Dostawa bielizny i odzieży szpitalnej

Data publikacji 2019-12-18
Data zakończenia 2020-01-08 00:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Koce i pledy,
  • Bielizna szpitalna,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637058-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395180006, 331990001, 395110007, 181000000, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa bielizny i odzieży szpitalnej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 150f3c4e-3190-43a2-a871-d672357c2223
Biuletyn 637058-N-2019
Zamawiajacy nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Regon 29007300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 142 551
Zamawiajacy fax 126 142 551
Zamawiajacy email przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Adres strony url www.szpitaljp2.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie na dzienniku podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Prądnicka 80; 31-202 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bielizny i odzieży szpitalnej
Numer referencyjny Dz.271.130.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa bielizny i odzieży szpitalnej
Cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 427500,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów : 1. Karta techniczna tkaniny lub równoważny dokument producenta potwierdzający gramaturę i skład tkaniny dotyczy pakietu nr 1, 2 ,3, 7, 8, 9 - pozycje zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji na dokumencie – którego dotyczy pakietu i pozycji. 2. Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 lub równoważny dokument stwierdzający, że zaoferowane produkty są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka m.in. pestycydów, chlorofendoli, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrahowalnych metali ciężkich – (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 2004r. Dz.U. nr 81 poz. 743 z późniejszymi zmianami oraz istniejącymi w UE regulacjami prawnymi w zakresie stosowania barwników azowych – dotyczy pakietu1,2,3,9 pozycje zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji na dokumencie – którego dotyczy pakietu i pozycji. 3. Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych – dotyczy pakietu nr 7 4. Deklaracja CE lub dokument równoważny - dotyczy Pakietu nr 4, 5, 6,7 5. Próbki zaoferowanego produktu dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9 pozycje i wyszczególnienie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6. Ulotki informacyjne i/lub zdjęcia zaoferowanego produktu dotyczy pakietu 2, 4 pozycje zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia: a) pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Bielizna szpitalna - kolor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 45000,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Bielizna szpitalna - kolor.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ubrania lekarskie, piżamy, fartuchy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 100000,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ubrania lekarskie, piżamy, fartuchy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Poduszki, kołdry, koce i obrusy:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39511000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32000,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Poduszki, kołdry, koce i obrusy:
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ubrania ochronne i robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 59000,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ubrania ochronne i robocze
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Buty operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28000,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Buty operacyjne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Obuwie profilaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35000,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obuwie profilaktyczne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ubrania operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 80000,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ubrania operacyjne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Żakiet z długim rękawem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3500,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Żakiet z długim rękawem
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Bielizna szpitalna biała
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 45000,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Bielizna szpitalna biała
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)