Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Data publikacji 2019-12-12
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634466-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje 24 pakiety:
Pakiet nr 1 - Worki stomijne
Pakiet nr 2 - Dreny do pompy artroskopowej
Pakiet nr 3 - Dreny do klatki piersiowej typu Thorax (kardiochirurgia)
Pakiet nr 4 - Zestawy do punkcji opłucnej z igłą Veressa
Pakiet nr 5 - Kaniule nosowe [SPORNA - Czechosłowacka]
Pakiet nr 6 - Wzierniki jednorazowe do nosa, ucha
Pakiet nr 7 - Elektrody do EKG, prób wysiłkowych [ ZAKŁAD MEDYCYNY NUKLEARNEJ]
Pakiet nr 8 - Akcesoria do spirometru firmy MES [ALERGOLOGIA]
Pakiet nr 9 - Kołnierz ortopedyczny SHANTZA
Pakiet nr 10 - Katetery, cewniki i filtry UCP [SPORNA]
Pakiet nr 11 - Elektrody jednorazowe do aparatu AED DEFI MAX [CSK]
Pakiet nr 12 - Ustniki do alkomatu AlcoSense
Pakiet nr 13 - Dreny do podawania tlenu dla dzieci i noworodków [SPORNA]
Pakiet nr 14 - Końcówki do odsysania pola operacyjnego UCP [SPORNA]
Pakiet nr 15- Strzykawki
Pakiet nr 16- Kasetki histopatologiczne
Pakiet nr 17- Kubki jednorazowego użycia
Pakiet nr 18- Kieliszki do leków
Pakiet nr 19- Akcesoria endoskopowe do Pracowni Endoskopii CKD
Pakiet nr 20- Pętla do polipektomii, marker endoskopowydo Pracowni Endoskopii CKD
Pakiet nr 21- System do wykonywania zespoleń proksymalnych na aorcie
Pakiet nr 22- Szwy chirurgiczne Gore-tex do naprawy zastawki mitralnej
Pakiet nr 23- Igły hepar do kaniulacji żyły odpiszczelowej
Pakiet nr 24- Biokondiut aortalny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2866a24a-5368-4a6c-855e-92cbf4dd3740
Biuletyn 634466-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Regon 47214755900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pomorska
Zamawiajacy adres numer domu 251
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 92-213
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 675 75 00
Zamawiajacy fax 42 678 92 68
Zamawiajacy email zam.publ@csk.umed.pl
Adres strony url www.csk.umed.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csk.umed.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 92-213 Łódź, ul. Pomorska 251
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer referencyjny ZP/93/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 24
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 23
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje 24 pakiety: Pakiet nr 1 - Worki stomijne Pakiet nr 2 - Dreny do pompy artroskopowej Pakiet nr 3 - Dreny do klatki piersiowej typu Thorax (kardiochirurgia) Pakiet nr 4 - Zestawy do punkcji opłucnej z igłą Veressa Pakiet nr 5 - Kaniule nosowe [SPORNA - Czechosłowacka] Pakiet nr 6 - Wzierniki jednorazowe do nosa, ucha Pakiet nr 7 - Elektrody do EKG, prób wysiłkowych [ ZAKŁAD MEDYCYNY NUKLEARNEJ] Pakiet nr 8 - Akcesoria do spirometru firmy MES [ALERGOLOGIA] Pakiet nr 9 - Kołnierz ortopedyczny SHANTZA Pakiet nr 10 - Katetery, cewniki i filtry UCP [SPORNA] Pakiet nr 11 - Elektrody jednorazowe do aparatu AED DEFI MAX [CSK] Pakiet nr 12 - Ustniki do alkomatu AlcoSense Pakiet nr 13 - Dreny do podawania tlenu dla dzieci i noworodków [SPORNA] Pakiet nr 14 - Końcówki do odsysania pola operacyjnego UCP [SPORNA] Pakiet nr 15- Strzykawki Pakiet nr 16- Kasetki histopatologiczne Pakiet nr 17- Kubki jednorazowego użycia Pakiet nr 18- Kieliszki do leków Pakiet nr 19- Akcesoria endoskopowe do Pracowni Endoskopii CKD Pakiet nr 20- Pętla do polipektomii, marker endoskopowydo Pracowni Endoskopii CKD Pakiet nr 21- System do wykonywania zespoleń proksymalnych na aorcie Pakiet nr 22- Szwy chirurgiczne Gore-tex do naprawy zastawki mitralnej Pakiet nr 23- Igły hepar do kaniulacji żyły odpiszczelowej Pakiet nr 24- Biokondiut aortalny
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie (Załącznik nr 7 do SIWZ) potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynek polski oferowanych produktów odpowiednio zgodnie z: • ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 j.t.) i sposobem klasyfikowania na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 Nr 215 poz. 1416), * jeżeli dotyczy (wyroby medyczne), • ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych j.t. (Dz.U. 2018 poz. 2231) * jeżeli dotyczy (produkty biobójcze), • ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne j.t.(Dz. U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.) * jeżeli dotyczy (produkty lecznicze), • ustawą z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (Dz.U. 2018 poz. 2227) * jeżeli dotyczy (kosmetyki). 2. Dokument potwierdzający opis przedmiotu zamówienia pochodzący od producenta/wytwórcy/ autoryzowanego przedstawiciela lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu /strony producenta. Należy dołączyć kartę katalogową / dokument informacyjny dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza zaoferować, umożliwiający weryfikację zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z podaniem nr Pakietu i nr pozycji, którego dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Ewentualne PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy osoby /osób, podpisującej/ podpisujących ofertę, dokumenty lub oświadczenia załączone do oferty. 3.1. Uprawnienie musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo opatrzone oryginalnym podpisem osób wskazanych w dokumencie stwierdzającym status prawny Wykonawcy (odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa tj. podpisaną oryginalnym podpisem przez notariusza. 3.2. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, ofertę wraz z załącznikami podpisują wszystkie te osoby. 4. „OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ART. 25A UST. 1 USTAWY PZP” - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia zawartej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w/w przepisem. 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r.,poz.1843 j.t.) przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; b. zwiększenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt c); c. obniżenie ceny jednostkowej netto i brutto dostaw będących przedmiotem umowy np. w wyniku wprowadzenia cen promocyjnych; d. zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku przekształcenia, zmiany adresu siedziby firmy, bądź zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; e. zmiany w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: - wprowadzenia nowego podwykonawcy, - rezygnacji podwykonawcy. f. zmiany przepisów prawa mające wpływ na realizacje zawartej umowy; g. w przypadku wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta bądź zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach, innej nazwie, innym numerze katalogowym, po cenie jednostkowej zaoferowanej w umowie. 4. Strona zgłaszająca propozycję zmiany umowy zobowiązana jest przedstawić uzasadnienie jej wprowadzenia. 5. Przedstawione w Formularzu asortymentowo-cenowym- Załączniku nr 2 ilości są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich pełnej realizacji. W przypadku przekroczenia ilości określonych w SIWZ i konieczności dodatkowego zamówienia Wykonawca nie będzie podwyższał ceny. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania umowy w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego na okres do wyczerpania ilości/wartości przedmiotu zamówienia, określonego w § 1, nie dłużej jednak niż 3 miesiące. 7. Zmiana ceny w wyniku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 4a) obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów ją wprowadzających. Pozostałe zmiany wymienione w pkt. 4 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w formie odrębnego załącznika do oferty i opatrzone napisem „tajemnica przedsiębiorstwa”.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Worki stomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worki stomijne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Dreny do pompy artroskopowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dreny do pompy artroskopowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Dreny do klatki piersiowej typu Thorax (kardiochirurgia)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dreny do klatki piersiowej typu Thorax (kardiochirurgia)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Zestawy do punkcji opłucnej z igłą Veressa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestawy do punkcji opłucnej z igłą Veressa
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Kaniule nosowe [SPORNA - Czechosłowacka]
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kaniule nosowe [SPORNA - Czechosłowacka]
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Wzierniki jednorazowe do nosa, ucha
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wzierniki jednorazowe do nosa, ucha
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Elektrody do EKG, prób wysiłkowych [ ZAKŁAD MEDYCYNY NUKLEARNEJ]
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Elektrody do EKG, prób wysiłkowych [ ZAKŁAD MEDYCYNY NUKLEARNEJ]
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Akcesoria do spirometru firmy MES [ALERGOLOGIA]
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do spirometru firmy MES [ALERGOLOGIA]
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Kołnierz ortopedyczny SHANTZA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Kołnierz ortopedyczny SHANTZA
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Katetery, cewniki i filtry UCP [SPORNA]
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Katetery, cewniki i filtry UCP [SPORNA]
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 - Elektrody jednorazowe do aparatu AED DEFI MAX [CSK]
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Elektrody jednorazowe do aparatu AED DEFI MAX [CSK]
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - Ustniki do alkomatu AlcoSense
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ustniki do alkomatu AlcoSense
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 - Dreny do podawania tlenu dla dzieci i noworodków [SPORNA]
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dreny do podawania tlenu dla dzieci i noworodków [SPORNA]
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 - Końcówki do odsysania pola operacyjnego UCP [SPORNA]
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Końcówki do odsysania pola operacyjnego UCP [SPORNA]
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15- Strzykawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Strzykawki
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16- Kasetki histopatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kasetki histopatologiczne
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17- Kubki jednorazowego użycia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kubki jednorazowego użycia
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18- Kieliszki do leków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kieliszki do leków
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19- Akcesoria endoskopowe do Pracowni Endoskopii CKD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria endoskopowe do Pracowni Endoskopii CKD
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20- Pętla do polipektomii, marker endoskopowydo Pracowni Endoskopii CKD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pętla do polipektomii, marker endoskopowydo Pracowni Endoskopii CKD
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21- System do wykonywania zespoleń proksymalnych na aorcie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis System do wykonywania zespoleń proksymalnych na aorcie
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22- Szwy chirurgiczne Gore-tex do naprawy zastawki mitralnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szwy chirurgiczne Gore-tex do naprawy zastawki mitralnej
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23- Igły hepar do kaniulacji żyły odpiszczelowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Igły hepar do kaniulacji żyły odpiszczelowej
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24- Biokondiut aortalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Biokondiut aortalny
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówień
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania reklamacji
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)