak ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku, ul. Leśna 24, 87-800 Włocławek- sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA Artykułów Mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
Numer referencyjny MOW-2/12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, oznaczona jako zadanie nr 3) Artykuły mleczarskie 2. Jakość wymienionego asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku. 4. Transport przedmiotowych artykułów musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. W przypadku mięsa i jego przetworów niezbędnym wymogiem są etykiety z podanym składem produktu i jego terminem przydatności do spożycia. 5. Miejscem dostaw jest magazyn Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, ul. Leśna 24. 6. Ilość przedmiotowych artykułów może ulec wartościowo zmianie maksymalnie o minus 15% ogółem od wartości umowy na dostawy. 7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 12:00. 8 .Dostawy odbywać się będą przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego – w dowolny dzień tygodnia każdorazowo do godz. 13:00. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostaw braków ilościowych i jakościowych. Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnia braki ilościowe: w terminie jednodniowym od momentu zgłoszenia reklamacji. 9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego – dokładny opis SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i kryteria selekcji zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – załącznik nr 3 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – załącznik nr 4 5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, grupa kapitałowa zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 5 6. Wzór umowy zaakceptowany przez wykonawcę – załącznik nr 6 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, a w szczególności w przypadkach określonych w paragrafie 6 wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ: 1. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, wykonawca niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie Zamawiającego, przytaczając podstawę prawną. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uwzględnienia zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w przypadku, kiedy zmiany te są korzystne dla zamawiającego lub nie można było ich przewidzieć w chwili składania oferty przez Wykonawcę. 3. W przypadku zmian, o których stanowi pkt 1 w trakcie obowiązywania umowy, zmiana stawek podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, następuje z dniem wejścia w życie stosownych przepisów w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 1 i 4. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną n piśmie pod rygorem nieważności – z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w pkt 1-3
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.8 w związku z art.96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu niuczciwej konkurencji jesli wykonawca w terminie skaładania ofert zastrzegł ze nie mogą być one udostępniane i jednocześnie wykazał iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiortwa
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)