Dostawa materiałów biurowych. (DFP.271.115.2019.DB)

Data publikacji 2019-12-17
Data zakończenia 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635119-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców oraz załącznik nr 3 - wzór umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 caaada56-6fa2-44a1-9028-6e7b38c5ffb0
Biuletyn 635119-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Regon 28868500000000
Zamawiajacy adres ulica Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 424 71 21,012 424 70 46
Zamawiajacy fax 012 424 71 22, 012 424 71 20
Zamawiajacy email info@su.krakow.pl
Adres strony url www.su.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pl.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pl.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro, pok. 20B
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych. (DFP.271.115.2019.DB)
Numer referencyjny (DFP.271.115.2019.DB)
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców oraz załącznik nr 3 - wzór umowy
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 225032,87
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Z zastrzeżeniem możliwości zastosowania art. 145 ust. 1 ustawy umowa zostanie zawarta do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego jednak nie dłużej niż na okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień w terminie do 5 dni roboczych, a dostawy pilne w terminie do 2 dni roboczych stosownym transportem i na koszt Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dłuższego czasu realizacji dostawy w przypadku wskazania tego każdorazowo na zamówieniu częściowym przy czym czas ten nie może być dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 specyfikacji stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: 1. Materiały firmowe – np. folderów, katalogów, materiałów informacyjnych, kart charakterystyki, ulotek, instrukcji lub wyciągu z instrukcji, dokumentacji technicznej, świadectw rejestracji, oświadczeń producenta – potwierdzających, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których pozycji (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiony materiał dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: część 1 - 4300,00 zł, cześć 2 - 1300,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany reguluje wzór umowy będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji.
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 172465,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych tj: 1. Brulion A4- 600 szt., 2. Brulion A5 - 400 szt., 3. Cienkopis - 2000 szt., 4. Deska z klipsem A4-600 szt., 5. Długopis typu długopis automatyczny - 4000 szt., 6. Długopis zwykły - 3000 szt., 7. Długopis żelowy - 5000 szt., 8. Dziurkacz - 100 szt.; 9. Etykieta - 3000 op., 10. Etykieta - 30 op., 11. Etykieta - 950 op., 12. Foliopis - 1500 szt., 13. Gumka do mazania - 150 szt., 14. Kalka maszynowa - 150 op., 15. Klej biurowy - 200 szt., 16. Klej w sztyfcie - 700 szt.; 17. Koperta biała duża - 35000 szt., 18. Koperta biała mała - 35000 szt., 19. Koperta biała średnia - 40 000 szt., 20. Koperta szara duża - 700 szt., 21. Koperta szara duża - 100 000 szt., 22. Koperta szara średnia -15 000 szt. 23. Koperta średnia - 45 000 szt., 24. Koperta średnia - 60 000 szt., 25. Koperta typu Double Bag - 300 szt., 26. Korektor pisak - 100 szt., 27. Korektor w płynie - 150 szt., 28. Korektor w taśmie - 350 szt., 29. Koszulka do segregatorów - 2 550 op. 30. Koszulka z klapką -500 szt., 31. Książka do podpisu -50 szt., 32. Linijka - 50 szt., 33. Linijka - 30 szt., 34. Notes- 50 szt., 35. Notes - 100 szt., 36. Notes samoprzylepny -3 500 szt., 37. Nożyczki - 300 szt., 38. Ofertówka - 1 500 szt., 39. Ołówek - 400 szt., 40. Papier - 150 rolek, 41. Pianka do czyszczenia komputerów- 100 szt., 42. Pisak - 50 szt., 43. Pisak - 10 000 szt., 44. Pisak - 10 szt., 45. Pisak - 100 szt., 46. Pisak- 1 000 szt., 47. Powietrze sprężone - 20 szt., 48. Rozszywacz - 100 szt., 49. Segregator - 50 szt., 50. Segregator - 500 szt., 51. Segregator - 1 500 szt., 52. Segregator - 70 szt., 53. Skoroszyt - 1 500 szt., 54. Skoroszyt - 2 200 szt., 55. Spinacz - 350 op., 56. Spinacz - 600 op., 57. Spinacz - 150 op., 58. Szuflada na dokumenty- 250 szt., 59. Taśma klejąca -550 szt., 60. Teczka plastikowa-200 szt., 61. Teczka wiązana-35 000 szt., 62. Teczka z gumka - 9 000 szt., 63. Tusz do pieczątek - 500 szt., 64. Wkład -1 000 szt., 65. Zakreślacz - 1 200 szt.; 66. Zeszyt - 400 szt., 67. Zeszyt - 300 szt., 68. Zeszyt - 100 szt., 69. Zeszyt - 350 szt., 70. Zszywacz - 15 szt., 71. Zszywacz - 250 szt., 72. Zszywki - 4 000 op., 73. Koperty rtg - 20 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 52567,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych tj. 1. Arkusz spisu z natury - 20 blok., 2. Dowód wpłaty- 100 blok., 3. Etykieta - 150 szt., 4. Etykieta - 100 szt., 5. Etykieta -10 szt., 6. Etykieta-100 szt., 7. Folia - 350 szt., 8. Identyfikator - 500 szt., 9. Identyfikator-700 szt., 10. Koszulka - 500 szt., 11. Pudełko archiwizacyjne- 500 szt., 12. Duże etykiety- 200 szt., 13. Tablica korkowa- 5 szt., 14. Tablica korkowa -5 szt., 15. Tablica korkowa- 5 szt., 16. Tablica korkowa- 5 szt., 17. Papier termiczny - 500 szt., 18. Taśma pakowa - 150 szt., 19. Taśma pakowa-100 szt., 20. Pudełko archiwizacyjne -600 szt., 21. Koperta poszerzana -3 000 szt., 22. Koperta poszerzana- 5000 szt., 23. Temperówka -20 szt., 24. Oryginalna taśma Epson - 100 szt., 25. Folia do laminowania-150 szt., 26. Okładki do bindowania - 200 szt., 27. Okładki do bindowania - 500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)