Dostawa asortymentu dla potrzeb Centralnej Sterylizacji oraz środków czystości dla potrzeb Szpitala z możliwością składania ofert częściowych

Data publikacji 2019-12-13
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Materiały medyczne,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636240-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 398000000, 337119006, 337630006, 398300009, 395142000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu dla potrzeb Centralnej Sterylizacji oraz środków czystości dla potrzeb Szpitala z możliwością składania ofert częściowych.
Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkową ilość w ramach pakietu określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz Zał. nr 7 - Wymagania i opis przedmiotu zamówienia oraz sposób oceny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86cc7687-e8b0-4101-a6fc-d9c9178e03d5
Biuletyn 636240-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43101894000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Kraśnicka
Zamawiajacy adres numer domu 100
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-718
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 374 655
Zamawiajacy fax 815 374 624
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.lublin.pl
Adres strony url https://www.szpital.lublin.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://szpital-lublin.eb2b.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia https://szpital-lublin.eb2b.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpital-lublin.eb2b.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej; 20-718 Lublin , al. Kraśnicka 100 Blok H pok. 104
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa asortymentu dla potrzeb Centralnej Sterylizacji oraz środków czystości dla potrzeb Szpitala z możliwością składania ofert częściowych
Numer referencyjny WSS SP ZOZ DZP 382/ 59 /2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu dla potrzeb Centralnej Sterylizacji oraz środków czystości dla potrzeb Szpitala z możliwością składania ofert częściowych. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkową ilość w ramach pakietu określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz Zał. nr 7 - Wymagania i opis przedmiotu zamówienia oraz sposób oceny.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 48
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu; 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji. Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. VII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazanych przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z póżn. zm.) , zamawiający dopuszcza złożenia w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. W przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy: 1) stawek podatku od towarów i usług, lub 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę albo wysokości min. stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r. minimalnym wynagrodzeniu za pracę , lub 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Sprzedawcę, ceny jednostkowe określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy ulegną zmianie na zasadach określonych w poniższych ustępach. 6. Warunkiem wprowadzenia zmiany cen na skutek okoliczności wskazanych w ust. 5, jest przedłożenie przez jedną ze Stron drugiej Stronie pisemnego wniosku w tym przedmiocie, zawierającego co najmniej: 1) wskazanie przepisów, które uległy zmianie (z określeniem daty wejścia w życie zmian) oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu tych zmian na koszty wykonania zamówienia, i dokładne określenie wysokości zmiany tych kosztów, 2) określenie wysokości nowego wynagrodzenia wraz z przedstawieniem szczegółowej kalkulacji kwoty, o jaką wynagrodzenie ma ulec zmianie, 3) wskazanie daty, od której nastąpi bądź nastąpiła zmiana kosztów realizacji przedmiotu umowy (nie wcześniejszej niż data wejścia w życie właściwych przepisów). 7. Jeżeli z wnioskiem o dokonanie zmiany ceny występuje Sprzedawca, zobowiązany jest on załączyć do wniosku, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, dokumenty uzasadniające zmianę kosztów wykonania zamówienia oraz wysokość tej zmiany, w szczególności: 1) pisemne zestawienie części przedmiotu umowy, do których zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług, wraz z określeniem cen netto i brutto za wykonanie tej części przedmiotu umowy (tak przed, jak i po zmianie) – w przypadku przesłanki, o której mowa w ust. 5 pkt 1; 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń pracowników, biorących udział w realizacji umowy (ze wskazaniem wysokości wynagrodzenia dotychczasowej i po zmianie), do których zastosowanie znajdzie zmiana przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, wraz z określeniem części wynagrodzenia każdego z tych pracowników odpowiadającej zakresowi prac związanych z realizacją przedmiotu umowy – w przypadku przesłanki, o której mowa w ust. 5 pkt 2; 3) pisemne zestawienie wynagrodzeń osób biorących udział w realizacji umowy (ze wskazaniem wysokości dotychczasowej i po zmianie), podlegających obowiązkowym ubezpieczeniom społecznym oraz ubezpieczeniu zdrowotnemu, do których zastosowanie znajdzie zmiana przepisów o zasadach podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub przepisów o wysokości składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wraz z podaniem kwot składek uiszczanych na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne oraz określeniem części wynagrodzenia każdej z tych osób odpowiadającej zakresowi prac związanych z realizacją przedmiotu umowy – w przypadku przesłanki, o której mowa w ust. 5 pkt 3. 8. Jeżeli z wnioskiem o dokonanie zmiany cen występuje Kupujący, jest on uprawniony do żądania od Sprzedawcy przedstawienia dokumentów, z których będzie wynikać, w jakim zakresie okoliczności, o których mowa w ust. 5, mają wpływ na koszty wykonania zamówienia, w tym przedłożenia odpowiednich zestawień, o których mowa w ust. 7, w terminie wyznaczonym przez Kupującego, nie krótszym niż 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę pisemnego żądania Kupującego. W przypadku uchybienia wyznaczonemu terminowi, Sprzedawca zapłaci Kupującemu karę umową w wysokości 100,00 zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 9. W przypadku przesłanki, o której mowa w ust. 5 pkt 1, zmianie nie ulegną ceny netto, natomiast ceny brutto ulegną zmianie o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług. Zmiana będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanego od dnia, od którego zmianie uległ bądź ulegnie koszt realizacji przedmiotu umowy (nie wcześniej niż od daty wejścia w życie właściwych przepisów) oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do którego zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 10. W przypadku przesłanek, o których mowa w ust. 5 pkt 2-3, zmianie ulegną wyłącznie ceny tych części przedmiotu umowy, w odniesieniu do których nastąpiła zmiana kosztów Sprzedawcy w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zmieniających zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawek składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, od dnia, od którego zmianie uległ bądź ulegnie koszt realizacji przedmiotu umowy (nie wcześniej niż od daty wejścia w życie właściwych przepisów). 11. W przypadku przesłanki, o której mowa w ust. 5 pkt 2, ceny ulegną zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Sprzedawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników wykonujących przedmiot umowy, do wysokości nowej stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Sprzedawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 12. W przypadku przesłanki, o której mowa w ust. 5 pkt 3, ceny ulegną zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Sprzedawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom wykonujący przedmiot umowy, podlegającym obowiązkowym ubezpieczeniom społecznym oraz ubezpieczeniu zdrowotnemu. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Sprzedawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 13. Strona, której przedłożono wniosek w przedmiocie zmiany wynagrodzenia z powodu okoliczności wskazanych w ust. 5, ma prawo odmowy wyrażenia zgody na proponowaną zmianę, odpowiednio w całości lub części, wyłącznie jeżeli Strona wnioskująca nie wykazała w sposób wskazany w ustępach powyższych wysokości zmiany kosztów realizacji umowy, w szczególności zaś gdy zmiana przepisów w zakresie wskazanym w ust. 5 nie ma wpływu na zmianę kosztów realizacji umowy. 14. Strona, która otrzymała od drugiej Strony wniosek w przedmiocie zmiany ceny z powodu okoliczności wskazanych w ust. 5, ma obowiązek przedłożenia Stronie wnioskującej pisemnej odpowiedzi na wniosek, ze wskazaniem, w jakim zakresie wyraża zgodę na wnioskowaną zmianę, oraz uzasadnieniem odmowy uznania zasadności wniosku, w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku. Brak złożenia w wymaganym terminie odpowiedzi na wniosek jest równoznaczny z jego akceptacją w całości. 15. Zmiana ceny wymaga aneksu do umowy, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty w zakresie wyrażonej zgody na wnioskowaną zmianę, w terminie 14 dni licząc od dnia przedłożenia odpowiedzi na wniosek lub upływu terminu na przedłożenie odpowiedzi na wniosek, zgodnie z ust. 14.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Etykiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są etykiety dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier krepowany
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru krepowanego dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Włóknina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa włóknina dla potzreb Centralnej Sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rękawy papierowo - foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawów papierowo - foliowych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Taśmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa taśm dla potrzeb ccentralnej sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Testy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów dla potrzeb centralnej sterylizatornii
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Plomby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa plomb dla potrzeb centralnej sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Biologiczne zastawy testowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa biologicznych zastawów testowych dla potrzeb centralnej sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa testy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów dla potrzeb centralnej sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa testy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów dla potrzeb centralnej sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa torebki foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa torebek foliowych dla potrzeb centralnej sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Naboje z tlenkiem etylenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabojów z tlenkiem etylenu dla potrzeb centralnej sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Szczotki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczotek dla potrzeb centralnej sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Filtry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papierowych filtrów dla potrzeb centralnej sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pady czyszczące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa padów czyszczących
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Preparat do mycia rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Preparatu do mycia rąk
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Ręcznik papierowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Ręczników papierowych
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Płyn do mycia naczyń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Płynu do mycia naczyń
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Ściereczki do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Ściereczek do sprzątania
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Mleczko czyszczące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Mleczka czyszczącego
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Szybki test ureazowy do wykrywania Helicobacter pyroli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa Szybkiego testu ureazowego do wykrywania Helicobacter pyroli
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej przedmiotu dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin zapłaty
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)