Dostawa sprzętu oraz artykułów medycznych jednorazowego użytku

Data publikacji 2019-12-17
Data zakończenia 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
Miejscowość Górno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636866-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Niniejsze zamówienie składa się z 6 części wymienionych poniżej:
Część nr 1 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ.
Część nr 2 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w formularzu cenowym - załącznik nr 2b do SIWZ.
Część nr 3 – Dostawa rękawic jednorazowego użytku – przedmiot zamówienia szczegółowo wymieniony i opisany w formularzu cenowym - Załącznik nr 2c do SIWZ.
Część nr 4 – Dostawa rękawic jednorazowego użytku – przedmiot zamówienia szczegółowo wymieniony i opisany w formularzu cenowym - Załącznik nr 2d do SIWZ.
Część nr 5 – Dostawa drobnego sprzętu medycznego do laboratorium – przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w formularzu cenowym - załącznik nr 2e do SIWZ.
Część nr 6 – Dostawa sprzęt medycznego jednorazowego użytku do aparatu RKZ typ RAPIDLAB 248 – przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w formularzu cenowym – Załącznik nr 2f do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji dla oferowanego przedmiotu zamówienia wynosił nie mniej niż 12 miesięcy licząc od dnia jego dostawy loco magazyn Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c219e0d-a698-4826-a193-b67e8dfa2da1
Biuletyn 636866-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
Regon 29174700000000
Zamawiajacy adres ulica Rzeszowska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Górno
Zamawiajacy kod pocztowy 36-051
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 772 88 95
Zamawiajacy fax 17 772 89 68
Zamawiajacy email dobosz@sanatorium-gorno.itl.pl
Adres strony url http://gorno.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://gorno.eu/przetarg/zamowienia-publiczne/postepowania/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, woj. podkarpackie, Pawilon nr 5, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu oraz artykułów medycznych jednorazowego użytku
Numer referencyjny ST/DZP/24/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Niniejsze zamówienie składa się z 6 części wymienionych poniżej: Część nr 1 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w formularzu cenowym - załącznik nr 2a do SIWZ. Część nr 2 – Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku – przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w formularzu cenowym - załącznik nr 2b do SIWZ. Część nr 3 – Dostawa rękawic jednorazowego użytku – przedmiot zamówienia szczegółowo wymieniony i opisany w formularzu cenowym - Załącznik nr 2c do SIWZ. Część nr 4 – Dostawa rękawic jednorazowego użytku – przedmiot zamówienia szczegółowo wymieniony i opisany w formularzu cenowym - Załącznik nr 2d do SIWZ. Część nr 5 – Dostawa drobnego sprzętu medycznego do laboratorium – przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w formularzu cenowym - załącznik nr 2e do SIWZ. Część nr 6 – Dostawa sprzęt medycznego jednorazowego użytku do aparatu RKZ typ RAPIDLAB 248 – przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w formularzu cenowym – Załącznik nr 2f do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji dla oferowanego przedmiotu zamówienia wynosił nie mniej niż 12 miesięcy licząc od dnia jego dostawy loco magazyn Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia następujących oświadczeń oraz dokumentów: 1) Wykonawca oświadcza, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia i posiada wszelkie wymagane prawem dopuszczenia, zezwolenia, atesty i certyfikaty, które zostaną złożone przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego w tym obowiązkowo wraz z pierwszą dostawą, 2) Wykonawca posiada i dostarczy na każde żądanie Zamawiającego wymagane dla towarów będących wyrobami medycznymi: a) Certyfikaty zgodności wystawione przez jednostki notyfikujące lub deklaracje zgodności WE wymagane ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych w zależności od ich klasyfikacji zgodnie z art. 29. ust. 5. tej ustawy; b) Dokumenty potwierdzające zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych a dla towarów będących wyrobami medycznymi, nie podlegającymi obowiązkowi zgłoszenia do Prezesa Urzędu powiadomienia o wprowadzeniu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium. 3) Wykonawca posiada i dostarczy na każde żądanie Zamawiającego materiały zawierające szczegółowe opisy, fotografie oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Inne dokumenty niewymienione 6.3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6.3.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. 6.4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6.4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1. niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia 6.4.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 6.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy składa na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust 2 ustawy Pzp dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, b) W przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy, strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów medycznych tyu cewniki, igły, strzykawki, dreny itp
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostaw drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów medycznych typu: baseny, fartuchy, kaczki, kieliszki, szpatułki, maski ochronne itp.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostaw rękawic diagnostycznych nitrylowych, lateksowych oraz winylowych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych lateksowych pudrowanych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu medycznego do laboratorium
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa drobnego sprzętu medycznego laboratoryjnego typu: kuwety, pipety, probówki, końcówki do mikropipet itp.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa sprzęt medycznego jednorazowego użytku do aparatu RKZ typ RAPIDLAB 248
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do aparatu RKZ typ RAPIDLAB 248 tj.: kapilary, papier do drukarki, zestaw buforów, zestaw rurek itp.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 85,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)