Zakup Medycznego Systemu Informatycznego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Data publikacji 2019-12-13
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636386-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie określonych w załączniku nr 1 do SIWZ funkcjonalności Medycznego Systemu Informatycznego (zwanego w dalszej części SIWZ „MSI”), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z zakresu funkcjonowania MSI osób wskazanych przez Zamawiającego.
W przypadku rozbudowy MSI obecnego u Zamawiającego, wymaga się dla licencji w zakresie dostarczonego rozwiązania informatycznego w postaci oprogramowania aplikacyjnego, budującego usługi elektroniczne Zamawiający wymaga, aby w pełni współpracowało ono z posiadanym i eksploatowanym przez Zamawiającego MSI bez konieczności dokonywania zmian w MSI.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ

Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu podpisanego przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68ab7d07-8439-4258-a8ed-ad841985f8fb
Biuletyn 636386-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Regon 00028853800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-348
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6314 872; 871
Zamawiajacy fax 42 6314573
Zamawiajacy email zampubl@imp.lodz.pl
Adres strony url www.imp.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.imp.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Medycyny Pracy w Łodzi ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 91-348 Łódź pokój 81 – Kancelaria Główna
Nazwa nadana zamowieniu Zakup Medycznego Systemu Informatycznego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Numer referencyjny AZAPUZA/93/19/PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie określonych w załączniku nr 1 do SIWZ funkcjonalności Medycznego Systemu Informatycznego (zwanego w dalszej części SIWZ „MSI”), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z zakresu funkcjonowania MSI osób wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku rozbudowy MSI obecnego u Zamawiającego, wymaga się dla licencji w zakresie dostarczonego rozwiązania informatycznego w postaci oprogramowania aplikacyjnego, budującego usługi elektroniczne Zamawiający wymaga, aby w pełni współpracowało ono z posiadanym i eksploatowanym przez Zamawiającego MSI bez konieczności dokonywania zmian w MSI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu podpisanego przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Załącznik nr 4 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Załącznik nr 3 do SIWZ 5. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5. niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 (oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ) 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 (oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 (oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 10. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda szczególnych dokumentów
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści umowy w zakresie: - zmiany teleadresowe Stron umowy - zmian postanowień umownych wynikających z ustawy PZP ( w szczególności art. 144 ust. 1 pkt 3), 4), 5)
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)