| GuidZP400 | 
						
															928b9d47-6a9d-4497-8ddb-90a76010f709
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															636007-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															000001347
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Bankowa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															12
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Katowice
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															40-007
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															śląskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															032 359 13 34, 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															-
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															dzp@us.edu.pl , 
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															http://us.edu.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Uczelnia publiczna
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim 
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 69 (III piętro)
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa licencji i wdrożenie rozszerzeń funkcjonalności systemu SAP w zakresie raportowania, generowania oraz przechowywania dokumentów kadrowo - płacowych
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															DZP.381.111.2019.DW
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji i wdrożenie rozszerzeń funkcjonalności systemu SAP w zakresie raportowania, generowania oraz przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych. 
Zakres zamówienia obejmuje: usługę serwisu i utrzymania oprogramowania przez 1 rok, usługę instalacji i konfiguracji oprogramowania w systemie SAP oraz przeszkolenie grupy (maksymalnie 10 osób) użytkowników w zakresie obsługi i konfiguracji oprogramowania. Wykonawca musi posiadać status partnera SAP  w zakresie produktu SAP HCM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 
3. Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od zawarcia umowy. Termin realizacji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI  SIWZ.
4. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Informatycznych Systemów Zarządzania , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5. Wymagany minimalny termin gwarancji: nie dotyczy.
6. Maksymalny dopuszczalny termin płatności: do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. Nie mniej jednak niż 14 dni. Termin płatności stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 
8. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 5 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															48000000-8
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															40
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. 
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. 
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty:
co najmniej dwie dostawy odpowiadające swym zakresem przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa licencji i wdrożenie rozszerzeń funkcjonalności systemu SAP w zakresie raportowania, generowania oraz przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych) 
•	o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jedną o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto,  
•	z których każda była świadczona dla różnych podmiotów
Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej wykaże się realizacją dostaw, których wartość wyrażona zostanie w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dokona przeliczenia wskazanej wartości według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia (ogłoszenia) postępowania.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit. b) SIWZ, oraz
-  wykaz dostaw, o którym mowa w rozdz. IV ust. 4 pkt. 1 SIWZ (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
Zdolność zawodowa
Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:
przynajmniej jedną (1) osobą, która:
•	w ostatnich trzech (3) latach brała/ bierze udział co najmniej jednym zakończonym wdrożeniu w zakresie opisanym w załączniku 2, tj. wdrożeniu rozszerzeń funkcjonalności systemu SAP 
w zakresie raportowania, generowania oraz przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych oraz
•	posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na systemie SAP HCM.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit. b) SIWZ, oraz
-  wykaz osób, o którym mowa w rozdz. IV ust. 4 pkt. 2 SIWZ (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 1E do SIWZ. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 1F do SIWZ. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 1D do SIWZ. W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału. Oryginał. 2. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.	Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1.	Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.	Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1)	zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
2)	zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 5 umowy, z zastrzeżeniem postanowień §1 ust. 6 umowy,
3)	zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
4)	ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
5)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-12-23T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:30
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Język polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |