Świadczenie usługi utrzymania i rozwoju systemu Xpertis (numer sprawy: ZP-1390/2019)

Data publikacji 2019-12-12
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634901-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usługi utrzymania i rozwoju systemu Xpertis, wdrożonego w CMKP w obszarze kadrowo-płacowym, finansowo-księgowym oraz kasa/bank, określonego w Załączniku nr 1 SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7135c098-2f93-45ce-9350-69fbae495ba2
Biuletyn 634901-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Regon 00028909300000
Zamawiajacy adres ulica Marymoncka
Zamawiajacy adres numer domu 99/103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-813
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 693 700
Zamawiajacy fax 225 693 712
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl
Adres strony url https://www.cmkp.edu.pl
Adres strony internetowej https://cmkp.eb2b.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://cmkp.eb2b.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W przypadku składania oferty w postaci papierowej: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (01-813) – pokój nr 28-29 (Kancelaria).
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi utrzymania i rozwoju systemu Xpertis (numer sprawy: ZP-1390/2019)
Numer referencyjny ZP-1390/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usługi utrzymania i rozwoju systemu Xpertis, wdrożonego w CMKP w obszarze kadrowo-płacowym, finansowo-księgowym oraz kasa/bank, określonego w Załączniku nr 1 SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 317073,17
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2022-01-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Wykonawca, który: 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej i wykaże, że posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: co najmniej dwie usługi, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda (wartość za okres 12 miesięcy), z których każda świadczona była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, spełniające łącznie następujące wymagania: a) co najmniej jedna usługa polegała na utrzymaniu systemu klasy ERP, tj. co najmniej wsparciu technicznym lub usuwaniu błędów systemu, b) co najmniej jedna usługa polegała na rozwoju systemu klasy ERP, tj. co najmniej wprowadzaniu modyfikacji lub aktualizacji systemu, c) co najmniej jedna usługa dotyczyła systemu klasy ERP składającego się co najmniej z modułu kadrowo-płacowego, d) co najmniej jedna usługa dotyczyła systemu klasy ERP składającego się co najmniej z modułu finansowo-księgowego; /UWAGA: - przez dwie usługi należy rozumieć usługi świadczone na rzecz dwóch różnych podmiotów, - w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca może wskazać usługi w trakcie realizacji, o ile część usługi wykonana do dnia, w którym wystawiono dokument potwierdzający jej należyte wykonanie, trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy i spełnia pozostałe wymagania określone w warunku, - jeżeli usługa trwała dłużej niż przez okres 12 miesięcy i nie jest możliwe jednoznaczne ustalenie jaka wartość usługi przypada na okres 12 miesięcy, należy obliczyć średnią wartość usługi w okresie 12 miesięcy, na podstawie całkowitej wartości zrealizowanej usługi i łącznego czasu jej trwania, - w przypadku wykazania więcej niż dwóch usług na potwierdzenie spełniania wymagań określonych w lit. a-d powyżej, każda z dodatkowych usług musi spełniać wymagania określone w pkt 2 we wprowadzeniu do wyliczenia, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców (lub kilku z nich łącznie) musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, - podmiot, który wykazuje się doświadczeniem w realizacji usług utrzymania lub rozwoju systemu opisanych powyżej, zobowiązany jest do wykonania co najmniej części zamówienia polegającej na wykonaniu odpowiednio usługi utrzymania lub usługi rozwoju systemu w zakresie odpowiednio modułu kadrowo-płacowego lub finansowo-księgowego, - jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien dokonać przeliczenia tej wartości na PLN według średniego kursu danej waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3) spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osoby, posiadające odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, co oznacza zespół (personel kluczowy), w którego skład wchodzą co najmniej dwie osoby, a w tym: a) co najmniej jedna osoba, która będzie pełniła funkcję koordynatora świadczenia usług utrzymania i rozwoju systemu, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła jako koordynator lub kierownik projektu w wykonaniu: co najmniej dwóch usług, z których każda świadczona była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegających na wdrożeniu, utrzymaniu lub rozwoju systemu klasy ERP, b) co najmniej jedna osoba, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. płac w zakresie świadczenia usług utrzymania i rozwoju systemu, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła jako specjalista ds. płac w wykonaniu: co najmniej dwóch usług, z których każda świadczona była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegających na wdrożeniu, utrzymaniu lub rozwoju systemu klasy ERP, składającego się co najmniej z modułu kadrowo-płacowego, c) co najmniej jedna osoba, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. kadr w zakresie świadczenia usług utrzymania i rozwoju systemu, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła jako specjalista ds. kadr w wykonaniu: co najmniej dwóch usług, z których każda świadczona była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegających na wdrożeniu, utrzymaniu lub rozwoju systemu klasy ERP, składającego się co najmniej z modułu kadrowo-płacowego, d) co najmniej jedna osoba, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. finansów publicznych w zakresie świadczenia usług utrzymania i rozwoju systemu, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła jako specjalista ds. finansów publicznych w wykonaniu: co najmniej dwóch usług, z których każda świadczona była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegających na wdrożeniu, utrzymaniu lub rozwoju systemu klasy ERP, składającego się co najmniej z modułu finansowo-księgowego. /UWAGA: - przez dwie usługi należy rozumieć usługi świadczone na rzecz dwóch różnych podmiotów, - w ramach doświadczenia poszczególnych osób możliwe jest wykazanie jednej usługi na potwierdzenie więcej niż jednego z opisanych dla poszczególnych osób warunków, a poszczególne usługi mogą być przedmiotem odrębnych umów lub jednej umowy, - w celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w wyżej określonym zakresie, podać informacje o ich doświadczeniu, a w tym informacje o rodzaju i zakresie czynności wykonywanych przez te osoby w ramach zrealizowanych usług wraz z terminem ich wykonania, a także wskazaniem podmiotu, na rzecz którego usługi te były realizowane oraz pozostałe informacje wymagane zgodnie ze wzorem wykazu osób, który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, w zakresie określonym w opisie warunku w odniesieniu do poszczególnych osób./
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w zakresie: 1) zdolności technicznych lub zawodowych – Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp (w zakresie określonym w SIWZ w odniesieniu do Wykonawcy); 2) wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług – o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ (oraz w sekcji III.1.3 ogłoszenia) – wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; 2) dowody, o których mowa powyżej, tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób – o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 3 SIWZ (oraz w sekcji III.1.3 ogłoszenia) – skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia, cenach jednostkowych i łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, b) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, c) terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) pełnomocnictwo, w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ: a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu; 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez: 1) zmianę osób, o których mowa w § 6 ust. 2 umowy, pod warunkiem, że nowo wskazane osoby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy oraz pod warunkiem wykazania, że osoby te uzyskałaby co najmniej taką samą ocenę co osoba zastępowana w ramach kryterium oceny ofert dotyczącego doświadczenia personelu kluczowego Wykonawcy określonego w dokumentacji postępowania, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy; 2) zmianę podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy, przy czym w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zastosowanie mają postanowienia § 10 ust. 4 umowy; 3) zwiększenie limitu Godzin Serwisowych określonego w § 3 ust. 3 nie więcej niż o 200 godzin, w przypadku wyczerpania co najmniej 80% limitu określonego pierwotnie w Umowie przed upływem okresu obowiązywania umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy oraz przy zachowaniu stawki jednostkowej za Godzinę Serwisową określonej w § 5 ust. 2 pkt 1 umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług (zmiana stawki podatku od towarów i usług dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów); 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177, z późn. zm.); 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2215, z późn. zm.); – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie na zasadach określonych w ust. 5-13 umowy.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Dedykowany portal serwisowy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Doświadczenie personelu kluczowego
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)