Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 02.01.2020 do 31.12.2020

Data publikacji 2019-12-18
Data zakończenia 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty mączne,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637005-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 150000008, 158900003, 158510008, 31425003, 158960005, 32120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część Pakiet I - artykuły różne produkty spożywcze, szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2A do SIWZ
Część Pakiet II - sypkie produkty spożywcze (no. kasze, cukry, ryż, sól)- szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2B do SIWZ
Część Pakiet III - produkty spożywcze -makarony - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2C do SIWZ
Cześć Pakiet IV - przyprawy i przyprawy korzenne - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2D do SIWZ
Cześć Pakiet V - jaja kurze konsumpcyjne - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2E do SIWZ
Część Pakiet VI - produkty spożywcze głęboko zamrożone - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2F do SIWZ
Cześć Pakiet VII - suszone różne owoce i warzywa -szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2G do SIWZ





Dodatkowe informacje

GuidZP400 b331d71a-3785-4726-a5ea-566b10cce3af
Biuletyn 637005-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy
Regon 69177063600000
Zamawiajacy adres ulica ul. 23 Sierpnia
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Dębica
Zamawiajacy kod pocztowy 39-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 14 6809700, 6809703
Zamawiajacy fax 14 6809733
Zamawiajacy email sekretariat@dpsdebica.pl
Adres strony url www.dpsdebica.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.dpsdebica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsdebica.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsdebica.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej w zaklejonej kopercie z napisem: "Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Dębicy"
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. Św. Ojca Pio w Dębicy, 39-200 Dębica ul. 23 Sierpnia 3
Komunikacja elektroniczna wymaga www.dpsdebica.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 02.01.2020 do 31.12.2020
Numer referencyjny DPS. ZP. 271.13.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7 części
Okreslenie przedmiotu Część Pakiet I - artykuły różne produkty spożywcze, szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2A do SIWZ Część Pakiet II - sypkie produkty spożywcze (no. kasze, cukry, ryż, sól)- szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2B do SIWZ Część Pakiet III - produkty spożywcze -makarony - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2C do SIWZ Cześć Pakiet IV - przyprawy i przyprawy korzenne - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2D do SIWZ Cześć Pakiet V - jaja kurze konsumpcyjne - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2E do SIWZ Część Pakiet VI - produkty spożywcze głęboko zamrożone - szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2F do SIWZ Cześć Pakiet VII - suszone różne owoce i warzywa -szczegółowo wymienione w Załączniku nr 2G do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Załącznikiem do SIWZ jest projekt umowy (załącznik nr 5) z którym wykonawca powinien się zapoznać. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy d) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego 1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art.34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym. 2.Wystąpienie przesłanek o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3) w sytuacji, gdy zwiększyłaby się znacznie ilość mieszkańców w DPS.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty spożywcze rózne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pełny zestaw artykułów spożywczych zawiera zał. nr 2A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty spożywcze sypkie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pełny zestaw artykułów spożywczych sypkich zawiera Załącznik nr 2B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty spożywcze - makaron
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pełny zestaw ilości i asortymentu zawiera załącznik nr 2C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa przyprawy i przyprawy korzenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pełny zestaw artykułów spożywczych zawiera załącznik nr 2D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jaja kurze konsumpcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis jaja świeże klasa A waga 53-63 gra.M, ilość 37 000 szt
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Produkty głęboko mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pełny zestaw produktów głęboko mrożonych zawiera załącznik Nr 2F do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Różne warzywa i owoce suszone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Mieszanka warzyw suszonych luzem o składzie: Marchew, pasternak, cebula. Opakowanie zbiorcze około 25kg w ilości max 220 kg. 2. Koperek suszony opakowanie jednostkowe około 20g, Szt. 200 3. Koperek suszony opakowanie jednostkowe około 20g, Szt. 200 4. Susz owocowy: jabłko, gruszka, śliwka kg: 20
  

Criterion

Kryteria Termin zapłaty
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)