„Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych - część VII - odzież ochronna specjalistyczna, część XII - środki ochrony indywidualnej”

Data publikacji 2019-12-13
Data zakończenia 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635460-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 części. Przedmiotowe postępowanie dotyczy:
Części VII zamówienia – dostawa odzieży ochronnej specjalistycznej,
Części XII zamówienia – dostawa środków ochrony indywidualnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 386db8ec-cc5a-4911-89e6-c9aa5bb1cf1b
Biuletyn 635460-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Regon 00004168300000
Zamawiajacy adres ulica Park Kingi
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wieliczka
Zamawiajacy kod pocztowy 32-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 278 71 11, 12 278 71 03,
Zamawiajacy fax 122 787 110
Zamawiajacy email maciej.trabka@kopalnia.pl,
Adres strony url www.kopalniawieliczka.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna – Górnictwo
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych - część VII - odzież ochronna specjalistyczna, część XII - środki ochrony indywidualnej”
Numer referencyjny KSW/2019/EZM/123
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 części. Przedmiotowe postępowanie dotyczy: Części VII zamówienia – dostawa odzieży ochronnej specjalistycznej, Części XII zamówienia – dostawa środków ochrony indywidualnej.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia przez okres 24 miesięcy: a) w odniesieniu do części VII zamówienia: od dnia 24.02.2020r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy, b) w odniesieniu do cześć XII zamówienia: od dnia 03.03.2020r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy 2. Umowa zostaje zawarta z dniem podpisania przez obie Strony. (dotyczy części VII i XII zamówienia)
Okreslenie warunkow wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dotyczy Wykonawców składających oferty na część VII i/lub część XII zamówienia)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na część VII i/lub część XII zamówienia)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających oferty na część VII i/lub część XII zamówienia)
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe I. OPIS WARUNKÓW JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Odnosi się do części VII zamówienia 1. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia: 1) zapewnienie bezpiecznego stosowania odzieży ochronnej specjalistycznej w atmosferze zagrożonej wybuchem 2) udokumentowanie spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia, wymagań prawa polskiego i Unii Europejskiej Odnosi się do części XII zamówienia 1. Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia: 1) zapewnienie bezpiecznego stosowania środków ochrony indywidualnej w atmosferze zagrożonej wybuchem 2) udokumentowanie spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia, wymagań prawa polskiego i Unii Europejskiej
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanego powyżej dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. (dotyczy Wykonawców składających oferty na część VII i/lub część XII zamówienia)
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, następujących dokumentów: - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część VII i/lub część XII zamówienia), 2. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty lub oświadczenia wskazane powyżej są składane w oryginale. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl 3. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, że dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7 powinny zostać złożone: - w przypadku oświadczeń – w oryginale, - w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy części VII zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, będzie zobowiązany złożyć kartę charakterystyki lub kartę produktu oferowanego produktu oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej oraz że przedmiot zamówienia może być stosowany w atmosferze zagrożonej wybuchem tj. Certyfikat oceny typu WE lub certyfikat badania typu UE w rozumieniu przepisów ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG oraz przepisów ustawy z dnia 13kwietnia 2016r.o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Dotyczy części XII zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, będzie zobowiązany złożyć kartę charakterystyki lub kartę produktu oferowanego produktu oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej oraz że przedmiot zamówienia może być stosowany w atmosferze zagrożonej wybuchem tj. Certyfikat oceny typu WE lub certyfikat badania typu UE w rozumieniu przepisów ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG oraz przepisów ustawy z dnia 13kwietnia 2016r.o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 25a ustawy, w celu potwierdzenia wymagań określonych w częściach VI i VII specyfikacji, Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 5 do specyfikacji (dotyczy Wykonawców składających oferty na część VII i/lub część XII zamówienia), 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 6 do specyfikacji (dotyczy Wykonawców składających oferty na część VII i/lub część XII zamówienia), 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 7 do specyfikacji (dotyczy Wykonawców składających oferty na część VII i/lub część XII zamówienia). 2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 – 3, należy złożyć w formie oryginałów podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. UWAGA!!! W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia oświadczenia należy złożyć do każdej części osobno. 3. Oświadczenia, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i 2 Wykonawca jest zobowiązany załączyć do składanej oferty. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia oświadczenia wymienione w pkt 1-3 powyżej Wykonawca zobowiązany jest złożyć osobno do każdej oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenia, o których mowa w pkt 1. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty te winny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, którego dokumenty dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dotyczy części VII zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. Dotyczy części XII zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 60 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych - część VII - odzież ochronna specjalistyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia przez okres 24 miesięcy od dnia 24.02.2020r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy. 2. Umowa zostaje zawarta z dniem podpisania przez obie Strony. (dotyczy części VII i XII zamówienia)
Zalacznik krotki opis 1. Część VII zamówienia - dostawa odzieży ochronnej specjalistycznej 1.1 Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), odzież ochronną specjalistyczną, zwaną dalej „przedmiotem zamówienia”, w maksymalnej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2 Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 1.3 Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, w części o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 1.4 Dostarczany przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w: a) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG, b) ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach zgodności i nadzoru rynku c) rozporządzeniu Ministra Energi z dnia 23 listopada 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych. 1.5 Dostarczany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do stosowania w atmosferze potencjalnie wybuchowej. 1.6 Warunki dostawy. a) Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 48 partiach. b) Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 1.6 lit. a, c) Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy faxem lub pocztą elektroniczną. d) Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania zlecenia. e) O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. f) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. g) Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00. h) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie. i) Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: - dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT, - deklarację zgodności WE lub UE. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowy wykaz odzieży ochronnej specjalistycznej” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych - część XII - środki ochrony indywidualnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia przez okres 24 miesięcy od dnia 03.03.2020r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 24 miesięcy. 2. Umowa zostaje zawarta z dniem podpisania przez obie Strony.
Zalacznik krotki opis 1. Część XII zamówienia - dostawa środków ochrony indywidualnej 1.1 Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), środki ochrony indywidualnej, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”, w maksymalnej ilości określonej w załączniku nr 2 do SIWZ. 1.2 Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3 Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, w części o wartości 60% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia o wartości 40% ceny całkowitej, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 1.4 Dostarczany przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w: a) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG, b) ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach zgodności i nadzoru rynku c) rozporządzeniu Ministra Energi z dnia 23 listopada 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych. 1.5 Dostarczany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do stosowania w atmosferze potencjalnie wybuchowej. 1.6 Warunki dostawy: a) Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 48 partiach. b) Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 1.6 lit. a, c) Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy faxem lub pocztą elektroniczną. d) Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od daty przekazania zlecenia. e) O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. f) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. g) Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00. h) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszti we własnym zakresie. i) Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: - dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT, - deklarację zgodności WE lub UE. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 2 do SIWZ pn. „Szczegółowy wykaz środków ochrony indywidualnej” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)