GuidZP400 |
2b7974e5-9bd0-4287-8f4b-e6852bc46a8a
|
Biuletyn |
636832-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
|
Regon |
00051418200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ks. I. J. Skorupki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-532
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 638 48 88
|
Zamawiajacy fax |
42 638 48 77
|
Zamawiajacy email |
m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
|
Adres strony url |
http:// bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http:// bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:// bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, pocztą, kurierem. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamecie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorpki 21, 90-532 Łódź, pokój 8, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa prasy codziennej, czasopism, magazynów, wydawnictw specjalistycznych oraz gazet w wersji elektronicznej dla Urzędu Miasta Łodzi w 2020 r.
|
Numer referencyjny |
DOA-ZP-II.271.151.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa gazet codziennych, czasopism, magazynów, wydawnictw specjalistycznych oraz gazet w wersji elektronicznej dla UMŁ w 2020 roku.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
- Część 1 - dostawa prasy codziennej do Urzędu Miasta Łodzi 2020 r.
- Część 2 - dostawa prasy specjalistycznej do Urzędu Miasta Łodzi 2020 r.
- Część 3 - dostawa prasy w formie elektronicznej do Urzędu Miasta Łodzi 2020 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną lub wybrane części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
- dla części nr 1 - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r.
- dla części nr 2 - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r.
- dla części nr 3 - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
[Numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 7 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
7.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.2 DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu:
7.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw
wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp
(Załącznik nr 3 do SIWZ).
7.2.1.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany,
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
7.4 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców
do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału
w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania,
że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne,
do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
7.5 Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.6 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.).
7.7 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie
z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
7.8 W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie
z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone
we wzorach umów - Załącznik Nr 5 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
[Numeracja zgodna z SIWZ] 19.1 Zamawiający nie przewiduje:
19.1.1 zawarcia umowy ramowej,
19.1.2 składania ofert wariantowych,
19.1.3 rozliczania w walutach obcych,
19.1.4 aukcji elektronicznej,
19.1.5 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
19.1.6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
19.1.7 udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
19.1.8 wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez
Wykonawcę części zamówienia związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.
19.2 Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
19.3 Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp odpowiednio dla części zamówienia w wysokości:
- dla części nr 1 zamówienia: do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla Biura Promocji, Komunikacji Społecznej i Turystyki oraz do 20% wartości umowy dla Biura Rady Miejskiej
- dla części nr 2 zamówienia: do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla Biura Promocji, Komunikacji Społecznej i Turystyki oraz do 20% wartości umowy dla Biura Rady Miejskiej
- dla części nr 3 zamówienia: do 50 % wartości umowy dla Biura Promocji, Komunikacji Społecznej i Turystyki
19.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionych towarów z jednoczesnym zmniejszeniem do 30% wartości umowy w części 1, 2
i 3 zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną
i dostarczoną ilość towarów.
19.4 Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane
z umową zostały określone we wzorach umów - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa prasy codziennej do Urzędu Miasta Łodzi 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy codziennej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa prasy specjalistycznej do Urzędu Miasta Łodzi 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy specjalistycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa prasy w formie elektronicznej do Urzędu Miasta Łodzi 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy w formie elektronicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |