dostawa pakietów sterylnych do Pracowni Hemodynamiki i Elektrofizjologii

Data publikacji 2019-12-13
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635985-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów sterylnych do Pracowni Hemodynamiki i Elektrofizjologii.
Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 33140000-3, 33141000-0, 33199000-1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załącznika nr 2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie stanowiącym Załącznika nr 2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym, zapakowanym w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko.
Asortyment dostarczany będzie sukcesywnie do siedziby Zamawiającego –
ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f59647c1-6bcf-44f5-99f4-ab5d2af8a582
Biuletyn 635985-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Regon 21539890000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grenadierów
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 51 52 743
Zamawiajacy fax 22 51 52 789
Zamawiajacy email zp@grochowski.waw.pl
Adres strony url www.grochowski.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www,grochowski.waw.pl
Nazwa nadana zamowieniu dostawa pakietów sterylnych do Pracowni Hemodynamiki i Elektrofizjologii
Numer referencyjny ZP/50/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2 części zamówienia
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2 części zamówienia
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów sterylnych do Pracowni Hemodynamiki i Elektrofizjologii. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 33140000-3, 33141000-0, 33199000-1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załącznika nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie stanowiącym Załącznika nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym, zapakowanym w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. Asortyment dostarczany będzie sukcesywnie do siedziby Zamawiającego – ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Materiały informacyjne (np. ulotki, opisy, instrukcje użytkowania) dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia / zadań. Próbki oferowanego asortymentu Zamawiający w celu potwierdzenie, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone w SIWZ, zażąda od Wykonawców złożenia próbek asortymentu dla pakiety …pozycja….Złożone próbki muszą potwierdzać wraz z materiałami informacyjnymi, iż oferowany asortyment spełnia wymagania określone w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełnimy formularz asortymentowo-cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w postaci następujących postanowień: 1. zmiany wynagrodzenia netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; 2. zmiany wynagrodzenia netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; 3. zmiany wynagrodzenia netto, w przypadku wzrostu stawki podatku VAT o nie więcej niż 3 punkty procentowe, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu/usługi – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT; 4. zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. obniżenie stawki podatku VAT lub wzrost podatku VAT o więcej niż 3 punkty procentowe, tak by stała pozostała cena jednostkowa netto asortymentu/usługi – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT; 5. zmiany wynagrodzenia netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; 6. zmianę podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie cywilnym lub wyłączenie podwykonawcy z udziału w realizacji zamówienia; jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podwykonawców (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) i uczestniczyli oni w wykonywaniu zamówienia, nowy podwykonawca powinien spełnić co najmniej te same warunki uczestnictwa określone w postępowaniu na wykonanie zamówienia, co podwykonawca odstępujący od realizacji zamówienia, zmiana taka jest możliwa na wniosek zamawiającego, w przypadku zastrzeżeń do realizacji usługi przez podwykonawcę lub na wniosek Wykonawcy z dowolnych przyczyn; 7. w przypadku samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę Zamawiający przewiduje możliwość przystąpienia do zobowiązania podwykonawców; Wykonawca zobowiązany będzie do podania zakresu udziału podwykonawców i powodów włączenia ich do realizacji umowy oraz wskazania części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcom. 8. wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego; 9. zamiana towaru na towar o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, a jego równoważność zostanie potwierdzona przez Zamawiającego i Wykonawcę, który zobligowany będzie przedstawić informację (dokumenty) potwierdzające równoważność nowego towaru z towarem zaoferowanym na etapie postępowania o udzielenie zamówienia; 10. wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 11 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania w tym terminie przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, o okres nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zależności od wysokości kwoty niewykorzystanych środków na realizację niniejszej umowy (wartości brutto umowy) – zmiana może zostać dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis "Zestaw sterylnie pakowany o składzie: - Fartuchy chirurgiczne XL i L z włókniny SMS o gramaturze min. 44/g/m2 posiadające dodatkowe nieprzemakalne wzmocnienia w cześci przedniej i na rękawach - 2szt. - Serweta angiograficzna 244 x 350 cm wykonana z trójwarstwowej włókniny SMS z 2 owalnymi otwarami na tt. promieniową 8x12cm otoczonymi folią przylepną w świetle otworu (wielkośc samego otworu 4x6 cm) oraz 1 otworem na tt. udową o średnicy 12 cm z foliią przylepną w świetle otworu (Ø samego otworu 7-7,5 cm). Warstwa wysokochłonna w polu zabiegowym 122x154cm, krawędż przezroczysta z 2 stron na całej długości serwety o szerokości 58-60 cm do zabezpieczenia pulpitu sterowniczego. - Prowadnik diagnostyczny typ J3 0,035"" -175cm. - Serwetki papierowe do rąk, białe -2szt. w rozm. 37x57cm. - Miska okragła, przezroczysta 250ml z podziałką -3szt. - Osłona przezroczysta na lampę z gumką typu czepek 100x110cm. - Gaziki 7,5 x 7,5 8-warstwowe - 50szt. - Serweta absorbująca 40x60cm z nieprzemakalną częścią spodnią - Prześcieradło pod pacjenta min. 2 warstwowa 152 x 228 cm - Skalpel rozm. 11 z raczką i zintegrowaną osłonką zapobiegającą przypadkowemu skaleczeniu się personelu, zgodnie z dyrektywą 2010/32/UE - Strzykawki: 5 ml Luer - 1 szt, 10 ml Luer - 2 szt., 10 ml Luer Lock z gumowym tłokiem - 2 szt. - Dren do oszczędności kontastu z zastawką i odpowietrzającym wkłuciem, portem bocznym i zaciskiem rolkowym. Zastawka bezzwrotna zabezpieczająca przed cofaniem się kontrastu do lini infuzyjnej. - igła iniekcyjna 23G bezpieczna - dren ciśnieniowy kompatybilny z zestawem do pomiaru ciśnienia 150 cm - Zestaw zapakowany w serwetę dwuwarstwową jako obłożenie stolika o wym 100x150cm - Etykiety samoprzylepne z danymi zestawu do wklejenia w dokumentację medyczną pacjenta "
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 2 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1. "Zestaw obłożeń, pakowany razem, sterylny o składzie: - serweta angiograficzna z włókniny 3-warstwowej sms o wym. 330 x 208 - 210 cm z krawędzią przezroczystą z prawej strony na całej długości prześcieradła do zabezpieczenia pulpitu sterowniczego o szer. 67 – 70 cm. Dwa otwory do nakłucia tt. udowch o średnicy 12 cm otoczone folią przylepną w świetle otworu (Ø samego otworu 7 – 7,5 cm). Warstwa wysokochłonna w polu zabiegowym min. 80 x 120 cm - Fartuch chirurgiczny wzmocniony z włókniny SMS rozm XL - 2szt. - Serweta absorbująca 40x60cm z nieprzemakalną warstwą spodnią - Serweta min. 2-warstwowa z taśmą klejącą 45x75cm. - Miseczka okrągła niebieska 250ml z podziałką -1szt. - Miseczka okragła przezroczysta 250ml z podziałką - 1szt. - Miseczka okrągła przezroczysta 120ml z podziałką - 1szt. - Miseczka w kształcie nerki z tworzywa sztucznego - 1szt. - Igły iniekcyjne 0,7x40 i 1,2x50 po 1 szt. - Igła punkcyjna do techniki Seldingera 1.3 x 70 mm, 18G - 1 szt. - StrzykawkI: 10 ml Luer z zielonym tłokiem -1szt.; 20ml Luer - 2szt.; 10 ml Luer 1 szt - Skalpel z rączką rozm. 11 - Kleszcze do mat. opatrunkowych proste 20cm. - Gaziki 7,5x7,5cm 8 warstwowe - 50szt. - Powłoka ochronna z elastyczną krawędzią typu czepek 120x120cm - Powłoka ochronna z elastyczną krawędzią typu torba 85x90cm - 2 szt. - Serwetka wysokochłonna do rąk, biała w rozm. 37x57cm -2szt. - Rękawice bezpudrowe, hypoalergiczne rozm. 7,5 - 2 pary - Serweta min. 2 warstwowa na stolik zabiegowy i do zawinięcia zestawu 150/155 x 190 cm - Etykiety samoprzylepne do wklejenia w dokumentację medyczną pacjenta " 2. "Zestaw obłożeń, pakowany razem, sterylny o składzie: - Serwetka wysokochłonna do rąk, biała 37x57cm. - Fartuch chirurgiczny wzmocniony z włókniny SMS rozm L - Kleszcze do mat. opatrunkowych proste 20cm. - Gaziki 10x10cm 8 warstwowe - 55szt. - Miseczka okrągła, przezroczysta 250ml z podziałką. - Jgły iniekcyjne: 0.5x25, 0.8x40, 1.2x50 po 1 szt. każdego rozmiaru - StrzykawkI: 20ml Luer -2szt.;10ml Luer -1szt. - Skalpel nr 11 z rączką i z systemem zabezpieczania przed zakłuciem personelu - Folia operacyjna 26x30 z taśmą klejącą. - Worek na płyny 40x38cm 1 komorowy z taśmą klejącą - Powłoka ochronna typu czapeczka 120x120 cm - Rękawice bezpudrowe, hypoalergiczne rozm. 7,5 - 2 pary - Chusta do rozrusznika serca 240x335cm z folią przezroczystą z dwóch stron do zabezpieczenia pulpitu sterowniczego. Dwa kwadratowe otwory 20 x 20 cm wypełnione w całości folią operacyjną umieszczone 115 cm od górnej krawędzi - Serweta dwuwarstwowa na stolik i do zwinięcia zestawu 150/155x190cm. - Etykiety samoprzylepne do wklejenia w dokumentację medyczną pacjenta" 3. "Zestaw dodatkowy pakowany razem, sterylny: Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny sms. rozm. L - 1szt. Serwetka do rąk wysokochłonna, biała 37x57cm- 1szt. Etykieta samoprzylepna do wklejenia w dokumentację medyczną pacjenta - 1 szt. "
  

Criterion

Kryteria czas dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)