"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni działającej przy Centrum Usług Społecznych w Oleśnicy, ul. Armii Krajowej 2, 56-400 Oleśnica"

Data publikacji 2019-12-16
Data zakończenia 2019-12-24 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oleśnicy
Miejscowość Oleśnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636683-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 152290009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni działającej przy Centrum Usług Społecznych w Oleśnicy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z ważnym terminem przydatności do spożycia oraz z cechami podanymi w SIWZ.
3. Towar dopuszczony do obrotu na terenie RP i zgodny z Polską Normą i powinien spełniać odpowiednie wymogi jakościowe zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, ze zm.).
4. Pieczywo, artykuły spożywcze różne, wyroby garmażeryjne mrożone, produkty zbożowe oraz inne artykuły stanowiące przedmiot zamówienia są artykułami powszechnie dostępnymi o standardach jakościowych ustalonych w Polskich normach. Przedmiot zamówienia nie generuje żadnych kosztów na etapie realizacji zamówienia, ponieważ zamawiane artykuły spożywcze w odpowiednich ilościach przeznaczone będą do bieżącej konsumpcji.
5. Dostawa następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, określający dany asortyment, zamawiane ilości oraz termin dostawy, składanych drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną.
6. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewni każdorazowo transport zamówionego towaru.
7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia właściwego transportu produktów zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie normami i wymogami, w sposób nieoddziałujący negatywnie na przydatność do spożycia produktów oraz ich walory użytkowe, odżywcze, smakowe i jakościowe, oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, oznakowane i zawierać będą informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towaru, jego klasy jakości, składu w tym zawartości alergenów, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia.
8. Maksymalna liczba dostaw w tygodniu przedmiotu zamówienia nastąpi w terminach:
a) Cz. I Produkty drobiowe i wołowina - codziennie od godz. 6:00 do godz. 10:00
b) Cz. II Mrożone produkty rybne - 2x w tygodniu w godz. 6.00-10.00
9.Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu. Opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością i spełniać wymogi sanitarno-higieniczne tj. czyste, odpowiednio zabezpieczone przed deszczem i śniegiem. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
10.Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu żywnościowego w Centrum Usług Społecznych, ul. Armii Krajowej 2, 56-400 Oleśnica.
11. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów o należytej jakości i świeżości, wolnych od wad fizycznych.
13. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego asortymentu pod względem ilościowym w dniu odbioru. W przypadku braków ilościowych w danym sortymencie, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie lub drogą elektroniczną. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie uzupełni dostawę.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów dostarczonych w sposób niewłaściwy, w uszkodzonych opakowaniach lub których wygląd, zapach, konsystencja itp. budzą uzasadnione podejrzenia, co do nieodpowiedniej ich jakości bądź przydatności do spożycia.
15. W sytuacji, o której mowa w ust. 14, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż 2 godziny od momentu stwierdzenia wady produktów, dostarczenia produktów pełnowartościowych, zgodnych z treścią zamówienia, w miejsce uprzednio zakwestionowanych przez Zamawiającego.
16. Wykonawca zobowiązuje się, na żądanie Zamawiającego do wymiany towaru jednego rodzaju na inny rodzaj z zachowaniem zasady równoważności i równowartości.
17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów spożywczych przewidzianych w SIWZ, w zależności od bieżących potrzeb. Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10% ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia/zwiększenia zakresu dostawy przy założeniu, iż wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie odpowiadało ilości dostarczanego zamówienia.
18. Wykonawca oświadcza, że dostarczane artykuły spożywcze posiadają zezwolenia na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
19. Dostarczany towar winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej, jakości tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadać Polskim Normom przenoszącym normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
20. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności:
a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, ze zm.), ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2019r. poz. 2178, ze . zm.) oraz ustawą z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016r. poz. 2047, ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi;
b) dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UEL 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z 30.04.2004, str. 55, ze zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14, ze zm. ), Rozporządzeniem (WE) Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UEL 139 z 30.04.2004, str. 206, ze zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75, ze zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UEL z dnia 1 lutego 2002r. ze zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, ze zm.).
21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
UWAGA: Jeżeli zaoferowane artykuły będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę artykuły odpowiadają wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4227597a-17b0-4245-a035-06bf8ab8387b
Biuletyn 636683-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oleśnicy
Regon 59321680000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Oleśnica
Zamawiajacy kod pocztowy 56-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 721 89 00,
Zamawiajacy fax 71 398 46 33
Zamawiajacy email sekretariat@mopsolesnica.gov.pl,
Adres strony url http://www.mops.olesnica.bip-e.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mops.olesnica.bip-e.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mops.olesnica.bip-e.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, Sekretariat pokój nr 4
Nazwa nadana zamowieniu "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni działającej przy Centrum Usług Społecznych w Oleśnicy, ul. Armii Krajowej 2, 56-400 Oleśnica"
Numer referencyjny ZP/PN/5/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni działającej przy Centrum Usług Społecznych w Oleśnicy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z ważnym terminem przydatności do spożycia oraz z cechami podanymi w SIWZ. 3. Towar dopuszczony do obrotu na terenie RP i zgodny z Polską Normą i powinien spełniać odpowiednie wymogi jakościowe zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, ze zm.). 4. Pieczywo, artykuły spożywcze różne, wyroby garmażeryjne mrożone, produkty zbożowe oraz inne artykuły stanowiące przedmiot zamówienia są artykułami powszechnie dostępnymi o standardach jakościowych ustalonych w Polskich normach. Przedmiot zamówienia nie generuje żadnych kosztów na etapie realizacji zamówienia, ponieważ zamawiane artykuły spożywcze w odpowiednich ilościach przeznaczone będą do bieżącej konsumpcji. 5. Dostawa następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, określający dany asortyment, zamawiane ilości oraz termin dostawy, składanych drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną. 6. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewni każdorazowo transport zamówionego towaru. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia właściwego transportu produktów zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie normami i wymogami, w sposób nieoddziałujący negatywnie na przydatność do spożycia produktów oraz ich walory użytkowe, odżywcze, smakowe i jakościowe, oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, oznakowane i zawierać będą informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towaru, jego klasy jakości, składu w tym zawartości alergenów, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. 8. Maksymalna liczba dostaw w tygodniu przedmiotu zamówienia nastąpi w terminach: a) Cz. I Produkty drobiowe i wołowina - codziennie od godz. 6:00 do godz. 10:00 b) Cz. II Mrożone produkty rybne - 2x w tygodniu w godz. 6.00-10.00 9.Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu. Opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością i spełniać wymogi sanitarno-higieniczne tj. czyste, odpowiednio zabezpieczone przed deszczem i śniegiem. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. 10.Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu żywnościowego w Centrum Usług Społecznych, ul. Armii Krajowej 2, 56-400 Oleśnica. 11. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów o należytej jakości i świeżości, wolnych od wad fizycznych. 13. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego asortymentu pod względem ilościowym w dniu odbioru. W przypadku braków ilościowych w danym sortymencie, Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie lub drogą elektroniczną. W takiej sytuacji Wykonawca niezwłocznie uzupełni dostawę. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia produktów dostarczonych w sposób niewłaściwy, w uszkodzonych opakowaniach lub których wygląd, zapach, konsystencja itp. budzą uzasadnione podejrzenia, co do nieodpowiedniej ich jakości bądź przydatności do spożycia. 15. W sytuacji, o której mowa w ust. 14, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż 2 godziny od momentu stwierdzenia wady produktów, dostarczenia produktów pełnowartościowych, zgodnych z treścią zamówienia, w miejsce uprzednio zakwestionowanych przez Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązuje się, na żądanie Zamawiającego do wymiany towaru jednego rodzaju na inny rodzaj z zachowaniem zasady równoważności i równowartości. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów spożywczych przewidzianych w SIWZ, w zależności od bieżących potrzeb. Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10% ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia/zwiększenia zakresu dostawy przy założeniu, iż wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie odpowiadało ilości dostarczanego zamówienia. 18. Wykonawca oświadcza, że dostarczane artykuły spożywcze posiadają zezwolenia na dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 19. Dostarczany towar winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej, jakości tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadać Polskim Normom przenoszącym normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 20. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności: a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, ze zm.), ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2019r. poz. 2178, ze . zm.) oraz ustawą z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016r. poz. 2047, ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi; b) dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UEL 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z 30.04.2004, str. 55, ze zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14, ze zm. ), Rozporządzeniem (WE) Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UEL 139 z 30.04.2004, str. 206, ze zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75, ze zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UEL z dnia 1 lutego 2002r. ze zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, ze zm.). 21. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.). UWAGA: Jeżeli zaoferowane artykuły będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę artykuły odpowiadają wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów spożywczych przewidzianych w SIWZ, w zależności od bieżących potrzeb. Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia/zwiększenia zakresu dostawy przy założeniu, iz wynagrodzenie malezne Wykonawcy będzie odpowiadało ilości dostarczonego zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2) formularz cenowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę, stanowiący załącznik nr 3a i 3b do SIWZ 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać ww. oświadczenie wskazany jest we wzorze zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące systemu zdrowej żywności HACCAP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Oferta winna zawierać oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 3) SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty wymienione w pkt VII.1. SIWZ składane są wspólnie. 5. Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotów. 2) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.. 4) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. Podmiotów udostępniających zasoby: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 3). SIWZ. 2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta została z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, chyba, że zezwala na to ustawa PZP lub Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówienie luz SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Dopuszczalne zmiany umowy i warunki takiej zmiany określa wzór umowy oraz PZP.
IV 4 4 data 2019-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty drobiowe i wołowina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni działającej przy Centrum Usług Społecznych w Oleśnicy - część 1 Zamówienia: produkty drobiowe i wołowina - szcegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunku jego realizacji Zamawiający określił z Załączniku do SIWZ nr 3a a także w załączniku nr 5 do SIWZ - projekcie umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mrożone produkty rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15229000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni działającej przy Centrum Usług Społecznych w Oleśnicy - część 2 Zamówienia: Mrożone produkty rybne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunku jego realizacji Zamawiający określił z Załączniku do SIWZ nr 3b a także w załączniku nr 5 do SIWZ - projekcie umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Miejsce śwaidczenia usługi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)