GuidZP400 |
d224f2f6-914a-48dc-9d17-d8aaa8ac5063
|
Biuletyn |
636800-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Prasowa S.A.
|
Regon |
01289043800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bracka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-502
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 5092222; 0601318047
|
Zamawiajacy fax |
5092428
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pap.pl
|
Adres strony url |
www.pap.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pap.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup abonamentu rozwiązania informatycznego obejmującego zintegrowane składniki „Monitoring mediów” i „Platforma komunikacyjno-dystrybucyjna”
|
Numer referencyjny |
148/19/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup abonamentu rozwiązania informatycznego obejmującego zintegrowane składniki „Monitoring mediów” i „Platforma komunikacyjno-dystrybucyjna”
|
Cpv glowny przedmiot |
72300000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji przetargowej.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 2.000.000,00 zł,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum 3 zamówienia polegające na świadczeniu usługi tożsamej z usługą będącą przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości zamówienia równej lub przekraczającej równowartość 500.000,00 zł netto każde,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych minimum 3 zamówień - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, których przedmiotem było lub jest świadczenie usługi polegającej na świadczeniu usługi tożsamej z usługą będącą przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości usługi równej lub przekraczającej równowartość 500.000,00 zł. netto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 2.000.000,00 zł.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w postanowieniach niniejszej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, które nie zostały lub nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania, w szczególności:
1) zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów;
2) zmian w zakresie harmonogramu umowy;
3) zaistnienia siły wyższej; zmiana umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej Wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. Pod pojęciem "siły wyższej" rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) umowy, a zaistniałe po podpisaniu umowy, w szczególności takie jak:
a) wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych;
b) terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe;
c) rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego;
d) zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji;
e) działania sił przyrody, huragany, powodzie,
f) ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec,
3. Ustawowej zmiany opodatkowania podatkiem VAT, przy czym zmiana ta być powiązania z obniżeniem lub podwyższeniem wynagrodzenia, odpowiednio do jego procentowego podwyższenia lub jego procentowego obniżenia. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany.
4. W przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany.
Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) Wykonawcy.
5. Zmiana terminu świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, to jest o okres przedłużenia ponad okresy wynikające z niniejszej umowy oraz przepisów prawa tak, aby Wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny zew specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
6. Zmiany do Umowy mogą być dokonane także w innych wypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany te nie mogą w żadnym przypadku prowadzić do ominięcia przepisów Prawa zamówień publicznych, w szczególności dotyczących zamówień dodatkowych.
7. W przypadku zmian w stanie osobowym osób wykonujących projekt nie przewiduje się sporządzania dodatkowego aneksu. W takich wypadkach Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o zaistniałym stanie faktycznym i zapewnić ciągłość świadczenia usług.
|
IV 4 4 data |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|