GuidZP400 |
435bb7aa-1276-4476-9d45-9d6496cefde0
|
Biuletyn |
635885-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o.
|
Regon |
18040293100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Paszczyna
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brzeźnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-207
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
146 817 912
|
Zamawiajacy fax |
146 823 391
|
Zamawiajacy email |
pgo@pgo.net.pl
|
Adres strony url |
www.pgo.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://pgo.net.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. Paszczyna 62b, 39-207 Brzeźnica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie
|
Numer referencyjny |
PGO/02/12/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków z LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w kolorze: żółtym, niebieskim, zielonym, białym, brązowym, szarym i czarnym z nadrukiem: logo PGO Sp. z o.o., danymi teleadresowymi Spółki nazwą gminy (Gmina Dębica lub Gmina Miasta Dębica) oraz z dodatkowym nadrukiem odpowiednio dla Gminy Dębica i Gminy Miasta Dębica – zgodnie
z wzorem w załączniku nr 6.
1. Szacunkowa ilość zamawianych worków na dzień ogłoszenia zamówienia wynosi 951 000 szt. i może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy (zwiększeniu lub zmniejszeniu) maksymalnie o 30%.
Zamawiający wymaga aby dostarczone worki posiadały poniższe parametry:
Worek na papier w kolorze niebieskim: wymiary: długość – 1050 mm; szerokość – 700 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 100 000 szt.
Worek na tworzywa sztuczne w kolorze żółtym: wymiary: długość – 1050 mm; szerokość – 700 mm; grubość foli – 0,04 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 411 000 szt.
Worek na stłuczkę szklaną bezbarwną w kolorze białym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 101 000 szt.
Worek na stłuczkę szklaną mieszaną w kolorze zielonym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 66 000 szt.
Worek na bioodpady w kolorze brązowym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 167 000 szt.
Worek na popiół w kolorze szarym: wymiary: długość – 750 mm; szerokość – 600 mm; grubość foli – 0,06 mm. Dodatkowy nadruk wg wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ.
Szacunkowa ilość: 106 000 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,98
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie), dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku tj. co najmniej dwie dostawy odpowiadające swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 150 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
w postępowaniu, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|