Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych(tusze, tonery) dla Urzędu Miejskiego w Nowogardzie oraz jednostek organizacyjnych Gminy

Data publikacji 2019-12-19
Data zakończenia 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Gmina Nowogard
Miejscowość Nowogard
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637747-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zam6wienia jest sukcesywna dostawa material6w biurowych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (Zestawienie asortymentowo – ilościowe przedmiotu zamówienia), w którym wskazano asortyment, parametry material6w i ich przewidywane ilości Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości.
Termin ,,nowe" użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu ważności materiałów od dnia dostawy tych materiałów.

Dostawy będą realizowane na rzecz niżej wymienionych podmiotów pod wskazanym adresem:
a) Urząd Miejski w Nowogardzie, pl. Wolności 1, 72 -200 Nowogard,
b) Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 maja 6, 72-200 Nowogard,
c) Zarząd Budynków Komunalnych, ul. 700 – lecia 14, 72-200 Nowogard,
d) Samodzielny Publiczny Szpital Rejonowy, ul. Wojska Polskiego 7, 72-200 Nowogard,
e) Miejska Biblioteka Publiczna, pl. Wolności 8, 72 -200 Nowogard,
f) Nowogardzki Dom Kultury, pl. Wolności 7, 72 – 200 Nowogard,
g) Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół, ul. 3 maja 6, 72 – 200 Nowogard,
h) II Liceum Ogólnokształcące, ul. Bohaterów Warszawy 78, 72 – 200 Nowogard,
i) Szkoła Podstawowa w Orzechowie, Orzechowo 34, 72 – 200 Nowogard,
j) Szkoła Podstawowa w Błotnie, Błotno 27. 72 – 200 Nowogard,
k) Szkoła Podstawowa w Strzelewie, Strzelewo 55a, 72 – 200 Nowogard,
l) Szkoła Podstawowa w Żabowie, Żabowo 17, 73 – 200 Nowogard,
m) Szkoła Podstawowa w Długołęce, Długołęka 16a, 72 – 200 Nowogard,
n) Szkoła Podstawowa w Wierzbięcinie, Wierzbięcin 50, 72 – 200 Nowogard,
o) Szkoła Podstawowa Nr1, ul. Wojska Polskiego 67, 72 – 200 Nowogard,
p) Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Żeromskiego 5, 72 – 200 Nowogard,
q) Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Bohaterów Warszawy 78, 72 – 200 Nowogard,
r) Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Gen. Bema41, 72 – 200 Nowogard,
s) Publiczne Przedszkole Nr 1, ul. Żeromskiego 14, 72 -200 Nowogard,
t) Publiczne Przedszkole Nr 3, ul. Poniatowskiego 2a, 72 – 200 Nowogard,
u) Publiczne Przedszkole Nr 4, ul. Kościuszki 3, 72 – 200 Nowogard,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a9e4827-0731-490f-a312-82f122d320fc
Biuletyn 637747-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Nowogard
Regon 81168427800000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowogard
Zamawiajacy kod pocztowy 72-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 913 926 200
Zamawiajacy fax 913 926 206
Zamawiajacy email inwestycje@nowogard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Gmina Nowogard przeprowadzi postępowanie. Zmówienie będzie udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.nowogard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.nowogard.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego adres: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200Nowogard, pokój nr 5
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych(tusze, tonery) dla Urzędu Miejskiego w Nowogardzie oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Numer referencyjny K.271.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zam6wienia jest sukcesywna dostawa material6w biurowych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (Zestawienie asortymentowo – ilościowe przedmiotu zamówienia), w którym wskazano asortyment, parametry material6w i ich przewidywane ilości Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin ,,nowe" użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu ważności materiałów od dnia dostawy tych materiałów. Dostawy będą realizowane na rzecz niżej wymienionych podmiotów pod wskazanym adresem: a) Urząd Miejski w Nowogardzie, pl. Wolności 1, 72 -200 Nowogard, b) Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 maja 6, 72-200 Nowogard, c) Zarząd Budynków Komunalnych, ul. 700 – lecia 14, 72-200 Nowogard, d) Samodzielny Publiczny Szpital Rejonowy, ul. Wojska Polskiego 7, 72-200 Nowogard, e) Miejska Biblioteka Publiczna, pl. Wolności 8, 72 -200 Nowogard, f) Nowogardzki Dom Kultury, pl. Wolności 7, 72 – 200 Nowogard, g) Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół, ul. 3 maja 6, 72 – 200 Nowogard, h) II Liceum Ogólnokształcące, ul. Bohaterów Warszawy 78, 72 – 200 Nowogard, i) Szkoła Podstawowa w Orzechowie, Orzechowo 34, 72 – 200 Nowogard, j) Szkoła Podstawowa w Błotnie, Błotno 27. 72 – 200 Nowogard, k) Szkoła Podstawowa w Strzelewie, Strzelewo 55a, 72 – 200 Nowogard, l) Szkoła Podstawowa w Żabowie, Żabowo 17, 73 – 200 Nowogard, m) Szkoła Podstawowa w Długołęce, Długołęka 16a, 72 – 200 Nowogard, n) Szkoła Podstawowa w Wierzbięcinie, Wierzbięcin 50, 72 – 200 Nowogard, o) Szkoła Podstawowa Nr1, ul. Wojska Polskiego 67, 72 – 200 Nowogard, p) Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Żeromskiego 5, 72 – 200 Nowogard, q) Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Bohaterów Warszawy 78, 72 – 200 Nowogard, r) Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Gen. Bema41, 72 – 200 Nowogard, s) Publiczne Przedszkole Nr 1, ul. Żeromskiego 14, 72 -200 Nowogard, t) Publiczne Przedszkole Nr 3, ul. Poniatowskiego 2a, 72 – 200 Nowogard, u) Publiczne Przedszkole Nr 4, ul. Kościuszki 3, 72 – 200 Nowogard,
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie że: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w Rozdziale VI pkt 1, tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w załączniku nr 2 do SIWZ, dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu brak
Zakresie kryteriow selekcji brak
Wykaz potwierdzenie okolicznosci brak
Inne dokumenty niewymienione formularz oferty, zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane), pełnomocnictwo - jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź w kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.310). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego : Bank PKO S.A. I O/Nowogard Nr 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przed upływem terminu składania ofert dołączyć do oferty. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy p.z.p. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płłatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)