GuidZP400 |
3477f27b-202f-4652-99ad-b9dc68bb829a
|
Biuletyn |
635999-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
|
Regon |
43004054100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. prof. Antoniego Gębali
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-093
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 185 125,
|
Zamawiajacy fax |
817 185 125
|
Zamawiajacy email |
zp@uszd.lublin.pl,
|
Adres strony url |
www.uszd.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uszd.lublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, pokój 2002
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy nici chirurgicznych i materiałów szewnych
|
Numer referencyjny |
92/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Nici chirurgiczne materiały szewne, paski do zbliżania brzegów ran, klej Chirurgiczny, wchłanialny chemostatyk, staplery.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.1. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy;
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 5.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 ust. 1 pkt. 2 lit. b Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
a) Katalogi/ulotki/foldery.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz OFERTA – załącznik nr 1.
2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY – załącznik nr 2.
3. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
4. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami.
5. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa i podani firm podwykonawców (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36b ust. 1 Pzp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a) nastąpiła zmiana nazwy handlowej
b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy.
c) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 3 miesiące;
d) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie
e) wystąpił czasowy brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. czasowe zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie, po uzyskaniu pisemnej zgody Odbiorcy – nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy
f) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych
g) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – zmianie ulega cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian
h) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu
i) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie
j) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
|
IV 4 4 data |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Szwy skórne - monofilament niewchłanialny poliamidowy, igły o zwiększonej stabilności w imadle,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Szwy skórne - monofilament niewchłanialny poliamidowy, igły o zwiększonej stabilności w imadle,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Szew wchłaniany syntetyczny, pleciony, jednobarwny, powlekany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Szew wchłanialny , syntetyczny, pleciony szybko wchłanialny wykonany z kopolimeru glikolidu i L - laktydu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany, poliestrowy igły o zwiększonej stabilności w imadle
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Szew syntetyczny, jednowłókowy, wchłanialny. Okres podtrzymywania tkankowego min. 90 %
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Szew syntetyczny, polipropylenowy, jednowłóknowy, niewchłanialny z dodatkiem polietylenu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Szew skręcany jedwabny niewchłanialny, pokryty woskiem, igły o zwiększonej stabilności w imadle, odporne na
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Szew syntetyczny jednowłóknowy, wchłanialny wykonany polydioksanonu z nieścieralnym powleczeniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Materiały służące do kontroli krwawień
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Wchłanialny hemostatyk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Paski do zbliżania ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty hemostatyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Kleje tkankowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Klej Chirurgiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Wchłanialny hemostatyk uszczelniający
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw szewny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Staplery jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Staplery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| |