GuidZP400 |
a4cd871f-2444-4903-aa9d-9da6bd572568
|
Biuletyn |
637203-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Regon |
55181193009000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 202 182,32
|
Zamawiajacy fax |
713 202 143
|
Zamawiajacy email |
bzp@pwr.edu.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi.pwr.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.pwr.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.pwr.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409 - sekretariat, 50-370 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa źródła promieniowania rentgenowskiego dla tomografu typu SkyScan 1172 – 100kV
|
Numer referencyjny |
ZP/BZP/427/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa źródła promieniowania rentgenowskiego dla tomografu typu SkyScan 1172 – 100kV.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację, uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania w siedzibie Zamawiającego.
1.2. Kod CPV: 31521000-4 lampy.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ – specyfikacja techniczna.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ.
1.4. Miejsce dostawy: Wrocław, Plac Grunwaldzki 9, budynek D-2 pok. 109.
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu umowy wynosi do 2 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31521000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp
(w przypadku Wykonawców krajowych Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokumenty
z ogólnodostępnych baz danych).
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej.
2.2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. ZAWARTOŚĆ OFERTY - Oferta musi się składać z:
3.1. oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ;
3.2. formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
3.3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ);
3.4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o których mowa we wzorze umowy oraz poniżej:
a) Aneks przedmiotowy - dodanie do Oferty elementu/asortymentu, który nie został wyspecyfikowany w Ofercie na wykonanie przedmiotu zamówienia, a który w trakcie prac (realizacji zamówienia) okazał się niezbędny do zrealizowania zamówienia Zamawiającego. W powyższym przypadku Wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. Zmiana następuje na wniosek jednej ze Stron Umowy, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego i Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-01-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
jezyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|