GuidZP400 |
84124d38-4b5d-452a-bdbf-ceef4d098efc
|
Biuletyn |
636797-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Fundacja PRESTO
|
Regon |
38261475000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Litewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6/70
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-354
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
729970808
|
Zamawiajacy email |
joanna.cegielska@fundacjapresto.pl, maja.domanska@fundacjapresto.pl
|
Adres strony url |
http://www.fundacjapresto.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.fundacjapresto.pl/zamowienia/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.fundacjapresto.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
joanna.cegielska@fundacjapresto.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty można składać w formie pisemnej osobiście lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pani Daria Rychlik, Fundacja PRESTO ul. Białoskórnicza 15-16/1, 51-134 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej 2020
|
Numer referencyjny |
1/2019/P/WW2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej 2020 . Zadanie zostało podzielone na części :
a) część I - dostawa 12 000 maskotek,
b) część II dostawa bodów
c) część III- dostawa kocyków niemowlęcych
Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
37520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa realizowana będzie od dnia jej podpisania do dnia 31.12.2020r. lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia Wykonawcy . Zdarzenie, które nastąpi jako pierwsze stanowić będzie termin zakończenia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca nie określa warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca nie określa warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie:
a) dla części I- co najmniej jedną dostawę artykułów tekstylnych dla niemowląt o wartości co najmniej 50 000 zł netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);
b) dla części II- co najmniej jedną dostawę artykułów tekstylnych dla niemowląt o wartości co najmniej 40 000 zł netto (czterdzieści tysięcy złotych);
c) dla części III- co najmniej jedną dostawę artykułów tekstylnych dla niemowląt o wartości co najmniej 80 000 zł netto (osiemdziesiąt tysięcy złotych);
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Grupa kapitałowa- w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.wroc.pl//przetargi) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
2.Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Sytuacja, w której Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu winien złożyć wraz z ofertą w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy:
a) w przypadku, gdy doszło do zmiany powszechnie obowiązującego prawa, a zmiana ta ma wpływ na realizację niniejszej umowy;
b) w przypadku zmiany terminu realizacji umowy będącymi wynikiem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
c) w przypadku zmiany sposobu rozliczenia realizacji niniejszej umowy będącymi wynikiem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
d) w przypadku zmiany warunków płatności będącymi wynikiem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
e) w przypadku zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej);
|
IV 4 4 data |
2020-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3.01.2020r. godz. 11:15 . Klauzula informacyjna, o której mowa w art.13 Rodo została zamieszczona w treści SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa maskotki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maskotki w ilości 12 000 tysięcy sztuk zgodnie z projektem Zamawiającego, który stanowi załącznik do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Maskotka jest częścią Wyprawki Wrocławskiej 2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bodów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18411000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bodów w ilości 12 000 tysięcy sztuk zgodnie z projektem Zamawiającego, który stanowi załącznik do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Body wchodzą w skład Wyprawki Wrocławskiej 2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kocyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39511100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kocyków niemowlęcych w ilości 12 000 tysięcy sztuk zgodnie z projektem Zamawiającego, który stanowi załącznik do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Kocyk jest częścią Wyprawki Wrocławskiej 2020
|
| |