Wynajem śmieciarek oraz wynajem pojemników

Data publikacji 2019-12-13
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
Miejscowość Pleszew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636368-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 601800003, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część A: Wynajem pojazdów typu „śmieciarki”
Przedmiotem zamówienia jest wynajem 5 pojazdów przeznaczonych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 r., poz. 122) wraz z wymaganą obsługą (pracownicy: kierowca, ładowacze), przy czym:
- 3 sztuki o minimalnej pojemność zabudowy 20 m3, podwozie o DMC min. 24 tony;
- 2 sztuki o minimalnej pojemność zabudowy 15 m3, podwozie o DMC min. 16 tony.
Pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin min. Euro 5 lub wyższą.
Ponadto przedmiotem zamówienia jest wynajem 3 pojazdów przeznaczonych do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych o zabudowie skrzyniowej (pojemność załadunkowa min. 30 m3) spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 r., poz. 122) wraz z wymaganą obsługą (pracownicy: kierowca, ładowacze), przy czym:
Do dyspozycji Zamawiającego wykonawca zarezerwuje pojazdów, przy czym Zamawiający w danym miesiącu nie musi wykorzystać całego taboru, a jedynie ilość pojazdów mu niezbędnych. Rozliczenie następuje w okresach miesięcznych za faktycznie wynajęte pojazdy. Pojazdy muszą być ubezpieczone oraz posiadać ważne badania techniczne przez cały okres wynajmu. Wykonawca w koszty najmu wliczyć powinien koszty paliwa, płynów eksploatacyjnych, okresowych wymian części zużywających się.
Część B: Wynajem pojemników wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów selektywnie zebranych
Wykonawca wynajmie Zamawiającemu w okresie od 1.01.2020 r. do 31.12.2020 r. minimum 1 700 pojemników: (120l-1364 szt.; 240l- 403 szt.; 1100l – 9 szt.), w zależności od potrzeb wynikających z zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest w cenie wynajmu uwzględnić koszty rozstawienia pojemników w wskazanych miejscach.
Wykonawca w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. dostarczać będzie sukcesywnie (w zależności od potrzeb) następujące rodzaje worków do odpadów selektywnie zbieranych:
a) Worki foliowe HDPE o wym. 700mm x 1050mm x 0,02mm (folie kolorowe –niebieskie półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania).Szacunkowa ilość około 2.700 sztuk.
b) Worki foliowe HDPE o wym. 700mm x 1050mm x 0,02mm (folie kolorowe –żółte półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania. Szacunkowa ilość około 30.000 sztuk.
c) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,06mm (folie kolorowe – zielone półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 3.600 sztuk.
d) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,06mm (folie kolorowe – białe półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 8.000 sztuk.
e) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,05mm (folie kolorowe – brązowe półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 9.000 sztuk.
Uwaga! Ilekroć w SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania prototypów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c87629ca-bb3b-4347-84fd-55fcd89c589b
Biuletyn 636368-N-2019
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
Regon 25042318400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Pleszew
Zamawiajacy kod pocztowy 63-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 421 664
Zamawiajacy fax 627 422 968
Zamawiajacy email janusz_pleszew@poczta.onet.pl
Adres strony url www.pkpleszew.pl
Adres strony internetowej www.pkpleszew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pkpleszew.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pkpleszew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami będzie odbywać się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail: januszkasprzak@pkpleszew.pl). 2. Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – prawo zamówień publicznych oraz niektórych ustaw składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r., poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańców
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., 63-300 Pleszew, ul. Fabryczna 5
Nazwa nadana zamowieniu Wynajem śmieciarek oraz wynajem pojemników
Numer referencyjny 29/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część A: Wynajem pojazdów typu „śmieciarki” Przedmiotem zamówienia jest wynajem 5 pojazdów przeznaczonych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 r., poz. 122) wraz z wymaganą obsługą (pracownicy: kierowca, ładowacze), przy czym: - 3 sztuki o minimalnej pojemność zabudowy 20 m3, podwozie o DMC min. 24 tony; - 2 sztuki o minimalnej pojemność zabudowy 15 m3, podwozie o DMC min. 16 tony. Pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin min. Euro 5 lub wyższą. Ponadto przedmiotem zamówienia jest wynajem 3 pojazdów przeznaczonych do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych o zabudowie skrzyniowej (pojemność załadunkowa min. 30 m3) spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 r., poz. 122) wraz z wymaganą obsługą (pracownicy: kierowca, ładowacze), przy czym: Do dyspozycji Zamawiającego wykonawca zarezerwuje pojazdów, przy czym Zamawiający w danym miesiącu nie musi wykorzystać całego taboru, a jedynie ilość pojazdów mu niezbędnych. Rozliczenie następuje w okresach miesięcznych za faktycznie wynajęte pojazdy. Pojazdy muszą być ubezpieczone oraz posiadać ważne badania techniczne przez cały okres wynajmu. Wykonawca w koszty najmu wliczyć powinien koszty paliwa, płynów eksploatacyjnych, okresowych wymian części zużywających się. Część B: Wynajem pojemników wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów selektywnie zebranych Wykonawca wynajmie Zamawiającemu w okresie od 1.01.2020 r. do 31.12.2020 r. minimum 1 700 pojemników: (120l-1364 szt.; 240l- 403 szt.; 1100l – 9 szt.), w zależności od potrzeb wynikających z zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest w cenie wynajmu uwzględnić koszty rozstawienia pojemników w wskazanych miejscach. Wykonawca w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. dostarczać będzie sukcesywnie (w zależności od potrzeb) następujące rodzaje worków do odpadów selektywnie zbieranych: a) Worki foliowe HDPE o wym. 700mm x 1050mm x 0,02mm (folie kolorowe –niebieskie półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania).Szacunkowa ilość około 2.700 sztuk. b) Worki foliowe HDPE o wym. 700mm x 1050mm x 0,02mm (folie kolorowe –żółte półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania. Szacunkowa ilość około 30.000 sztuk. c) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,06mm (folie kolorowe – zielone półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 3.600 sztuk. d) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,06mm (folie kolorowe – białe półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 8.000 sztuk. e) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,05mm (folie kolorowe – brązowe półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 9.000 sztuk. Uwaga! Ilekroć w SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania prototypów.
Cpv glowny przedmiot 60180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne Zamawiający uzna zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące. b) Aktualne zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne Zamawiający uzna zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące. c) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione Informacja o podwykonawcach, oświadczenie dotyczące powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wynajem pojazdów typu „śmieciarki”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 60180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wynajem 5 pojazdów przeznaczonych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 r., poz. 122) wraz z wymaganą obsługą (pracownicy: kierowca, ładowacze), przy czym: - 3 sztuki o minimalnej pojemność zabudowy 20 m3, podwozie o DMC min. 24 tony; - 2 sztuki o minimalnej pojemność zabudowy 15 m3, podwozie o DMC min. 16 tony. Pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin min. Euro 5 lub wyższą. Ponadto przedmiotem zamówienia jest wynajem 3 pojazdów przeznaczonych do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych o zabudowie skrzyniowej (pojemność załadunkowa min. 30 m3) spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 r., poz. 122) wraz z wymaganą obsługą (pracownicy: kierowca, ładowacze), przy czym: Do dyspozycji Zamawiającego wykonawca zarezerwuje pojazdów, przy czym Zamawiający w danym miesiącu nie musi wykorzystać całego taboru, a jedynie ilość pojazdów mu niezbędnych. Rozliczenie następuje w okresach miesięcznych za faktycznie wynajęte pojazdy. Pojazdy muszą być ubezpieczone oraz posiadać ważne badania techniczne przez cały okres wynajmu. Wykonawca w koszty najmu wliczyć powinien koszty paliwa, płynów eksploatacyjnych, okresowych wymian części zużywających się.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wynajem pojemników wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów selektywnie zebranych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wykonawca wynajmie Zamawiającemu w okresie od 1.01.2020 r. do 31.12.2020 r. minimum 1 700 pojemników: (120l-1364 szt.; 240l- 403 szt.; 1100l – 9 szt.), w zależności od potrzeb wynikających z zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest w cenie wynajmu uwzględnić koszty rozstawienia pojemników w wskazanych miejscach. Wykonawca w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. dostarczać będzie sukcesywnie (w zależności od potrzeb) następujące rodzaje worków do odpadów selektywnie zbieranych: a) Worki foliowe HDPE o wym. 700mm x 1050mm x 0,02mm (folie kolorowe –niebieskie półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania).Szacunkowa ilość około 2.700 sztuk. b) Worki foliowe HDPE o wym. 700mm x 1050mm x 0,02mm (folie kolorowe –żółte półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania. Szacunkowa ilość około 30.000 sztuk. c) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,06mm (folie kolorowe – zielone półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 3.600 sztuk. d) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,06mm (folie kolorowe – białe półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 8.000 sztuk. e) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,05mm (folie kolorowe – brązowe półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 9.000 sztuk.
  

Criterion

Kryteria Cena (koszt)
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)