GuidZP400 |
5643e71d-a2fa-4001-bf64-b365f2b42e5d
|
Biuletyn |
635602-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
|
Regon |
54333530000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-323
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
091 48 50 563
|
Zamawiajacy fax |
091 48 57 603
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.bip.mopr.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.mopr.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mopr.szczecin.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin pok. 301
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakupu bonów żywnościowych, bonów towarowych oraz bonów towarowych na zakup opału dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
341-18.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów żywnościowych, bonów towarowych i bonów towarowych na zakup opału w formie papierowej, w placówkach wskazanych przez Wykonawcę
Zaproponowane przez wykonawcę placówki handlowe realizujące bony żywnościowe, bony towarowe oraz punkty oferujące do sprzedaży opał powinny być położone w granicach administracyjnych Miasta Szczecina.
Do oferty należy załączyć wykaz placówek handlowych i punktów oferujących do sprzedaży opał w których klienci Ośrodka będą mogli realizować dostarczone bony.
Zamawiający dopuszcza zmianę wykazu placówek handlowych i punktów oferujących do sprzedaży opał w których klienci Ośrodka będą mogli realizować dostarczone bony do końca terminu ważności bonów. Wykonawca w takim wypadku ma obowiązek nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od dokonania zmiany dostarczyć Zamawiającemu aktualną listę placówek handlowych i punktów oferujących do sprzedaży opał w ilości nie mniejszej niż wykazana w formularzu oferty.
Klienci MOPR za bony nabywać będą wyłącznie:
1) dla części I zamówienia - artykuły spożywcze;
2) dla części II zamówienia - artykuły przemysłowe w tym: odzież, obuwie, chemia gospodarcza,
3) dla części III zamówienia – węgiel lub koks opałowy.
Niedopuszczalne jest wydawanie za bony alkoholu i wyrobów tytoniowych.
Wymagane jest, aby wszystkie dostarczane bony miały formę papierową. Na każdym bonie winna być umieszczona klauzula z treści której wynikać będzie zakaz sprzedaży napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych a także nadruk informujący o wartości nominalnej bonu i rodzaju bonu tj.: BON ŻYWNOŚCIOWY, BON TOWAROWY, BON TOWAROWY NA ZAKUP OPAŁU – WĘGIEL LUB KOKS OPAŁOWY.Druk bonów wykona Wykonawca na swój koszt.Bony dostarczone będą na koszt Wykonawcy w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. Wymagany termin realizacji bonów – minimum 12 miesięcy od dnia ich wydania Zamawiającemu. Bony nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisywania przez Zamawiającego. Szczegółowy opis w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w pkt 1, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z formularzem oferty, o którym mowa w Rozdziale I pkt 2 siwz:
1)oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz);
Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz o terminie realizacji bonów;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
5) wykaz punktów handlowych realizujących bony na terenie miasta Szczecin według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1a do siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku:
a.ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę. Zmieniony sposób wykonania przedmiotu umowy zostanie określony w aneksie do umowy sporządzonym w oparciu o aktualną podstawę prawną, stanowiącą uzasadnienie dla dokonania zmiany;
b.urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT;
c.gdy wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana powyższa może zostać wprowadzona na pisemny wniosek strony umowy, wskazujący okoliczności i uzasadnienie dla zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o określony czas;
d.zmiany wykazu placówek handlowych i punktów oferujących do sprzedaży opał, w których klienci Ośrodka będą mogli realizować dostarczone bony – na warunkach określonych w Rozdziale XIV pkt 5 siwz.
Niezależnie od postanowień pkt. 3, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, dopuszcza się dokonanie zmian umowy, które nie są istotne w rozumienia art. 144 ust. 1 lit e) ustawy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane zamiast dokumentów:
1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia:
– składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,
2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia:
– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1 siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporządzenia stosuje się.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 5, złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
części I - bony żywnościowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający zamawia następujące ilości i nominały bonów:
a) dla części I - bonów żywnościowych o łącznej wartości: 327.080 zł
- 125 szt. bonów o nominale 100 zł = 12.500 zł
- 466 szt. bonów o nominale 50 zł = 23.300 zł
- 8130 szt. bonów o nominale 20 zł =162.600 zł
- 12868 szt. bonów o nominale 10 zł = 128.680 zł
Klienci MOPR za bony nabywać będą wyłącznie:dla części I zamówienia - artykuły spożywcze;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dla części II - bony towarowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający zamawia następujące ilości i nominały bonów:
dla części II - bonów towarowych o łącznej wartości : 64.040 zł
- 100 szt. bonów o nominale 50 zł = 5.000 zł
- 2099 szt. bonów o nominale 20 zł = 41.980 zł
- 1706 szt. bonów o nominale 10 zł = 17.060 zł
Klienci MOPR za bony nabywać będą wyłącznie: dla części II zamówienia - artykuły przemysłowe w tym: odzież, obuwie, chemia gospodarcza,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dla części III - bony towarowe na zakup opału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający zamawia następujące ilości i nominały bonów: dla części III - bonów towarowych na zakup opału o łącznej wartości: 110.500 zł
- 375 szt. bonów o nominale 100 zł = 37.500 zł
- 1460 szt. bonów o nominale 50 zł = 73.000 zł
Klienci MOPR za bony nabywać będą wyłącznie: dla części III zamówienia – węgiel lub koks opałowy.
|
| |