GuidZP400 |
315a9299-651a-4674-98e2-2d48d12b60cc
|
Biuletyn |
636164-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
|
Regon |
11026815000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stępińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19/25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-739
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 318 60 00
|
Zamawiajacy fax |
22 318 63 41
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Czerniakowski Sp. z o. o., ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 106 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji na Oprogramowanie do przedoperacyjnego planowania zabiegów ortopedycznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o. o.
|
Numer referencyjny |
71/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji na oprogramowanie do przedoperacyjnego planowania zabiegów ortopedycznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o. o., przeprowadzenie szkolenia z zakresu użytkowania oprogramowania oraz utrzymanie dostarczonego oprogramowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
48180000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Firmowe Materiały Informacyjne Producenta dla oferowanych produktów (w języku polskim) (karty katalogowe/techniczne/karty charakterystyki), zwane dalej FMI potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego sporządzone w języku polskim. W przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów, zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ w FMI, Wykonawca dołączy oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W zakresie zmian Umowy na warunkach przewidzianych w ustawie Pzp Strony uprawnione są w szczególności do:
1) wprowadzania zmian nieistotnych rozumianych jako inne niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Pzp;
2) wprowadzania, stosownie do treści art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zmian na zasadach i w zakresie określonym poniżej:
a) wystąpienia siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b) w przypadku uzasadnionego przyczynami technicznymi zmiany zakresu realizacji Przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych jeżeli dodanie, rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym spowoduje zoptymalizowanie dopasowania Przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji;
c) w przypadku braku środków finansowych na realizację Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami wynikającymi m.in. ze zmian umowy o dofinansowanie zadania w ramach którego wykonywany jest Przedmiot Umowy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu lub modyfikacji zakresu Przedmiotu Umowy lub sposobu jego wykonania z zastrzeżeniem że nie wyłącza ani nie ogranicza to uprawnień Zamawiającego do wypowiedzenia Umowy w przypadkach w niej określonych;
d) działań osób/podmiotów trzecich uniemożliwiających, utrudniających wykonanie dostawy, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze Stron umowy;
e) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji oprogramowania lub jego komponentów wchodzących w skład oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę takiego oprogramowania lub jego komponentów z zastrzeżeniem że nowa wersja spełnia wymagania określone w OPZ, Zamawiający dopuszcza odstępstwa od wymagań określonych w OPZ jeśli nie dotyczą podstawowych funkcjonalności produktu
f) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i skutkujących niemożnością dotrzymania wskazanego terminu, tj. takich okoliczności, dla których możliwe jest przedstawienie obiektywnego dowodu, że Wykonawca nie miał wpływu zarówno na możliwość ich wystąpienia jak i zapobieżenia ich oddziaływaniu, w tym związanych z działaniami podmiotów trzecich mającymi wpływ na wykonywanie przez Wykonawcę czynności objętych Przedmiotem Umowy. Przez działania podmiotów trzecich rozumie się działania każdego podmiotu, innego niż Zamawiający i Wykonawca, mających wpływ np. na tempo pracy, sposób czy zakres wykonywanych przez Wykonawcę działań w ramach Umowy;
g) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub techniczny, w tym wycofanie z obrotu urządzeń, sprzętu lub jego komponentów, zaprzestanie produkcji i zastąpienia innym sprzętem, z tym zastrzeżeniem że sprzęt alternatywny musi spełniać wymogi OPZ i być urządzeniem lepszym lub równoważnym lub zastąpienia innym oprogramowaniem lub oprogramowaniem wyższej wersji o ile oferowane w ofercie nie będzie już dostępne lub wspierane przez Producenta lub też dostępna będzie nowsza wersja oprogramowania, Zamawiający dopuszcza odstępstwa od wymagań określonych w OPZ jeśli nie dotyczą podstawowych funkcjonalności produktu;
h) w przypadku ujawnienia się wad oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań, oprogramowań Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie realizacji Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu np. danego elementu, komponentu, rozwiązania, oprogramowania, elementem zastępczym rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę służącym osiągnięciu celu, któremu służy realizacja Umowy;
i) w przypadku zmiany Przedmiotu Umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu będących następstwem ujawnienia się okoliczności, które nie były znane na etapie wszczęcia postępowania przy czym wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu;
j) w przypadku zmiany terminów realizacji Umowy będących następstwem zdarzeń związanych z realizacją innych umów mających bezpośredni wpływ na terminy wykonywania Umowy, daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie Umowy lub będących następstwem decyzji właściwych organów administracji publicznej.
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|