Dostawa produktów spożywczych dla szkół i zespołów szkolno-przedszkolnych w gminie Suszec w 2020 r.

Data publikacji 2019-12-17
Data zakończenia 2019-12-27 00:00:00
Instytucja Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu
Miejscowość Suszec
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636830-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Stanowiące Części od 1 do 5 zgodnie z załącznikami nr 4.1 – 4.5 (Produkty sypkie i różne produkty spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, jaja, mrożonki) zamówienia dostawy muszą:
a) być odpowiedniej jakości – zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu,
b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych produktów,
c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach,
d) być świeże, o dobrym smaku,
e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154),
f) posiadać opakowania z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, składzie, w tym alergenów, nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze,
g) warzywa i owoce powinny być: świeże, czyste, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia, wolne od zanieczyszczeń chemicznych, wolne od obcych zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych, bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, właściwie obcięte, typowe w kształcie
h) mrożonki warzyw i owoców powinny być: opakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C - owoce lub warzywa jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, - smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, - barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii (z wyjątkiem mieszanek) - owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki - brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
i) jaja muszą posiadać świadectwo jakości lub handlowy dokument identyfikacyjny (dokumenty te muszą być załączone do każdej dostawy jaj).
2. Stanowiące Części 6 i 7, zgodnie z załącznikami nr 4.6 i 4.7 (Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie) zamówienia dostawy muszą:
a) być odpowiedniej jakości – zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu,
b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych,
c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach,
d) być świeże, o dobrym smaku,
e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154),
f) posiadać opakowania mające nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wadze, składzie w tym zawartości alergenów, dacie produkcji i dacie przydatności do spożycia.

3.5. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz prawie żywnościowym, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.), ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164, 2354, z 2019 r. poz. 1038) oraz Rozporządzeniu z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154).
2. Produkty powinny zawierać na opakowaniu informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wadze, składzie w tym zawartości alergenów, dacie produkcji i dacie przydatności do spożycia. Jeżeli opakowanie nie posiada w/w nadrukowanych informacji, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć taką informację w innej formie wraz z pierwsza dostawą danego produktu.
3. Zamawiający dokonuje odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego towaru.
4. W przypadku braków ilościowych lub otrzymania produktów spożywczych o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, Zamawiający odmówi ich przyjęcia. W takim przypadku Zamawiający złoży niezwłocznie w dniu dostawy - reklamację, oraz prześle faxem lub mailem wykaz produktów do wymiany bądź uzupełnienia. Wykonawca zobowiązuje się odebrać i wymienić na własny koszt produkty spożywcze nie spełniające wymagań jakościowych na wolne od wad, maksymalnie do 2 godzin od momentu zgłoszenia wady produktu przez dyrektora placówki lub upoważnionego pracownika pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od wymiany towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w towarze już dostarczonym.
5. Wykonawca dostarczał będzie zamawiane produkty do kuchni szkolnych, mieszczących się w poszczególnych szkołach.
6. Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do przewozu określonych produktów (art. spoż., warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, spełniających wymogi sanitarne, za które Wykonawca nie będzie pobierał opłat. Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy.
7. Na potrzeby przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty zostały określone ilościowo wielkości zamówień na poszczególne produkty spożywcze na cały rok 2020, na podstawie planowanej liczby dzieci korzystających z żywienia. Poszczególne ilości asortymentu, stanowiące części tego zamówienia, zostały zawarte w załącznikach 4.1 - 4.7. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Określone ilości asortymentu będą służyć wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznej wielkości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw.
8. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub mailem, nie później niż na jeden dzień przed planowaną dostawą. Zamawiający każdorazowo wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość.
9. Ilości dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez przedstawicieli Zamawiającego przed przyjęciem dostawy.
10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości, ilości i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
11. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej przez Zamawiającego do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Taki wypadek traktowany będzie jako brak dostawy.
12. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
13. Podstawą odbioru towaru będzie dokument wystawiony przez Wykonawcę potwierdzany przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12a96b39-269a-41a4-bd0e-e2371e8c0ac1
Biuletyn 636830-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu
Regon 27208695300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wyzwolenia
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Suszec
Zamawiajacy kod pocztowy 43-267
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2124277, 2124436
Zamawiajacy fax 32 2124277, 2124436
Zamawiajacy email kierownik@gzo.suszec.pl
Adres strony url www.gzo.suszec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec przeprowadza postępowanie na podst. art. 15 ust. 2 i ust. 4 pkt. 3 ustawy Pzp, z wyłączeniem prawa do podpisania umowy.
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiający, którzy powierzyli prowadzenie postępowania Gminnemu Zespołowi Usług Wspólnych w Suszcu: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Radostowicach, ul. Dworcowa 56, 43-262 Radostowice, REGON 001198760, osoba do kontaktów: Małgorzata Jakubik – dyrektor, tel./fax 32 212 52 22, e-mail: radostowicesp@wp.pl Szkoła Podstawowa w Suszcu, ul. Szkolna 130, 43-267 Suszec, REGON 000728316, osoba do kontaktów: Aneta Hanak - dyrektor, tel./fax 32 212 42 19, e-mail: spsuszec@op.pl Szkoła Podstawowa w Kobielicach, ul. Topolowa 42, 43-262 Kobielice, REGON 001234250, osoba do kontaktów: Renata Ławniczek - dyrektor, tel./fax 32 212 52 26, e-mail: spkobielice1@wp.pl Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kryrach, ul. Nierad 86, 43-265 Kryry, REGON 072369002, osoba do kontaktów: Anna Antończyk - dyrektor, tel./fax 32 212 22 13, e-mail: zsp.kryry@wp.pl Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rudziczce, ul. Woszczycka 20, 43-267 Rudziczka, REGON 072806490, osoba do kontaktów: Magdalena Merkel - dyrektor, tel./fax 32 212 40 13, e-mail: sekretariat@zsprudziczka.pl. Zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie.
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gzo.suszec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gzo.suszec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów spożywczych dla szkół i zespołów szkolno-przedszkolnych w gminie Suszec w 2020 r.
Numer referencyjny GZUW.ZP.262.06.2019.KP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Stanowiące Części od 1 do 5 zgodnie z załącznikami nr 4.1 – 4.5 (Produkty sypkie i różne produkty spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, jaja, mrożonki) zamówienia dostawy muszą: a) być odpowiedniej jakości – zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu, b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych produktów, c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach, d) być świeże, o dobrym smaku, e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154), f) posiadać opakowania z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, składzie, w tym alergenów, nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze, g) warzywa i owoce powinny być: świeże, czyste, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia, wolne od zanieczyszczeń chemicznych, wolne od obcych zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych, bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, właściwie obcięte, typowe w kształcie h) mrożonki warzyw i owoców powinny być: opakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C - owoce lub warzywa jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, - smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, - barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii (z wyjątkiem mieszanek) - owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki - brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. i) jaja muszą posiadać świadectwo jakości lub handlowy dokument identyfikacyjny (dokumenty te muszą być załączone do każdej dostawy jaj). 2. Stanowiące Części 6 i 7, zgodnie z załącznikami nr 4.6 i 4.7 (Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie) zamówienia dostawy muszą: a) być odpowiedniej jakości – zgodnie z Polskimi Normami i normami branżowymi oraz aktualnymi atestami dopuszczającymi towar do obrotu, b) być dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, c) być dostarczone w czystych i higienicznych pojemnikach, d) być świeże, o dobrym smaku, e) spełniać wymogi norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.) oraz Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154), f) posiadać opakowania mające nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wadze, składzie w tym zawartości alergenów, dacie produkcji i dacie przydatności do spożycia. 3.5. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz prawie żywnościowym, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j. t. Dz.U. z 2019, poz. 1252 ze zm.), ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164, 2354, z 2019 r. poz. 1038) oraz Rozporządzeniu z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). 2. Produkty powinny zawierać na opakowaniu informację o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wadze, składzie w tym zawartości alergenów, dacie produkcji i dacie przydatności do spożycia. Jeżeli opakowanie nie posiada w/w nadrukowanych informacji, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć taką informację w innej formie wraz z pierwsza dostawą danego produktu. 3. Zamawiający dokonuje odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego towaru. 4. W przypadku braków ilościowych lub otrzymania produktów spożywczych o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, Zamawiający odmówi ich przyjęcia. W takim przypadku Zamawiający złoży niezwłocznie w dniu dostawy - reklamację, oraz prześle faxem lub mailem wykaz produktów do wymiany bądź uzupełnienia. Wykonawca zobowiązuje się odebrać i wymienić na własny koszt produkty spożywcze nie spełniające wymagań jakościowych na wolne od wad, maksymalnie do 2 godzin od momentu zgłoszenia wady produktu przez dyrektora placówki lub upoważnionego pracownika pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od wymiany towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w towarze już dostarczonym. 5. Wykonawca dostarczał będzie zamawiane produkty do kuchni szkolnych, mieszczących się w poszczególnych szkołach. 6. Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do przewozu określonych produktów (art. spoż., warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, spełniających wymogi sanitarne, za które Wykonawca nie będzie pobierał opłat. Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy. 7. Na potrzeby przeprowadzenia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty zostały określone ilościowo wielkości zamówień na poszczególne produkty spożywcze na cały rok 2020, na podstawie planowanej liczby dzieci korzystających z żywienia. Poszczególne ilości asortymentu, stanowiące części tego zamówienia, zostały zawarte w załącznikach 4.1 - 4.7. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Określone ilości asortymentu będą służyć wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznej wielkości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. 8. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub mailem, nie później niż na jeden dzień przed planowaną dostawą. Zamawiający każdorazowo wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość. 9. Ilości dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez przedstawicieli Zamawiającego przed przyjęciem dostawy. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości, ilości i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. 11. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej przez Zamawiającego do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Taki wypadek traktowany będzie jako brak dostawy. 12. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 13. Podstawą odbioru towaru będzie dokument wystawiony przez Wykonawcę potwierdzany przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2 ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania z pkt III.4.2. ogłoszenia co do terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24. ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.
Inne dokumenty niewymienione WYMAGANE DOKUMENTY: - WYMIENIONE W PKT.: 10.5 SIWZ - TŁUMACZENIA (JEŻELI DOTYCZY); 10.13, 10.16 i 15.6 SIWZ - PEŁNOMOCNICTWA (JEŻELI DOTYCZY); 15.1, 15.2 SIWZ - formularz oferty - ZAŁ. 1 oraz wybrane załączniki 4.1 - 4.7 SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 22.2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) zmiany wynikające z zapisów §9 zał. nr 3 do SIWZ. 2) Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 Ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: a) zmiany ustawowe podatku VAT - w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, b) dopuszcza się na wniosek WYKONAWCY kwartalną waloryzację cen dostarczanych produktów spożywczych w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w danym kwartale, podawanym przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ogłaszany w Dzienniku Urzędowym R.P. „Monitor Polski”. Warunkiem zastosowania waloryzacji, o której mowa wyżej jest wzrost tego wskaźnika ponad 3 % w stosunku kwartał do poprzedniego kwartału, c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ, d) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, zmiany w systemie oświaty, zmiany w organizacji pracy szkoły, e) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 KC, f) w przypadku zwiększenia się liczby żywionych uczniów, np. w przypadku utworzenia dodatkowych oddziałów lub zwiększenia się liczby korzystających z żywienia uczniów. W takim wypadku Zamawiający może zamówić większą ilość asortymentu, niż została przewidziana w załącznikach 4.1 – 4.20, g) zmiana ceny jednostkowej asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej danego asortymentu objętego umową, h) zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 3) Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. 4) Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) Sposób inicjowania zmian: - Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, - Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (np. notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). c) W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.
IV 4 4 data 2019-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce - SP Suszec
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Marchewka kg 1170 Pietruszka kg 240 Seler kg 220 Natka pęczek 330 Cebula kg 170 Por szt. 130 Rzodkiewka pęczek 110 Koperek pęczek 290 Szczypiorek pęczek 130 Czosnek główka szt. 73 Ogórek zielony kg 350 Pomidory kg 400 Kapusta biała kg 400 Kapusta biała młoda szt. 100 Kapusta włoska szt. 70 Kapusta czerwona kg 300 Kapusta pekińska szt. 80 Sałata lodowa szt. 160 Sałata zielona szt. 160 Pieczarki kg 35 Jabłka kg 2900 Mandarynka kg 500 Banany kg 1000 Winogrona sezonowo kg 10 Arbuz sezonowo kg 100 Cytryny kg 300 Pomarańcza kg 400 Buraki kg 390 Brzoskwinie sezonowo szt. 50 Nektaryna sezonowo szt. 50 Śliwka sezonowo szt. 180 Kiwi o gram. 80 - 100g/szt kg 100 Papryka czerwona kg 50 Papryka żółta kg 30 Truskawka świeża sezonowo kg 50
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce - ZSP Radostowice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Buraki kg 100 Cebula kg 250 Czosnek kg 15 Kapusta biała kg 150 Kapusta czerwona kg 100 Marchew kg 250 Pietruszka zielona świeża, pęczek szt. 100 Seler korzeń kg 70 Koperek pęczki zielony, pęczek szt. 150 Szczypiorek, pęczek szt. 100 Kalafior świeży szt. 15 Kapusta pekińska szt. 60 Rzodkiewka, pęczek szt. 120 Ogórek zielony kg 300 Papryka czerwona żółta świeża kg 45 Pomidor koktailowy kg 100 Pomidor kg 20 Pomidor malinowy kg 130 Cytryna kg 150 Pomarańcza kg 80 Mandarynka kg 300 Banan kg 300 Gruszka kg 70 Truskawka kg 100 Jabłka kg 700 Nektarynka kg 100 Kiwi kg 20 Arbuz kg 30 Borówka amerykańska kg 30 Winogrona białe słodkie kg 300 Śliwka kg 30 Sałata zielona szt. 100 Sałata lodowa szt. 30 kalarepa szt. 20 Brokuł świeży szt. 15 Pietruszka korzeń kg 100 Cukinia świeża kg 40 Dynia kg 40 Por szt. 140 Kapusta biała młoda szt. 60
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce - SP Kobielice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Arbuz kg 100 Banan kg 250 Brokuł świeży szt. 10 Brzoskwinie świeże szt. 100 Brzoskwinie świeże kg 100 Buraki kg 120 Cebula kg 400 Cukinia kg 30 Cytryna kg 100 Czosnek szt. 200 Gruszka kg 200 Jabłka kg 400 Jagoda świeża kg 10 Kalafior świeży szt. 10 Kalarepa szt. 10 Kapusta biała kg 150 Kapusta biała nowa szt. 30 Kapusta czerwona kg 100 Kapusta czerwona nowa szt. 10 Kapusta pekińska szt. 100 Kapusta pekińska kg 50 Kiwi szt 100 Koperek pęczek 20 Mandarynka kg 100 Marchew kg 300 Nektarynka kg 100 Nektarynka szt. 100 Ogórek zielony kg 200 Papryka świeża kg 20 Pieczarka kg 60 Pietruszka kg 80 Pomarańcza kg 100 Pomidor kg 100 Por szt. 400 Rzodkiewka, pęczek szt 80 Sałata szt. 10 Sałata lodowa szt 10 Seler kg 80 Szczypiorek pczek szt 10 Śliwka kg 200 Truskawka świeża kg 20 Wnogrona kg 20
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce - ZSP Kryry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Jabłka kg 2000 Kapusta biała kg 300 Kapusta czerwona kg 150 Kapusta biała młoda szt. 100 Koperek zielony, pęczek szt. 150 Pietruszka zielona, pęczek szt. 150 Pietruszka korzeń kg 180 Pieczarka świeża kg 30 Seler kg 200 Pomarańcza kg 200 Banany kg 800 Buraczki czerwone kg 300 Marchew kg 800 Kapusta pekińska szt 100 Czosnek szt. 100 Gruszka kg 500 Szczypiorek, pęczek szt. 150 Pomidor kg 180 Por szt. 180 Ogórek zielony kg 200 Sałata zielona szt. 100 Sałata lodowa szt. 20 Mandarynki kg 400 Kiwi szt. 160 Winogrono sezonowo kg 10 Arbuz sezonowo kg 50 Papryka świeża czerwona kg 80 Cebula kg 150 Cukinia kg 60 Cytryna kg 200 Kapusta włoska kg 30 Rzodkiewka szt. 60
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce - ZSP Rudziczka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Cebula kg 30 Por szt. 140 Czosnek szt. 50 Marchewka kg 400 Pietruszka korzeń kg 70 Pietruszka zielona, pęczek szt. 110 Seler korzeń kg 50 Rzodkiewka, czerwona, okrągła, średniej wielkości, pęczek szt. 120 Papryka czerwona kg 110 Szczypiorek cienki pęczki kl I szt. 150 Koperek zielony, pęczki kl I szt. 230 Ogórki świeże, klasa I kg 180 Ogórki świeże, klasa I sezonowo kg 30 Cukinia kg 60 Buraki czerwone kg 130 Pomidor czerwony, klasa I kg 100 Pomidor czerwony, klasa I sezonowo kg 40 Bakłażan kg 6 Kapusta biała kg 200 Kapusta młoda szt. 60 Kapusta pekińska kg 100 Kapusta czerwona kg 130 Kapusta włoska kg 5 Sałata zielona duża szt. 5 Sałata lodowa szt. 110 Kalafior biały, świeży, klasa I szt. 40 Brokuły świeże kl I szt. 200 Fasolka szparag. zielona lub żołta sezonowo kg 25 Kalarepa duża szt. 60 Pieczarka biała klasa I kg 20 Jabłka, soczyste, słodkie deserowe kg 700 Truskawki świeże, sezonowe kg 20 Śliwki węgierki sezonowo kg 25 Arbuzy sezonowo kg 100 Maliny sezonowo kg 1 Morela sezonowo kg 2 Brzoskwinia sezonowo kg 10 Nektaryna sezonowo kg 50 Gruszki kg 200 Cytryny kg 70 Banan, kl I, średnio dojrzały kg 300 Kiwi o gram. 80-100g/szt kg 100 Mandarynka bezpestkowa- soczysta skórka łatwo odchodząca kg 100 Pomarańcza kg 40 Melon szt. 30 Winogrona białe sezonowo kg 20 Borówka amerykańska kg 2
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo - SP Kobielice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Francuz z nadzieniem 150 g szt. 30 Babeczki kruche z owocami 180g. szt. 30 Babka - Metrowiec kg 3 Babka cytrynowa 300g szt. 20 Babka czekoladowa 400g szt. 10 Babka drożdżowa z rodzynkami 450g szt. 10 Babka firmowa 450g szt. 10 Babka jogurtowa 500g szt. 20 Babka piaskowa 550g szt. 30 Babka z jabłkiem 550g szt. 30 Bagietka szefa 330g szt. 20 Bułka mała 60g szt. 20 Bułka grahamka 80g szt. 100 Bułka hot - dog 90g szt. 100 Bułka szefa szt. 40 Bułka kajzerka 50g szt. 250 Bułka kajzerka pełnoziarnista 50g szt. 800 Bułka kanapkowa krojona (wek 300g) szt. 300 Bułka kukurydziana z ziarnami dyni 70g szt. 200 Bułka maślana 80g szt. 60 Bułka maślana pełnoziarnista 80g szt. 200 Bułka serowa 70g szt. 200 Bułka staropolska 90g szt. 600 Bułka szpinakowa 90g szt. 60 Bułka tarta kg 90 Bułka zwykła 90g szt. 2200 Bułka żytnia zwijana 90g szt. 60 Chleb graham krojony 450g szt. 6 Chleb kanapkowy krojony 500g szt. 10 Chleb krajan krojony 450g szt. 150 Chleb staropolski krojony 400g szt 4 Chleb duży krojony 900g szt. 260 Chleb mały krojony 500g szt. 10 Chleb pokrzywowy pszenno - żytni krojony 500g szt. 6 Chleb słowiański krojony 500g kg. 4 Chleb tostowy krojony 450g szt. 10 Chleb wieloziarnisty, krojony, 500g. szt. 60 Chleb witalny (vital) krojony 500g szt. 60 Chleb z błonnikiem krojony 600g szt. 6 Chleb żytni z koperkiem (kornel) krojony 400g szt. 10 Ciasto - szarlotka na kruchym kg 3 Ciasto jogurtowe w foremce szt. 10 Ciasto jogurtowe z owocami kg 4 Ciasto zebra kg 4 Drożdżówka (różne smaki) 160 g szt. 30 Drożdżówka mini: ser,marmolada 100g szt. 300 Drożdżówka pełnoziarnista mini szt. 50 Drożdżówka pełnoziarnista 140g (różne:jabłko, budyń, marmolada, cynamon) szt. 40 Drożdżówka pełnoziarnista z serem 140g szt. 30 Drożdżówka podwójna 140g szt. 30 Drożdżówka półfrancuska trój smakowa 140 g szt. 30 Jagodzianka 130g szt. 100 Keks 450g szt. 30 Kołocz serowy kg 5 Kołocz z jabłkami kg 20 Kołocz z posypką kg 4 Kołocz ze śliwkami kg 10 Muffinka różne smaki 70g szt. 30 Murzynek z serem kg 4 Pączek z bitą śmietaną 130g szt. 40 Pączek z budyniem 130g szt 40 Pączek z marmoladą 100g szt. 100 Pączki małe - kule serowe kg 6 Pączki mini kg 6 Pizza 120g szt. 10 Rogal maślany pełnoziarnisty 100g szt. 400 Rogal z czekoladą 150g szt. 40 Rogal z serem140g szt. 40 Rogalik zwykły 100g szt. 10 Strucla 300g szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pieczywo - ZSP Rudziczka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Bułka tarta 500g kg 20 Chleb 900g krojony szt. 300 Chleb wieloziarnisty 500g szt. 150 Chleb orkiszowy krojony kg 84 Chleb żytni 400g ze słodem szt. 2 Bułka szpinakowa100g szt. 650 Bułka kukurydziana 70g szt. 80 Bułka grahamka 80g szt. 20 Bułka maślana 100g szt. 600 Bułka kanapkowa/wek/, 300g szt. 460 Bułka czosnkowa lub serowa 70g szt. 200 Bułka 90g szt. 200 Bułka kajzerka 50g szt. 200 Bułka hamburgerowa średnia szt. 100 Chałki duże 300g szt. 160 Babka drożdżowa duża 550g szt. 30 Jagodzianka 110g szt. 270 Kołoczyk wieloziarnisty szt. 10 Pączki szt. 50 Kołocz z posypką kg 30 Kołocz z jabłkami Kg 7 Babka piaskowa kg 5 Ciasteczka maślane zbożowe kg 15 Ciasteczka maślane z marmoladą kg 1 Ciasteczka kruche kakaowe kg 1 Ciasteczka anyżki kg 1 Chleb graham 450g krojony szt. 200 Drożdżówka szt. 40 Biszkopty kg 2 Słomka ptysiowa kg 1 Chleb 450g ze słonecznikiem szt. 2
  

Criterion

Kryteria termin płatności faktur
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)