Zakup i dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Miasto Zgierz na rok 2020.

Data publikacji 2019-12-17
Data zakończenia 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Zgierz
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636885-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Zamawiający zamawia maksymalnie 524 000 worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych
(ale nie mniej niż 400 000 sztuk) w tym:
a) 60 000 sztuk worków w kolorze niebieskim na papier;
b) 60 000 sztuk worków w kolorze zielonym na szkło;
c) 209 000 sztuk worków w kolorze żółtym na metale i tworzywa sztuczne;
d) 195 000 sztuk worków w kolorze brązowym na bio;
- wraz z nadrukiem.
2) Dopuszcza się zmianę liczby worków względem liczby określonej w pkt. 1
3) Wymagane parametry, jakie winny spełniać worki do selektywnego zbierania odpadów:
a) worki na metale i tworzywa sztuczne – grubość minimum 45 mikronów, z folii polietylenowej HDPE o pojemności 120 l z taśmą w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dennego;
b) worki na papier – grubość minimum 50 mikronów z folii polietylenowej HDPE o pojemności 120l z taśmą w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dennego;
c) worki na szkło – grubość minimum 60 mikronów z folii polietylenowej HDPE o pojemności 60l;
d) worki na bio – grubość minimum 50 mikronów z folii polietylenowej HDPE o pojemności 120l;
Worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni.
4) Nadruk na workach powinien być:
a) wykonany na jednej stronie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do opisu przedmiotu i warunków wykonania zamówienia;
b) czytelny, w widocznym kolorze (preferowany kolor czarny);
c) estetyczny bez ubytków i zniekształceń;
5) Dopuszcza się modyfikację wzoru nadruku na workach w przypadku zmiany aktów prawnych w zakresie oznaczenia poszczególnych frakcji odpadów.
4 OPIS WARUNKÓW WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1) Po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu worki partiami we wskazanej ilości, nie więcej niż w 4 dostawach w ciągu trwania umowy, przy czym umowa zostanie zawarta na okres nie dłuższy niż do 31.12.2020 r.
2) Worki zostaną dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania w godzinach od 800 do 1400, od poniedziałku do piątku;
3) Zgłoszenie zapotrzebowania będzie przesyłane Wykonawcy pocztą elektroniczną (e-mail) lub faksem i potwierdzone telefonicznie;
4) Worki powinny być dostarczone w opakowaniach, na których będzie oznaczona ilość oraz rodzaj danego worka;
5) Wykonawca zapewni rozładunek dostarczonych worków we wskazanym przez Zamawiającego miejscu;
6) Zamawiający dokona odbioru worków na podstawie protokołu odbioru;
7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia lub uszkodzenia worków w czasie załadunku, transportu i rozładunku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4703c648-182e-4e2c-ba27-3c193781a56f
Biuletyn 636885-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Zgierz
Regon 47205772100000
Zamawiajacy adres ulica Plac Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Zgierz
Zamawiajacy kod pocztowy 95-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 427162854 w. 200, 7143200
Zamawiajacy fax 427 143 203
Zamawiajacy email estasiak@umz.zgierz.pl
Adres strony url www.umz.zgierz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umz.zgierz.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Oferta winna być złożona w nieprzezroczystym opakowaniu (np. w kopercie zewnętrznej) w sposób określony w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Miasto Zgierz na rok 2020.
Numer referencyjny OR.271.50.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Zamawiający zamawia maksymalnie 524 000 worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych (ale nie mniej niż 400 000 sztuk) w tym: a) 60 000 sztuk worków w kolorze niebieskim na papier; b) 60 000 sztuk worków w kolorze zielonym na szkło; c) 209 000 sztuk worków w kolorze żółtym na metale i tworzywa sztuczne; d) 195 000 sztuk worków w kolorze brązowym na bio; - wraz z nadrukiem. 2) Dopuszcza się zmianę liczby worków względem liczby określonej w pkt. 1 3) Wymagane parametry, jakie winny spełniać worki do selektywnego zbierania odpadów: a) worki na metale i tworzywa sztuczne – grubość minimum 45 mikronów, z folii polietylenowej HDPE o pojemności 120 l z taśmą w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dennego; b) worki na papier – grubość minimum 50 mikronów z folii polietylenowej HDPE o pojemności 120l z taśmą w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dennego; c) worki na szkło – grubość minimum 60 mikronów z folii polietylenowej HDPE o pojemności 60l; d) worki na bio – grubość minimum 50 mikronów z folii polietylenowej HDPE o pojemności 120l; Worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni. 4) Nadruk na workach powinien być: a) wykonany na jednej stronie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do opisu przedmiotu i warunków wykonania zamówienia; b) czytelny, w widocznym kolorze (preferowany kolor czarny); c) estetyczny bez ubytków i zniekształceń; 5) Dopuszcza się modyfikację wzoru nadruku na workach w przypadku zmiany aktów prawnych w zakresie oznaczenia poszczególnych frakcji odpadów. 4 OPIS WARUNKÓW WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1) Po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu worki partiami we wskazanej ilości, nie więcej niż w 4 dostawach w ciągu trwania umowy, przy czym umowa zostanie zawarta na okres nie dłuższy niż do 31.12.2020 r. 2) Worki zostaną dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania w godzinach od 800 do 1400, od poniedziałku do piątku; 3) Zgłoszenie zapotrzebowania będzie przesyłane Wykonawcy pocztą elektroniczną (e-mail) lub faksem i potwierdzone telefonicznie; 4) Worki powinny być dostarczone w opakowaniach, na których będzie oznaczona ilość oraz rodzaj danego worka; 5) Wykonawca zapewni rozładunek dostarczonych worków we wskazanym przez Zamawiającego miejscu; 6) Zamawiający dokona odbioru worków na podstawie protokołu odbioru; 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia lub uszkodzenia worków w czasie załadunku, transportu i rozładunku.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Inne dokumenty niewymienione - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości: 3.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio do treści art. 144 PZP. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w SIWZ tj. w następującym zakresie: 1) zmiany terminów poszczególnych dostaw spowodowanych siłą wyższą, 2) zmiana stanu prawnego, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia jeśli nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia. 3. Żadna z ewentualnych ww. zmian nie będzie uprawniała Wykonawcę do dodatkowego wynagrodzenia. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług lub innych opłat wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 6. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą dopuszcza zmianę poszczególnych zakresów umowy bez zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust.1 umowy. 7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej-aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:45
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 data 2020-01-27T00:00:00+01:00
IV 6 6 Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawach merytorycznych: 1) Edyta Kmieć, gł. specjalista, pok. nr 012, tel.: (42)714-32-33, 2) Emilia Pokrzeptowicz, z-ca naczelnika, pok. 012, tel.: (42)714-32-33, w sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, gł. specjalista, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00, 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-31-64 oraz 3) Agnieszka Sobczak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej Strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności (25 lub 30 dni)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin poszczególnej dostawy (10 lub 14 dni)
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)