GuidZP400 |
2866a24a-5368-4a6c-855e-92cbf4dd3740
|
Biuletyn |
634466-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
|
Regon |
47214755900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pomorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
251
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
92-213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 675 75 00
|
Zamawiajacy fax |
42 678 92 68
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@csk.umed.pl
|
Adres strony url |
www.csk.umed.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csk.umed.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
92-213 Łódź, ul. Pomorska 251
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
|
Numer referencyjny |
ZP/93/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
24
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
23
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje 24 pakiety:
Pakiet nr 1 - Worki stomijne
Pakiet nr 2 - Dreny do pompy artroskopowej
Pakiet nr 3 - Dreny do klatki piersiowej typu Thorax (kardiochirurgia)
Pakiet nr 4 - Zestawy do punkcji opłucnej z igłą Veressa
Pakiet nr 5 - Kaniule nosowe [SPORNA - Czechosłowacka]
Pakiet nr 6 - Wzierniki jednorazowe do nosa, ucha
Pakiet nr 7 - Elektrody do EKG, prób wysiłkowych [ ZAKŁAD MEDYCYNY NUKLEARNEJ]
Pakiet nr 8 - Akcesoria do spirometru firmy MES [ALERGOLOGIA]
Pakiet nr 9 - Kołnierz ortopedyczny SHANTZA
Pakiet nr 10 - Katetery, cewniki i filtry UCP [SPORNA]
Pakiet nr 11 - Elektrody jednorazowe do aparatu AED DEFI MAX [CSK]
Pakiet nr 12 - Ustniki do alkomatu AlcoSense
Pakiet nr 13 - Dreny do podawania tlenu dla dzieci i noworodków [SPORNA]
Pakiet nr 14 - Końcówki do odsysania pola operacyjnego UCP [SPORNA]
Pakiet nr 15- Strzykawki
Pakiet nr 16- Kasetki histopatologiczne
Pakiet nr 17- Kubki jednorazowego użycia
Pakiet nr 18- Kieliszki do leków
Pakiet nr 19- Akcesoria endoskopowe do Pracowni Endoskopii CKD
Pakiet nr 20- Pętla do polipektomii, marker endoskopowydo Pracowni Endoskopii CKD
Pakiet nr 21- System do wykonywania zespoleń proksymalnych na aorcie
Pakiet nr 22- Szwy chirurgiczne Gore-tex do naprawy zastawki mitralnej
Pakiet nr 23- Igły hepar do kaniulacji żyły odpiszczelowej
Pakiet nr 24- Biokondiut aortalny
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie (Załącznik nr 7 do SIWZ) potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynek polski oferowanych produktów odpowiednio zgodnie z:
• ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 j.t.) i sposobem klasyfikowania na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 Nr 215 poz. 1416), * jeżeli dotyczy (wyroby medyczne),
• ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych j.t. (Dz.U. 2018 poz. 2231) * jeżeli dotyczy (produkty biobójcze),
• ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne j.t.(Dz. U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.) * jeżeli dotyczy (produkty lecznicze),
• ustawą z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (Dz.U. 2018 poz. 2227) * jeżeli dotyczy (kosmetyki).
2. Dokument potwierdzający opis przedmiotu zamówienia pochodzący od producenta/wytwórcy/ autoryzowanego przedstawiciela lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu /strony producenta. Należy dołączyć kartę katalogową / dokument informacyjny dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza zaoferować, umożliwiający weryfikację zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z podaniem nr Pakietu i nr pozycji, którego dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ;
2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY – Załącznik nr 2 do SIWZ;
3. Ewentualne PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy osoby /osób, podpisującej/ podpisujących ofertę, dokumenty lub oświadczenia załączone do oferty.
3.1. Uprawnienie musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo opatrzone oryginalnym podpisem osób wskazanych w dokumencie stwierdzającym status prawny Wykonawcy (odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa tj. podpisaną oryginalnym podpisem przez notariusza.
3.2. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, ofertę wraz z załącznikami podpisują wszystkie te osoby.
4. „OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ART. 25A UST. 1 USTAWY PZP” - Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia zawartej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w/w przepisem.
3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2019 r.,poz.1843 j.t.) przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian;
b. zwiększenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt c);
c. obniżenie ceny jednostkowej netto i brutto dostaw będących przedmiotem umowy np. w wyniku wprowadzenia cen promocyjnych;
d. zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku przekształcenia, zmiany adresu siedziby firmy, bądź zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
e. zmiany w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
- wprowadzenia nowego podwykonawcy,
- rezygnacji podwykonawcy.
f. zmiany przepisów prawa mające wpływ na realizacje zawartej umowy;
g. w przypadku wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta bądź zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach, innej nazwie, innym numerze katalogowym, po cenie jednostkowej zaoferowanej w umowie.
4. Strona zgłaszająca propozycję zmiany umowy zobowiązana jest przedstawić uzasadnienie
jej wprowadzenia.
5. Przedstawione w Formularzu asortymentowo-cenowym- Załączniku nr 2 ilości są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich pełnej realizacji. W przypadku przekroczenia ilości określonych w SIWZ i konieczności dodatkowego zamówienia Wykonawca nie będzie podwyższał ceny.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania umowy w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego na okres do wyczerpania ilości/wartości przedmiotu zamówienia, określonego w § 1, nie dłużej jednak niż 3 miesiące.
7. Zmiana ceny w wyniku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 4a) obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów ją wprowadzających. Pozostałe zmiany wymienione w pkt. 4 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w formie odrębnego załącznika do oferty i opatrzone napisem „tajemnica przedsiębiorstwa”.
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Worki stomijne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki stomijne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Dreny do pompy artroskopowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dreny do pompy artroskopowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Dreny do klatki piersiowej typu Thorax (kardiochirurgia)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dreny do klatki piersiowej typu Thorax (kardiochirurgia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Zestawy do punkcji opłucnej z igłą Veressa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do punkcji opłucnej z igłą Veressa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Kaniule nosowe [SPORNA - Czechosłowacka]
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniule nosowe [SPORNA - Czechosłowacka]
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Wzierniki jednorazowe do nosa, ucha
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wzierniki jednorazowe do nosa, ucha
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Elektrody do EKG, prób wysiłkowych [ ZAKŁAD MEDYCYNY NUKLEARNEJ]
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody do EKG, prób wysiłkowych [ ZAKŁAD MEDYCYNY NUKLEARNEJ]
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Akcesoria do spirometru firmy MES [ALERGOLOGIA]
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do spirometru firmy MES [ALERGOLOGIA]
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Kołnierz ortopedyczny SHANTZA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Kołnierz ortopedyczny SHANTZA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Katetery, cewniki i filtry UCP [SPORNA]
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Katetery, cewniki i filtry UCP [SPORNA]
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - Elektrody jednorazowe do aparatu AED DEFI MAX [CSK]
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody jednorazowe do aparatu AED DEFI MAX [CSK]
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - Ustniki do alkomatu AlcoSense
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ustniki do alkomatu AlcoSense
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 - Dreny do podawania tlenu dla dzieci i noworodków [SPORNA]
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dreny do podawania tlenu dla dzieci i noworodków [SPORNA]
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 - Końcówki do odsysania pola operacyjnego UCP [SPORNA]
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Końcówki do odsysania pola operacyjnego UCP [SPORNA]
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15- Strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Strzykawki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16- Kasetki histopatologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kasetki histopatologiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17- Kubki jednorazowego użycia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kubki jednorazowego użycia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18- Kieliszki do leków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kieliszki do leków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19- Akcesoria endoskopowe do Pracowni Endoskopii CKD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria endoskopowe do Pracowni Endoskopii CKD
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20- Pętla do polipektomii, marker endoskopowydo Pracowni Endoskopii CKD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pętla do polipektomii, marker endoskopowydo Pracowni Endoskopii CKD
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 21- System do wykonywania zespoleń proksymalnych na aorcie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
System do wykonywania zespoleń proksymalnych na aorcie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 22- Szwy chirurgiczne Gore-tex do naprawy zastawki mitralnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szwy chirurgiczne Gore-tex do naprawy zastawki mitralnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 23- Igły hepar do kaniulacji żyły odpiszczelowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igły hepar do kaniulacji żyły odpiszczelowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 24- Biokondiut aortalny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Biokondiut aortalny
|
| |