Aktualizacja i utrzymanie systemu internetowego na potrzeby organizacji i realizacji kampanii „Rowerowy Maj” wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych, analitycznych oraz programistycznych dla utrzymania prawidłowego funkcjonowania systemu oraz jego rozwoju

Data publikacji 2019-12-12
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635344-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722121907
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie, utrzymanie i rozwój Systemu https://bo.rowerowymaj.eu oraz Strony www https://rowerowymaj.eu, na potrzeby organizacji i realizacji kampanii „Rowerowy Maj”, na podstawie kodów źródłowych i dokumentacji technicznej przekazanych przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e5e96213-542d-4670-a98e-d395b96a1e4c
Biuletyn 635344-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Regon 59846300000000
Zamawiajacy adres ulica Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 8/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 236 129
Zamawiajacy fax 583 236 529
Zamawiajacy email bzp@gdansk.gda.pl
Adres strony url www.bip.gdansk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gdansk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę oraz oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych (pok. 129) ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.
Nazwa nadana zamowieniu Aktualizacja i utrzymanie systemu internetowego na potrzeby organizacji i realizacji kampanii „Rowerowy Maj” wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych, analitycznych oraz programistycznych dla utrzymania prawidłowego funkcjonowania systemu oraz jego rozwoju
Numer referencyjny BZP.271.93.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie, utrzymanie i rozwój Systemu https://bo.rowerowymaj.eu oraz Strony www https://rowerowymaj.eu, na potrzeby organizacji i realizacji kampanii „Rowerowy Maj”, na podstawie kodów źródłowych i dokumentacji technicznej przekazanych przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 72212190-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: a) w zakresie instalacji i uruchomienia Systemu i Strony www na serwerach opisanych w pkt. 2 (na str. 3 SIWZ), na podstawie kodów źródłowych przekazanych przez Zamawiającego i jego udostępnienie w sieci Internet - 14 dni od dnia zawarcia umowy; b) w pozostałym zakresie - 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu systemu informatycznego wspomagającego kampanię społeczną, konkurs lub wydarzenie dla minimum 50 tys. uczestników, oraz 2) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie administrowania aplikacjami i ich rozwoju w technologiach webowych, w tym: MySQL, PHP, JavaScript.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeśli: - wymagane doświadczenie, opisane w pkt. III.1.3) ppkt 1), będzie posiadał co najmniej jeden z konsorcjantów, który będzie realizował tę część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania opisanego doświadczenia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług w celu wykazania wymaganych warunków składowych; - w odniesieniu do warunku opisanego w pkt. III.1.3) ppkt 2) - Wykonawcy mogą wykazać łączne spełnianie tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu • wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ; • wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa powyżej składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział nr 14 - Wzór umowy.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa powyżej składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy Pzp odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Liczba dodatkowych godzin na świadczenie usług gwarancyjnych, analitycznych oraz programistycznych w ramach utrzymania prawidłowego funkcjonowania Systemu oraz jego rozwoju, ponad wymagane 10 godzin w miesiącu
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)