sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem

Data publikacji 2019-12-16
Data zakończenia 2019-12-24 00:00:00
Instytucja Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636808-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych do COS-OPO w Zakopanem. Zadanie obejmuje wyłącznie jedno zadanie – produkty spożywcze, nie dopuszcza się tym samym składania ofert częściowych. Oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich normach, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP. Zamawiane produkty będą przechowywane u zamawiającego, w pojemnikach wykonawcy do czasu kolejnej dostawy (pojemniki czyste, bez obcych zapachów, mające atesty, powinny być przeznaczone tylko do danego rodzaju asortymentu). Produkty mogą posiadać fabryczne opakowania, zabezpieczające przed uszkodzeniem produktów i ich zniszczeniem. Wymagania wspólne dla asortymentu objętego niniejszym postępowaniem:
1) całe i zdrowe, nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia, czy też uszkodzenia, w tym uszkodzenia opakowań, które czynią je niezdatnymi do spożycia;
2) czyste i wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (w zależności od produktu dopuszczalne są odchylenia dotyczące śladów ziemi);
3) wolne od szkodników;
4) wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki;
5) bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego;
6) bez obcych zapachów i smaków;
7) dostatecznie rozwinięte i odpowiednio dojrzałe;
8) wolne od oparzeń słonecznych, odbić i wad spowodowanych np. gradem bądź obiciem; dopuszcza się następujące nieznaczne odstępstwa pod warunkiem, że wady te nie wpływają na ogólny wygląd produktu, jego jakość oraz jakość przechowywania, np. nieznaczne wady kształtu lub wady przebarwienia.
Pozostałe szczegóły w SIWZ i w załącznikach

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a386506c-9e00-433a-91a9-9e05c7d2b593
Biuletyn 636808-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Regon 14273335600042
Zamawiajacy adres ulica ul. Bronisława Czecha
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zakopane
Zamawiajacy kod pocztowy 34-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 012 274
Zamawiajacy fax 182 014 906
Zamawiajacy email zamowienia.zakopane@cos.pl
Adres strony url www.bip.cos.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie BIP w zakładce Zamówienia Publiczne udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cos.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony W biuletynie informacji publicznej udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Numer referencyjny DZP/Z/XLIII/16/12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych do COS-OPO w Zakopanem. Zadanie obejmuje wyłącznie jedno zadanie – produkty spożywcze, nie dopuszcza się tym samym składania ofert częściowych. Oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich normach, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP. Zamawiane produkty będą przechowywane u zamawiającego, w pojemnikach wykonawcy do czasu kolejnej dostawy (pojemniki czyste, bez obcych zapachów, mające atesty, powinny być przeznaczone tylko do danego rodzaju asortymentu). Produkty mogą posiadać fabryczne opakowania, zabezpieczające przed uszkodzeniem produktów i ich zniszczeniem. Wymagania wspólne dla asortymentu objętego niniejszym postępowaniem: 1) całe i zdrowe, nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia, czy też uszkodzenia, w tym uszkodzenia opakowań, które czynią je niezdatnymi do spożycia; 2) czyste i wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (w zależności od produktu dopuszczalne są odchylenia dotyczące śladów ziemi); 3) wolne od szkodników; 4) wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki; 5) bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego; 6) bez obcych zapachów i smaków; 7) dostatecznie rozwinięte i odpowiednio dojrzałe; 8) wolne od oparzeń słonecznych, odbić i wad spowodowanych np. gradem bądź obiciem; dopuszcza się następujące nieznaczne odstępstwa pod warunkiem, że wady te nie wpływają na ogólny wygląd produktu, jego jakość oraz jakość przechowywania, np. nieznaczne wady kształtu lub wady przebarwienia. Pozostałe szczegóły w SIWZ i w załącznikach
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca uczestniczącym w niniejszym postępowaniu – oświadczenie to składa wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: • wypełniony „Formularz oferty” (zał. nr 1) • oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu (zał. nr 2) • formularz cenowy (zał. 3)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają następujące możliwości zmiany umowy w trakcie jej wykonywania:. a) zmiana stawki podatku VAT b) w przypadku nieosiągnięcia całkowitej wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, w okresie, o którym mowa w § 2 ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu obowiązywania Umowy do czasu osiągnięcia kwoty wynagrodzenia wskazanej w § 4 ust. 1, jednak nie dłużej niż do trzech miesięcy. 2. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności stanowiące podstawę zmiany Umowy powinny być uzasadnionej miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę. 3. Zmiany Umowy nie mogą skutkować wzrostem cen netto przedmiotu umowy. 4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 5. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy
IV 6 1 sposob udostepniania 2. KLAUZULA INFORMACYJNA w trybie art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa.  inspektorem ochrony danych osobowych w Centralnym Ośrodku Sportu jest Pani/Pani inspektorem ochrony danych w Centralnym Ośrodku Sportu jest Pan DOMINIK KARCZ, e-mail: iod@cos.pl; b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
IV 4 4 data 2019-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Godzina dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)