Dostawy artykułów spożywczych dla trzech placówek oświatowych z terenu gminy Olszewo-Borki

Data publikacji 2019-12-13
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Gmina Olszewo-Borki
Miejscowość Olszewo-Borki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636365-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla trzech n/w placówek oświatowych z terenu gminy Olszewo-Borki:
4.1. Szkoła Podstawowa w Olszewie-Borkach ul. Wł. Broniewskiego 17 i ul. Dojazdowa 14A.
4.2. Szkoła Podstawowa z Przedszkolem w Nowej Wsi ul. Szkolna 1A, 07-416 Olszewo-Borki.
4.3. Przedszkole Samorządowe w Olszewie-Borkach ul. 3 Maja 3 w Olszewie-Borkach.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 264afe71-43d1-4c28-b548-6c0b8e02cc24
Biuletyn 636365-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Olszewo-Borki
Regon 54830100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Władysława Broniewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Olszewo-Borki
Zamawiajacy kod pocztowy 07-415
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 029 761-31-07
Zamawiajacy fax 29 6432074
Zamawiajacy email sekretariat@olszewo-borki.pl
Adres strony url www.olszewo-borki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.olszewo-borki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Olszewo - Borki ul. Władysława Broniewskiego 13 , 07-415 Olszewo-Borki, Biuro Podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów spożywczych dla trzech placówek oświatowych z terenu gminy Olszewo-Borki
Numer referencyjny ROiS.271.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla trzech n/w placówek oświatowych z terenu gminy Olszewo-Borki: 4.1. Szkoła Podstawowa w Olszewie-Borkach ul. Wł. Broniewskiego 17 i ul. Dojazdowa 14A. 4.2. Szkoła Podstawowa z Przedszkolem w Nowej Wsi ul. Szkolna 1A, 07-416 Olszewo-Borki. 4.3. Przedszkole Samorządowe w Olszewie-Borkach ul. 3 Maja 3 w Olszewie-Borkach. 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do wartości 20% wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie dostawy artykułów żywnościowych o wartości nie mniejszej, niż 120 tys. brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i wykazania braku podstaw wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt 12.1.1. i 12.1.2. SIWZ. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informację o tych podmiotach. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, przy czym oświadczenie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia. b) Zamawiający wskazuje, że nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy oraz nie określa warunków realizacji zamówienia przez takich Wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczego Wykonawcy. 6. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i wykazania braku podstaw wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów:  wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, oraz  dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Formularz cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 3. stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 16.1.4) SIWZ, 4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 12.11.1.SIWZ,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Okoliczności dopuszczające możliwość zmiany umowy zostały określone w części II SIWZ- projekt umowy: § 10 Warunki zmiany treści zawartej umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksów pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą być dokonywane przed upływem terminu jej realizacji, na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści umowy: 1) zmianę cen jednostkowych - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy - w przypadku nie wykorzystania maksymalnej 3) wartości umowy określonej w § 4 ust. 1 4) zwiększenie zakresu umowy maksymalnie o 20% wartości brutto umowy wraz lub bez jednoczesnego przedłużenia terminu obowiązywania umowy - w przypadku uzasadnionej konieczności zakupu dodatkowych artykułów 5) zmiany jednostki miary lub nazwy własnej i/lub nazwy producenta artykułu oferowanego przez Wykonawcę. 6) zmiany częstotliwości dostaw oraz zmiany godzin dostaw.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktur
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)