GuidZP400 |
4be9badb-d032-4cbf-9acf-ca8189ce55e5
|
Biuletyn |
636680-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Dzieci Zamojszczyzny w Zwierzyńcu
|
Regon |
00056378900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zwierzyniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-470
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846873275, 846873807
|
Zamawiajacy fax |
846873275
|
Zamawiajacy email |
sp-zwierzyniec3@wp.pl, kowalczykkatarzyna@vp.pl
|
Adres strony url |
www.spzwierzyniec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzwierzyniec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzwierzyniec.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
dyrekcja@gimrozy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
fax - 84/6873275 lub na adres podany w pkt. 1.1.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wybór dostawców artykułów spożywczychna rzecz Szkoły Podstawowej w Zwierzyńcu.
|
Numer referencyjny |
ZS.435.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2020 określonych kodem we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).
Każda ze wskazanych poniżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem „Zadania”:
Zadanie Nr I: różne produkty spożywcze;
Zadanie Nr II: filety rybne, ryby mrożone przetworzone, mrożonki warzywne i owocowe, produkty głęboko mrożone;
Zadanie Nr III: owoce, warzywa i świeże jaja;
Zadanie Nr IV: produkty zwierzęce, mięso (mięso wieprzowe i drobiowe);
Zadanie Nr V: produkty zwierzęce, przetwory mięsne (wędliny wieprzowe i drobiowe);
Zadanie Nr VI: pieczywo;
Zadanie Nr VII : wyroby garmażeryjne;
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: 1) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594); 2) Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015, poz. 678 ze zm.); 3) Rozporządzeniem WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie przewiduje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gwarantującymi dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,
2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy,
3) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
|
IV 4 4 data |
2020-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|