Dostawa elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej 2020

Data publikacji 2019-12-16
Data zakończenia 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Fundacja PRESTO
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Koce i pledy,
  • Odzież niemowlęca

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636797-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375200009, 184110003, 395111008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej 2020 . Zadanie zostało podzielone na części :
a) część I - dostawa 12 000 maskotek,
b) część II dostawa bodów
c) część III- dostawa kocyków niemowlęcych
Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84124d38-4b5d-452a-bdbf-ceef4d098efc
Biuletyn 636797-N-2019
Zamawiajacy nazwa Fundacja PRESTO
Regon 38261475000000
Zamawiajacy adres ulica Litewska
Zamawiajacy adres numer domu 6/70
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-354
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 729970808
Zamawiajacy email joanna.cegielska@fundacjapresto.pl, maja.domanska@fundacjapresto.pl
Adres strony url http://www.fundacjapresto.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.fundacjapresto.pl/zamowienia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.fundacjapresto.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne joanna.cegielska@fundacjapresto.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty można składać w formie pisemnej osobiście lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pani Daria Rychlik, Fundacja PRESTO ul. Białoskórnicza 15-16/1, 51-134 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej 2020
Numer referencyjny 1/2019/P/WW2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej 2020 . Zadanie zostało podzielone na części : a) część I - dostawa 12 000 maskotek, b) część II dostawa bodów c) część III- dostawa kocyków niemowlęcych Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy.
Cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Umowa realizowana będzie od dnia jej podpisania do dnia 31.12.2020r. lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia Wykonawcy . Zdarzenie, które nastąpi jako pierwsze stanowić będzie termin zakończenia umowy.
Okreslenie warunkow Wykonawca nie określa warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca nie określa warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie: a) dla części I- co najmniej jedną dostawę artykułów tekstylnych dla niemowląt o wartości co najmniej 50 000 zł netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); b) dla części II- co najmniej jedną dostawę artykułów tekstylnych dla niemowląt o wartości co najmniej 40 000 zł netto (czterdzieści tysięcy złotych); c) dla części III- co najmniej jedną dostawę artykułów tekstylnych dla niemowląt o wartości co najmniej 80 000 zł netto (osiemdziesiąt tysięcy złotych);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Grupa kapitałowa- w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.wroc.pl//przetargi) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. 2.Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Sytuacja, w której Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu winien złożyć wraz z ofertą w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy: a) w przypadku, gdy doszło do zmiany powszechnie obowiązującego prawa, a zmiana ta ma wpływ na realizację niniejszej umowy; b) w przypadku zmiany terminu realizacji umowy będącymi wynikiem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; c) w przypadku zmiany sposobu rozliczenia realizacji niniejszej umowy będącymi wynikiem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; d) w przypadku zmiany warunków płatności będącymi wynikiem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; e) w przypadku zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej);
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3.01.2020r. godz. 11:15 . Klauzula informacyjna, o której mowa w art.13 Rodo została zamieszczona w treści SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa maskotki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa maskotki w ilości 12 000 tysięcy sztuk zgodnie z projektem Zamawiającego, który stanowi załącznik do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Maskotka jest częścią Wyprawki Wrocławskiej 2020.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa bodów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18411000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa bodów w ilości 12 000 tysięcy sztuk zgodnie z projektem Zamawiającego, który stanowi załącznik do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Body wchodzą w skład Wyprawki Wrocławskiej 2020.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa kocyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39511100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa kocyków niemowlęcych w ilości 12 000 tysięcy sztuk zgodnie z projektem Zamawiającego, który stanowi załącznik do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Kocyk jest częścią Wyprawki Wrocławskiej 2020
  

Criterion

Kryteria Aspekt społeczny
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)