Dostawa dwóch macierzy dyskowych QNAP (rozbudowa systemu macierzy Qnap w ZNiO)

Data publikacji 2019-12-12
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635457-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dwóch macierzy dyskowych QNAP (rozbudowa systemu macierzy Qnap w ZNiO). szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 14514320-1f4f-445c-b01a-b1a45476e197
Biuletyn 635457-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Regon 93069199000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szewska
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-139
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713444471,
Zamawiajacy fax +48713448561
Zamawiajacy email zamowienia@ossolineum.pl,
Adres strony url www.ossolineum.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Fundacja
Dostep dokumentow zamowienia www.ossolineum.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ossolineum.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa dwóch macierzy dyskowych QNAP (rozbudowa systemu macierzy Qnap w ZNiO)
Numer referencyjny DZP-2621-22/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dwóch macierzy dyskowych QNAP (rozbudowa systemu macierzy Qnap w ZNiO). szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia - stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow : Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert : - 2 (dwie) dostawy sprzętu zaliczanego do takiej samej grupy technicznej - macierze/systemy przechowywania danych na kwotę 200 000 zł netto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (na wzorze Załącznik nr 5 do SIWZ) 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – w zakresie podstawy wykluczenia określonej w pkt VII 2.2. SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie na podstawie art. 25 a pzp - (na wzorze zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ formularz ofertowy). 2. wykaz usług wykonanych - Załącznik nr 6
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentu rejestrowego 3) Szczegółowe zestawienie elementów dostawy – tabela w formie elektronicznej (format arkusza kalkulacyjnego xls, xlsx, libreoffice) zawierająca pełne zestawienie wszystkich komponentów – nazwa, numer komponentu („part number”) producenta, opis/notka/nazwa przeznaczenie producenta ( dołączone na nośniku typu pendrive USB) – do opracowania własnego przez Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku konieczności zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 3) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym (np. klęski żywiołowej itp.) mającej bezpośredni wpływ na sposób i terminowość wykonania zamówienia, jeżeli jej wpływ dotyczy aktualnie wykonywanych prac, 4) wstrzymania realizacji zamówienia lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny brutto, określonej w § 3 ust. 1 umowy wskutek zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana ustawowej wysokości podatku od towarów i usług (VAT) powoduje odpowiednią zmianę ceny od daty wprowadzenia zmiany. 3. Cena brutto może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu w przypadku zmiany zakresu zamówienia jednak nie więcej niż o 30%.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)