GuidZP400 |
b331d71a-3785-4726-a5ea-566b10cce3af
|
Biuletyn |
637005-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy
|
Regon |
69177063600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 23 Sierpnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dębica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
14 6809700, 6809703
|
Zamawiajacy fax |
14 6809733
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@dpsdebica.pl
|
Adres strony url |
www.dpsdebica.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.dpsdebica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dpsdebica.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsdebica.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej w zaklejonej kopercie z napisem: "Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Dębicy"
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej im. Św. Ojca Pio w Dębicy, 39-200 Dębica ul. 23 Sierpnia 3
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
www.dpsdebica.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 02.01.2020 do 31.12.2020
|
Numer referencyjny |
DPS. ZP. 271.13.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Część Pakiet I - artykuły różne produkty spożywcze, szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2A do SIWZ
Część Pakiet II - sypkie produkty spożywcze (no. kasze, cukry, ryż, sól)- szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2B do SIWZ
Część Pakiet III - produkty spożywcze -makarony - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2C do SIWZ
Cześć Pakiet IV - przyprawy i przyprawy korzenne - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2D do SIWZ
Cześć Pakiet V - jaja kurze konsumpcyjne - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2E do SIWZ
Część Pakiet VI - produkty spożywcze głęboko zamrożone - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2F do SIWZ
Cześć Pakiet VII - suszone różne owoce i warzywa -szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2G do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Załącznikiem do SIWZ jest projekt umowy (załącznik nr 5) z którym wykonawca powinien się zapoznać. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach:
a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź,
pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne,
nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii
elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
d) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art.34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym.
2.Wystąpienie przesłanek o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3) w sytuacji, gdy zwiększyłaby się znacznie ilość mieszkańców w DPS.
|
IV 4 4 data |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty spożywcze rózne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw artykułów spożywczych zawiera zał. nr 2A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty spożywcze sypkie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw artykułów spożywczych sypkich zawiera Załącznik nr 2B do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty spożywcze - makaron
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw ilości i asortymentu zawiera załącznik nr 2C do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
przyprawy i przyprawy korzenne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw artykułów spożywczych zawiera załącznik nr 2D do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Jaja kurze konsumpcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
jaja świeże klasa A waga 53-63 gra.M, ilość 37 000 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Produkty głęboko mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pełny zestaw produktów głęboko mrożonych zawiera załącznik Nr 2F do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Różne warzywa i owoce suszone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Mieszanka warzyw suszonych luzem o składzie: Marchew, pasternak, cebula. Opakowanie zbiorcze około 25kg w ilości max 220 kg.
2. Koperek suszony opakowanie jednostkowe około 20g, Szt. 200
3. Koperek suszony opakowanie jednostkowe około 20g, Szt. 200
4. Susz owocowy: jabłko, gruszka, śliwka kg: 20
|
| |