Dostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na terenie Parku Linowego w Stalowej Woli

Data publikacji 2019-12-16
Data zakończenia 2019-12-24 00:00:00
Instytucja Gmina Stalowa Wola
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636506-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na ternie Parku Linowego w Stalowej Woli

Dostawa:
• Kamera tubowa – 2 szt.
• Kamera obrotowa 360 stopni – 1szt.
• Konwerter – 2 szt.
• Wkładka optyczna SFP ONT – 2 szt.
• Zasilacz WDR – 2 szt.
• Kabel UTP 6 kat. – około 6 m
• Kabel światłowodowy BDC-MSA 4J. – około 150 m
• Kabel elektryczny 3 x 2,5 - około 150 m
• Przełącznica światłowodowa 4 połowa – 2 szt.
• Hermetycznie zamykana skrzynka do zastosowań zewnętrznych odporna na promienie UV – 2 szt.
• Patchcord SC/APC – SC/APC – 2 szt.
• Pigtail SC/APC – 8 szt.
• Ochronnik przepięciowy jednofazowy – 2 szt.
• Zabezpieczenie różnicowo – prądowe – 2 szt.
• Zabezpieczenie nadmiarowo – prądowe – 2 szt.

Montaż:
• Zaciągnięcie w istniejącą kanalizacje techniczną łącznie około 150 m kabla światłowodowego BDC-MSA 4J, od studni kablowej S10/SK-2 do każdego punktu monitorowania
• Od każdego kabla światłowodowego biegnącego od słupa oświetleniowego do studni kablowej S10/SK-2 należy pozostawić około 10 m zapasów zamontowanych na stelażach
• Montaż nowych punktów dostępowych na istniejących słupach oświetleniowych wraz z kamerami i towarzyszącym osprzętem
• Doprowadzenie do każdego punktu monitoringu zasilania 230V za pomocą kabla 3 x 2,5 o łącznej długości około 150 m
• Wpięcie punktów dostępowych do spllitera zamontowanego w studni kablowej (2 włókna od każdego przyłącza)
• Zakończenie przyłącza od strony przełącznicy w puncie dostępowym, zlokalizowanym na słupie oświetleniowym pigtailami SC/APC
• Podłączenie konwerterów do sieci światłowodowej należy wykonać za pomocą jednomodowych patchcordów SC/APC – SC/APC
• Spawy włókien światłowodowych powinny być wykonane metodą termiczną
• Wszystkie umieszczone w studniach kablowych kable światłowodowe powinny być oznakowane tabliczką identyfikującą kabel.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają:
a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis techniczny Przedmiotu Zamówienia dla zadania: Dostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na terenie Parku Linowego w Stalowej Woli.
3. Wykonawca do oferty (element oferty) winien załączyć wypełnioną specyfikację dostaw – Załącznik nr 4 – celem zweryfikowania zgodności dostaw z opisem przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61d6393d-617c-4fb1-a8c5-e99aa7dbb36a
Biuletyn 636506-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Stalowa Wola
Regon 83040908600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Stalowa Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 37-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 156 433 456
Zamawiajacy fax 156 433 412
Zamawiajacy email dhofman@stalowawola.pl, rkozlowski@stalowawola.pl
Adres strony url http://bip.stalowawola.pl
Adres strony internetowej http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, kurier, złożenie osobiste, przez posłańca/gońca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 1, pokój nr 18
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na terenie Parku Linowego w Stalowej Woli
Numer referencyjny ZP-III.271.55.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na ternie Parku Linowego w Stalowej Woli Dostawa: • Kamera tubowa – 2 szt. • Kamera obrotowa 360 stopni – 1szt. • Konwerter – 2 szt. • Wkładka optyczna SFP ONT – 2 szt. • Zasilacz WDR – 2 szt. • Kabel UTP 6 kat. – około 6 m • Kabel światłowodowy BDC-MSA 4J. – około 150 m • Kabel elektryczny 3 x 2,5 - około 150 m • Przełącznica światłowodowa 4 połowa – 2 szt. • Hermetycznie zamykana skrzynka do zastosowań zewnętrznych odporna na promienie UV – 2 szt. • Patchcord SC/APC – SC/APC – 2 szt. • Pigtail SC/APC – 8 szt. • Ochronnik przepięciowy jednofazowy – 2 szt. • Zabezpieczenie różnicowo – prądowe – 2 szt. • Zabezpieczenie nadmiarowo – prądowe – 2 szt. Montaż: • Zaciągnięcie w istniejącą kanalizacje techniczną łącznie około 150 m kabla światłowodowego BDC-MSA 4J, od studni kablowej S10/SK-2 do każdego punktu monitorowania • Od każdego kabla światłowodowego biegnącego od słupa oświetleniowego do studni kablowej S10/SK-2 należy pozostawić około 10 m zapasów zamontowanych na stelażach • Montaż nowych punktów dostępowych na istniejących słupach oświetleniowych wraz z kamerami i towarzyszącym osprzętem • Doprowadzenie do każdego punktu monitoringu zasilania 230V za pomocą kabla 3 x 2,5 o łącznej długości około 150 m • Wpięcie punktów dostępowych do spllitera zamontowanego w studni kablowej (2 włókna od każdego przyłącza) • Zakończenie przyłącza od strony przełącznicy w puncie dostępowym, zlokalizowanym na słupie oświetleniowym pigtailami SC/APC • Podłączenie konwerterów do sieci światłowodowej należy wykonać za pomocą jednomodowych patchcordów SC/APC – SC/APC • Spawy włókien światłowodowych powinny być wykonane metodą termiczną • Wszystkie umieszczone w studniach kablowych kable światłowodowe powinny być oznakowane tabliczką identyfikującą kabel. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis techniczny Przedmiotu Zamówienia dla zadania: Dostawa i montaż urządzeń monitoringu wizyjnego na terenie Parku Linowego w Stalowej Woli. 3. Wykonawca do oferty (element oferty) winien załączyć wypełnioną specyfikację dostaw – Załącznik nr 4 – celem zweryfikowania zgodności dostaw z opisem przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32520000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Rzeczywisty końcowy termin wykonania zadania uzależniony będzie od deklaracji wykonawcy, zawartej w formularzu ofertowym (termin wykonania zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, zgodnie z zapisem w rozdziale XVII SIWZ).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać wykonanie co najmniej: 2 dostawy wraz z instalacją urządzeń monitoringu wizyjnego o wartości min. 10 000, 00 zł. brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170); 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) ppkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 3. W celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2) specyfikacja dostaw – wypełniona i podpisana przez wykonawcę (celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia) 3) parafowany wzór umowy, 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25aq ustawy Pzp – wstępne potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) zmiana obowiązującej stawki VAT, 3) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp., 4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SiWZ, 2. W przypadku określonym w ust. 1 pkt 2) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy. 3. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt 1, 3 i 4) możliwa jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia jak również, powiązana ze zmianą sposobu, zakresu świadczenia lub przepisów prawa, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiana wysokości wynagrodzenia. 4. Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski, dokumenty sporządzone w innym języku należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria opieka serwisowa
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)