Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych tj: 1. Brulion A4- 600 szt., 2. Brulion A5 - 400 szt., 3. Cienkopis - 2000 szt., 4. Deska z klipsem A4-600 szt., 5. Długopis typu długopis automatyczny - 4000 szt., 6. Długopis zwykły - 3000 szt., 7. Długopis żelowy - 5000 szt., 8. Dziurkacz - 100 szt.; 9. Etykieta - 3000 op., 10. Etykieta - 30 op., 11. Etykieta - 950 op., 12. Foliopis - 1500 szt., 13. Gumka do mazania - 150 szt., 14. Kalka maszynowa - 150 op., 15. Klej biurowy - 200 szt., 16. Klej w sztyfcie - 700 szt.; 17. Koperta biała duża - 35000 szt., 18. Koperta biała mała - 35000 szt., 19. Koperta biała średnia - 40 000 szt., 20. Koperta szara duża - 700 szt., 21. Koperta szara duża - 100 000 szt., 22. Koperta szara średnia -15 000 szt. 23. Koperta średnia - 45 000 szt., 24. Koperta średnia - 60 000 szt., 25. Koperta typu Double Bag - 300 szt., 26. Korektor pisak - 100 szt., 27. Korektor w płynie - 150 szt., 28. Korektor w taśmie - 350 szt., 29. Koszulka do segregatorów - 2 550 op. 30. Koszulka z klapką -500 szt., 31. Książka do podpisu -50 szt., 32. Linijka - 50 szt., 33. Linijka - 30 szt., 34. Notes- 50 szt., 35. Notes - 100 szt., 36. Notes samoprzylepny -3 500 szt., 37. Nożyczki - 300 szt., 38. Ofertówka - 1 500 szt., 39. Ołówek - 400 szt., 40. Papier - 150 rolek, 41. Pianka do czyszczenia komputerów- 100 szt., 42. Pisak - 50 szt., 43. Pisak - 10 000 szt., 44. Pisak - 10 szt., 45. Pisak - 100 szt., 46. Pisak- 1 000 szt., 47. Powietrze sprężone - 20 szt., 48. Rozszywacz - 100 szt., 49. Segregator - 50 szt., 50. Segregator - 500 szt., 51. Segregator - 1 500 szt., 52. Segregator - 70 szt., 53. Skoroszyt - 1 500 szt., 54. Skoroszyt - 2 200 szt., 55. Spinacz - 350 op., 56. Spinacz - 600 op., 57. Spinacz - 150 op., 58. Szuflada na dokumenty- 250 szt., 59. Taśma klejąca -550 szt., 60. Teczka plastikowa-200 szt., 61. Teczka wiązana-35 000 szt., 62. Teczka z gumka - 9 000 szt., 63. Tusz do pieczątek - 500 szt., 64. Wkład -1 000 szt., 65. Zakreślacz - 1 200 szt.; 66. Zeszyt - 400 szt., 67. Zeszyt - 300 szt., 68. Zeszyt - 100 szt., 69. Zeszyt - 350 szt., 70. Zszywacz - 15 szt., 71. Zszywacz - 250 szt., 72. Zszywki - 4 000 op., 73. Koperty rtg - 20 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych tj. 1. Arkusz spisu z natury - 20 blok., 2. Dowód wpłaty- 100 blok., 3. Etykieta - 150 szt., 4. Etykieta - 100 szt., 5. Etykieta -10 szt., 6. Etykieta-100 szt., 7. Folia - 350 szt., 8. Identyfikator - 500 szt., 9. Identyfikator-700 szt., 10. Koszulka - 500 szt., 11. Pudełko archiwizacyjne- 500 szt., 12. Duże etykiety- 200 szt., 13. Tablica korkowa- 5 szt., 14. Tablica korkowa -5 szt., 15. Tablica korkowa- 5 szt., 16. Tablica korkowa- 5 szt., 17. Papier termiczny - 500 szt., 18. Taśma pakowa - 150 szt., 19. Taśma pakowa-100 szt., 20. Pudełko archiwizacyjne -600 szt., 21. Koperta poszerzana -3 000 szt., 22. Koperta poszerzana- 5000 szt., 23. Temperówka -20 szt., 24. Oryginalna taśma Epson - 100 szt., 25. Folia do laminowania-150 szt., 26. Okładki do bindowania - 200 szt., 27. Okładki do bindowania - 500 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
|