1. Stanowiące Części od 1 do 5 zgodnie z załącznikami nr 4.1 – 4.5 (Produkty sypkie i różne produkty spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, jaja, mrożonki) zamówienia dostawy muszą:
a) być odpowiedniej jakości – zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu,
b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych produktów,
c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach,
d) być świeże, o dobrym smaku,
e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154),
f) posiadać opakowania z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, składzie, w tym alergenów, nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze,
g) warzywa i owoce powinny być: świeże, czyste, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia, wolne od zanieczyszczeń chemicznych, wolne od obcych zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych, bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, właściwie obcięte, typowe w kształcie
h) mrożonki warzyw i owoców powinny być: opakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C - owoce lub warzywa jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, - smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, - barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii (z wyjątkiem mieszanek) - owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki - brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
i) jaja muszą posiadać świadectwo jakości lub handlowy dokument identyfikacyjny (dokumenty te muszą być załączone do każdej dostawy jaj).
2. Stanowiące Części 6 i 7, zgodnie z załącznikami nr 4.6 i 4.7 (Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie) zamówienia dostawy muszą:
a) być odpowiedniej jakości – zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu,
b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych,
c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach,
d) być świeże, o dobrym smaku,
e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154),
f) posiadać opakowania mające nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wadze, składzie w tym zawartości alergenów, dacie produkcji i dacie przydatności do spożycia.
3.5. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz prawie żywnościowym, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.), ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164, 2354, z 2019 r. poz. 1038) oraz Rozporządzeniu z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154).
2. Produkty powinny zawierać na opakowaniu informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wadze, składzie w tym zawartości alergenów, dacie produkcji i dacie przydatności do spożycia. Jeżeli opakowanie nie posiada w/w nadrukowanych informacji, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć taką informację w innej formie wraz z pierwsza dostawą danego produktu.
3. Zamawiający dokonuje odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego towaru.
4. W przypadku braków ilościowych lub otrzymania produktów spożywczych o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, Zamawiający odmówi ich przyjęcia. W takim przypadku Zamawiający złoży niezwłocznie w dniu dostawy - reklamację, oraz prześle faxem lub mailem wykaz produktów do wymiany bądź uzupełnienia. Wykonawca zobowiązuje się odebrać i wymienić na własny koszt produkty spożywcze nie spełniające wymagań jakościowych na wolne od wad, maksymalnie do 2 godzin od momentu zgłoszenia wady produktu przez dyrektora placówki lub upoważnionego pracownika pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od wymiany towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w towarze już dostarczonym.
5. Wykonawca dostarczał będzie zamawiane produkty do kuchni szkolnych, mieszczących się w poszczególnych szkołach.
6. Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do przewozu określonych produktów (art. spoż., warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, spełniających wymogi sanitarne, za które Wykonawca nie będzie pobierał opłat. Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy.
7. Na potrzeby przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty zostały określone ilościowo wielkości zamówień na poszczególne produkty spożywcze na cały rok 2020, na podstawie planowanej liczby dzieci korzystających z żywienia. Poszczególne ilości asortymentu, stanowiące części tego zamówienia, zostały zawarte w załącznikach 4.1 - 4.7. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Określone ilości asortymentu będą służyć wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznej wielkości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw.
8. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub mailem, nie później niż na jeden dzień przed planowaną dostawą. Zamawiający każdorazowo wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość.
9. Ilości dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez przedstawicieli Zamawiającego przed przyjęciem dostawy.
10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości, ilości i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
11. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej przez Zamawiającego do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Taki wypadek traktowany będzie jako brak dostawy.
12. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
13. Podstawą odbioru towaru będzie dokument wystawiony przez Wykonawcę potwierdzany przez Zamawiającego. |
GuidZP400 |
12a96b39-269a-41a4-bd0e-e2371e8c0ac1
|
Biuletyn |
636830-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu
|
Regon |
27208695300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wyzwolenia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suszec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-267
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2124277, 2124436
|
Zamawiajacy fax |
32 2124277, 2124436
|
Zamawiajacy email |
kierownik@gzo.suszec.pl
|
Adres strony url |
www.gzo.suszec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec przeprowadza postępowanie na podst. art. 15 ust. 2 i ust. 4 pkt. 3 ustawy Pzp, z wyłączeniem prawa do podpisania umowy.
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zamawiający, którzy powierzyli prowadzenie postępowania Gminnemu Zespołowi Usług Wspólnych w Suszcu: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Radostowicach, ul. Dworcowa 56, 43-262 Radostowice, REGON 001198760, osoba do kontaktów: Małgorzata Jakubik – dyrektor, tel./fax 32 212 52 22, e-mail: radostowicesp@wp.pl Szkoła Podstawowa w Suszcu, ul. Szkolna 130, 43-267 Suszec, REGON 000728316, osoba do kontaktów: Aneta Hanak - dyrektor, tel./fax 32 212 42 19, e-mail: spsuszec@op.pl Szkoła Podstawowa w Kobielicach, ul. Topolowa 42, 43-262 Kobielice, REGON 001234250, osoba do kontaktów: Renata Ławniczek - dyrektor, tel./fax 32 212 52 26, e-mail: spkobielice1@wp.pl Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kryrach, ul. Nierad 86, 43-265 Kryry, REGON 072369002, osoba do kontaktów: Anna Antończyk - dyrektor, tel./fax 32 212 22 13, e-mail: zsp.kryry@wp.pl Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rudziczce, ul. Woszczycka 20, 43-267 Rudziczka, REGON 072806490, osoba do kontaktów: Magdalena Merkel - dyrektor, tel./fax 32 212 40 13, e-mail: sekretariat@zsprudziczka.pl. Zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie.
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gzo.suszec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gzo.suszec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów spożywczych dla szkół i zespołów szkolno-przedszkolnych w gminie Suszec w 2020 r.
|
Numer referencyjny |
GZUW.ZP.262.06.2019.KP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Stanowiące Części od 1 do 5 zgodnie z załącznikami nr 4.1 – 4.5 (Produkty sypkie i różne produkty spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, jaja, mrożonki) zamówienia dostawy muszą:
a) być odpowiedniej jakości – zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu,
b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych produktów,
c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach,
d) być świeże, o dobrym smaku,
e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154),
f) posiadać opakowania z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, składzie, w tym alergenów, nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze,
g) warzywa i owoce powinny być: świeże, czyste, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia, wolne od zanieczyszczeń chemicznych, wolne od obcych zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych, bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, właściwie obcięte, typowe w kształcie
h) mrożonki warzyw i owoców powinny być: opakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C - owoce lub warzywa jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, - smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, - barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii (z wyjątkiem mieszanek) - owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki - brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
i) jaja muszą posiadać świadectwo jakości lub handlowy dokument identyfikacyjny (dokumenty te muszą być załączone do każdej dostawy jaj).
2. Stanowiące Części 6 i 7, zgodnie z załącznikami nr 4.6 i 4.7 (Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie) zamówienia dostawy muszą:
a) być odpowiedniej jakości – zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu,
b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych,
c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach,
d) być świeże, o dobrym smaku,
e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154),
f) posiadać opakowania mające nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wadze, składzie w tym zawartości alergenów, dacie produkcji i dacie przydatności do spożycia.
3.5. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz prawie żywnościowym, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.), ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164, 2354, z 2019 r. poz. 1038) oraz Rozporządzeniu z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154).
2. Produkty powinny zawierać na opakowaniu informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wadze, składzie w tym zawartości alergenów, dacie produkcji i dacie przydatności do spożycia. Jeżeli opakowanie nie posiada w/w nadrukowanych informacji, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć taką informację w innej formie wraz z pierwsza dostawą danego produktu.
3. Zamawiający dokonuje odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego towaru.
4. W przypadku braków ilościowych lub otrzymania produktów spożywczych o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, Zamawiający odmówi ich przyjęcia. W takim przypadku Zamawiający złoży niezwłocznie w dniu dostawy - reklamację, oraz prześle faxem lub mailem wykaz produktów do wymiany bądź uzupełnienia. Wykonawca zobowiązuje się odebrać i wymienić na własny koszt produkty spożywcze nie spełniające wymagań jakościowych na wolne od wad, maksymalnie do 2 godzin od momentu zgłoszenia wady produktu przez dyrektora placówki lub upoważnionego pracownika pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od wymiany towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w towarze już dostarczonym.
5. Wykonawca dostarczał będzie zamawiane produkty do kuchni szkolnych, mieszczących się w poszczególnych szkołach.
6. Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do przewozu określonych produktów (art. spoż., warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, spełniających wymogi sanitarne, za które Wykonawca nie będzie pobierał opłat. Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy.
7. Na potrzeby przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty zostały określone ilościowo wielkości zamówień na poszczególne produkty spożywcze na cały rok 2020, na podstawie planowanej liczby dzieci korzystających z żywienia. Poszczególne ilości asortymentu, stanowiące części tego zamówienia, zostały zawarte w załącznikach 4.1 - 4.7. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Określone ilości asortymentu będą służyć wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznej wielkości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw.
8. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub mailem, nie później niż na jeden dzień przed planowaną dostawą. Zamawiający każdorazowo wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość.
9. Ilości dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez przedstawicieli Zamawiającego przed przyjęciem dostawy.
10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości, ilości i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
11. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej przez Zamawiającego do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Taki wypadek traktowany będzie jako brak dostawy.
12. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
13. Podstawą odbioru towaru będzie dokument wystawiony przez Wykonawcę potwierdzany przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2 ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania z pkt III.4.2. ogłoszenia co do terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24. ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYMAGANE DOKUMENTY: - WYMIENIONE W PKT.: 10.5 SIWZ - TŁUMACZENIA (JEŻELI DOTYCZY); 10.13, 10.16 i 15.6 SIWZ - PEŁNOMOCNICTWA (JEŻELI DOTYCZY); 15.1, 15.2 SIWZ - formularz oferty - ZAŁ. 1 oraz wybrane załączniki 4.1 - 4.7 SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
22.2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) zmiany wynikające z zapisów §9 zał. nr 3 do SIWZ. 2) Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 Ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: a) zmiany ustawowe podatku VAT - w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, b) dopuszcza się na wniosek WYKONAWCY kwartalną waloryzację cen dostarczanych produktów spożywczych w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w danym kwartale, podawanym przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ogłaszany w Dzienniku Urzędowym R.P. „Monitor Polski”. Warunkiem zastosowania waloryzacji, o której mowa wyżej jest wzrost tego wskaźnika ponad 3 % w stosunku kwartał do poprzedniego kwartału, c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ, d) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, zmiany w systemie oświaty, zmiany w organizacji pracy szkoły, e) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 KC, f) w przypadku zwiększenia się liczby żywionych uczniów, np. w przypadku utworzenia dodatkowych oddziałów lub zwiększenia się liczby korzystających z żywienia uczniów. W takim wypadku Zamawiający może zamówić większą ilość asortymentu, niż została przewidziana w załącznikach 4.1 – 4.20, g) zmiana ceny jednostkowej asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej danego asortymentu objętego umową, h) zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 3) Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. 4) Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) Sposób inicjowania zmian: - Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, - Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (np. notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). c) W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.
|
IV 4 4 data |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce - SP Suszec
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Marchewka kg 1170
Pietruszka kg 240
Seler kg 220
Natka pęczek 330
Cebula kg 170
Por szt. 130
Rzodkiewka pęczek 110
Koperek pęczek 290
Szczypiorek pęczek 130
Czosnek główka szt. 73
Ogórek zielony kg 350
Pomidory kg 400
Kapusta biała kg 400
Kapusta biała młoda szt. 100
Kapusta włoska szt. 70
Kapusta czerwona kg 300
Kapusta pekińska szt. 80
Sałata lodowa szt. 160
Sałata zielona szt. 160
Pieczarki kg 35
Jabłka kg 2900
Mandarynka kg 500
Banany kg 1000
Winogrona sezonowo kg 10
Arbuz sezonowo kg 100
Cytryny kg 300
Pomarańcza kg 400
Buraki kg 390
Brzoskwinie sezonowo szt. 50
Nektaryna sezonowo szt. 50
Śliwka sezonowo szt. 180
Kiwi o gram. 80 - 100g/szt kg 100
Papryka czerwona kg 50
Papryka żółta kg 30
Truskawka świeża sezonowo kg 50
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce - ZSP Radostowice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Buraki kg 100
Cebula kg 250
Czosnek kg 15
Kapusta biała kg 150
Kapusta czerwona kg 100
Marchew kg 250
Pietruszka zielona świeża, pęczek szt. 100
Seler korzeń kg 70
Koperek pęczki zielony, pęczek szt. 150
Szczypiorek, pęczek szt. 100
Kalafior świeży szt. 15
Kapusta pekińska szt. 60
Rzodkiewka, pęczek szt. 120
Ogórek zielony kg 300
Papryka czerwona żółta świeża kg 45
Pomidor koktailowy kg 100
Pomidor kg 20
Pomidor malinowy kg 130
Cytryna kg 150
Pomarańcza kg 80
Mandarynka kg 300
Banan kg 300
Gruszka kg 70
Truskawka kg 100
Jabłka kg 700
Nektarynka kg 100
Kiwi kg 20
Arbuz kg 30
Borówka amerykańska kg 30
Winogrona białe słodkie kg 300
Śliwka kg 30
Sałata zielona szt. 100
Sałata lodowa szt. 30
kalarepa szt. 20
Brokuł świeży szt. 15
Pietruszka korzeń kg 100
Cukinia świeża kg 40
Dynia kg 40
Por szt. 140
Kapusta biała młoda szt. 60
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce - SP Kobielice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Arbuz kg 100
Banan kg 250
Brokuł świeży szt. 10
Brzoskwinie świeże szt. 100
Brzoskwinie świeże kg 100
Buraki kg 120
Cebula kg 400
Cukinia kg 30
Cytryna kg 100
Czosnek szt. 200
Gruszka kg 200
Jabłka kg 400
Jagoda świeża kg 10
Kalafior świeży szt. 10
Kalarepa szt. 10
Kapusta biała kg 150
Kapusta biała nowa szt. 30
Kapusta czerwona kg 100
Kapusta czerwona nowa szt. 10
Kapusta pekińska szt. 100
Kapusta pekińska kg 50
Kiwi szt 100
Koperek pęczek 20
Mandarynka kg 100
Marchew kg 300
Nektarynka kg 100
Nektarynka szt. 100
Ogórek zielony kg 200
Papryka świeża kg 20
Pieczarka kg 60
Pietruszka kg 80
Pomarańcza kg 100
Pomidor kg 100
Por szt. 400
Rzodkiewka, pęczek szt 80
Sałata szt. 10
Sałata lodowa szt 10
Seler kg 80
Szczypiorek pczek szt 10
Śliwka kg 200
Truskawka świeża kg 20
Wnogrona kg 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce - ZSP Kryry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Jabłka kg 2000
Kapusta biała kg 300
Kapusta czerwona kg 150
Kapusta biała młoda szt. 100
Koperek zielony, pęczek szt. 150
Pietruszka zielona, pęczek szt. 150
Pietruszka korzeń kg 180
Pieczarka świeża kg 30
Seler kg 200
Pomarańcza kg 200
Banany kg 800
Buraczki czerwone kg 300
Marchew kg 800
Kapusta pekińska szt 100
Czosnek szt. 100
Gruszka kg 500
Szczypiorek, pęczek szt. 150
Pomidor kg 180
Por szt. 180
Ogórek zielony kg 200
Sałata zielona szt. 100
Sałata lodowa szt. 20
Mandarynki kg 400
Kiwi szt. 160
Winogrono sezonowo kg 10
Arbuz sezonowo kg 50
Papryka świeża czerwona kg 80
Cebula kg 150
Cukinia kg 60
Cytryna kg 200
Kapusta włoska kg 30
Rzodkiewka szt. 60
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce - ZSP Rudziczka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cebula kg 30
Por szt. 140
Czosnek szt. 50
Marchewka kg 400
Pietruszka korzeń kg 70
Pietruszka zielona, pęczek szt. 110
Seler korzeń kg 50
Rzodkiewka, czerwona, okrągła, średniej wielkości, pęczek szt. 120
Papryka czerwona kg 110
Szczypiorek cienki pęczki kl I szt. 150
Koperek zielony, pęczki kl I szt. 230
Ogórki świeże, klasa I kg 180
Ogórki świeże, klasa I sezonowo kg 30
Cukinia kg 60
Buraki czerwone kg 130
Pomidor czerwony, klasa I kg 100
Pomidor czerwony, klasa I sezonowo kg 40
Bakłażan kg 6
Kapusta biała kg 200
Kapusta młoda szt. 60
Kapusta pekińska kg 100
Kapusta czerwona kg 130
Kapusta włoska kg 5
Sałata zielona duża szt. 5
Sałata lodowa szt. 110
Kalafior biały, świeży, klasa I szt. 40
Brokuły świeże kl I szt. 200
Fasolka szparag. zielona lub żołta sezonowo kg 25
Kalarepa duża szt. 60
Pieczarka biała klasa I kg 20
Jabłka, soczyste, słodkie deserowe kg 700
Truskawki świeże, sezonowe kg 20
Śliwki węgierki sezonowo kg 25
Arbuzy sezonowo kg 100
Maliny sezonowo kg 1
Morela sezonowo kg 2
Brzoskwinia sezonowo kg 10
Nektaryna sezonowo kg 50
Gruszki kg 200
Cytryny kg 70
Banan, kl I, średnio dojrzały kg 300
Kiwi o gram. 80-100g/szt kg 100
Mandarynka bezpestkowa- soczysta skórka łatwo odchodząca kg 100
Pomarańcza kg 40
Melon szt. 30
Winogrona białe sezonowo kg 20
Borówka amerykańska kg 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo - SP Kobielice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Francuz z nadzieniem 150 g szt. 30
Babeczki kruche z owocami 180g. szt. 30
Babka - Metrowiec kg 3
Babka cytrynowa 300g szt. 20
Babka czekoladowa 400g szt. 10
Babka drożdżowa z rodzynkami 450g szt. 10
Babka firmowa 450g szt. 10
Babka jogurtowa 500g szt. 20
Babka piaskowa 550g szt. 30
Babka z jabłkiem 550g szt. 30
Bagietka szefa 330g szt. 20
Bułka mała 60g szt. 20
Bułka grahamka 80g szt. 100
Bułka hot - dog 90g szt. 100
Bułka szefa szt. 40
Bułka kajzerka 50g szt. 250
Bułka kajzerka pełnoziarnista 50g szt. 800
Bułka kanapkowa krojona (wek 300g) szt. 300
Bułka kukurydziana z ziarnami dyni 70g szt. 200
Bułka maślana 80g szt. 60
Bułka maślana pełnoziarnista 80g szt. 200
Bułka serowa 70g szt. 200
Bułka staropolska 90g szt. 600
Bułka szpinakowa 90g szt. 60
Bułka tarta kg 90
Bułka zwykła 90g szt. 2200
Bułka żytnia zwijana 90g szt. 60
Chleb graham krojony 450g szt. 6
Chleb kanapkowy krojony 500g szt. 10
Chleb krajan krojony 450g szt. 150
Chleb staropolski krojony 400g szt 4
Chleb duży krojony 900g szt. 260
Chleb mały krojony 500g szt. 10
Chleb pokrzywowy pszenno - żytni krojony 500g szt. 6
Chleb słowiański krojony 500g kg. 4
Chleb tostowy krojony 450g szt. 10
Chleb wieloziarnisty, krojony, 500g. szt. 60
Chleb witalny (vital) krojony 500g szt. 60
Chleb z błonnikiem krojony 600g szt. 6
Chleb żytni z koperkiem (kornel) krojony 400g szt. 10
Ciasto - szarlotka na kruchym kg 3
Ciasto jogurtowe w foremce szt. 10
Ciasto jogurtowe z owocami kg 4
Ciasto zebra kg 4
Drożdżówka (różne smaki) 160 g szt. 30
Drożdżówka mini: ser,marmolada 100g szt. 300
Drożdżówka pełnoziarnista mini szt. 50
Drożdżówka pełnoziarnista 140g (różne:jabłko, budyń, marmolada, cynamon) szt. 40
Drożdżówka pełnoziarnista z serem 140g szt. 30
Drożdżówka podwójna 140g szt. 30
Drożdżówka półfrancuska trój smakowa 140 g szt. 30
Jagodzianka 130g szt. 100
Keks 450g szt. 30
Kołocz serowy kg 5
Kołocz z jabłkami kg 20
Kołocz z posypką kg 4
Kołocz ze śliwkami kg 10
Muffinka różne smaki 70g szt. 30
Murzynek z serem kg 4
Pączek z bitą śmietaną 130g szt. 40
Pączek z budyniem 130g szt 40
Pączek z marmoladą 100g szt. 100
Pączki małe - kule serowe kg 6
Pączki mini kg 6
Pizza 120g szt. 10
Rogal maślany pełnoziarnisty 100g szt. 400
Rogal z czekoladą 150g szt. 40
Rogal z serem140g szt. 40
Rogalik zwykły 100g szt. 10
Strucla 300g szt. 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo - ZSP Rudziczka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Bułka tarta 500g kg 20
Chleb 900g krojony szt. 300
Chleb wieloziarnisty 500g szt. 150
Chleb orkiszowy krojony kg 84
Chleb żytni 400g ze słodem szt. 2
Bułka szpinakowa100g szt. 650
Bułka kukurydziana 70g szt. 80
Bułka grahamka 80g szt. 20
Bułka maślana 100g szt. 600
Bułka kanapkowa/wek/, 300g szt. 460
Bułka czosnkowa lub serowa 70g szt. 200
Bułka 90g szt. 200
Bułka kajzerka 50g szt. 200
Bułka hamburgerowa średnia szt. 100
Chałki duże 300g szt. 160
Babka drożdżowa duża 550g szt. 30
Jagodzianka 110g szt. 270
Kołoczyk wieloziarnisty szt. 10
Pączki szt. 50
Kołocz z posypką kg 30
Kołocz z jabłkami Kg 7
Babka piaskowa kg 5
Ciasteczka maślane zbożowe kg 15
Ciasteczka maślane z marmoladą kg 1
Ciasteczka kruche kakaowe kg 1
Ciasteczka anyżki kg 1
Chleb graham 450g krojony szt. 200
Drożdżówka szt. 40
Biszkopty kg 2
Słomka ptysiowa kg 1
Chleb 450g ze słonecznikiem szt. 2
|
| |