Przedmiotem zam6wienia jest sukcesywna dostawa material6w biurowych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (Zestawienie asortymentowo – ilościowe przedmiotu zamówienia), w którym wskazano asortyment, parametry material6w i ich przewidywane ilości Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości.
Termin ,,nowe" użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu ważności materiałów od dnia dostawy tych materiałów.
Dostawy będą realizowane na rzecz niżej wymienionych podmiotów pod wskazanym adresem:
a) Urząd Miejski w Nowogardzie, pl. Wolności 1, 72 -200 Nowogard,
b) Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 maja 6, 72-200 Nowogard,
c) Zarząd Budynków Komunalnych, ul. 700 – lecia 14, 72-200 Nowogard,
d) Samodzielny Publiczny Szpital Rejonowy, ul. Wojska Polskiego 7, 72-200 Nowogard,
e) Miejska Biblioteka Publiczna, pl. Wolności 8, 72 -200 Nowogard,
f) Nowogardzki Dom Kultury, pl. Wolności 7, 72 – 200 Nowogard,
g) Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół, ul. 3 maja 6, 72 – 200 Nowogard,
h) II Liceum Ogólnokształcące, ul. Bohaterów Warszawy 78, 72 – 200 Nowogard,
i) Szkoła Podstawowa w Orzechowie, Orzechowo 34, 72 – 200 Nowogard,
j) Szkoła Podstawowa w Błotnie, Błotno 27. 72 – 200 Nowogard,
k) Szkoła Podstawowa w Strzelewie, Strzelewo 55a, 72 – 200 Nowogard,
l) Szkoła Podstawowa w Żabowie, Żabowo 17, 73 – 200 Nowogard,
m) Szkoła Podstawowa w Długołęce, Długołęka 16a, 72 – 200 Nowogard,
n) Szkoła Podstawowa w Wierzbięcinie, Wierzbięcin 50, 72 – 200 Nowogard,
o) Szkoła Podstawowa Nr1, ul. Wojska Polskiego 67, 72 – 200 Nowogard,
p) Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Żeromskiego 5, 72 – 200 Nowogard,
q) Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Bohaterów Warszawy 78, 72 – 200 Nowogard,
r) Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Gen. Bema41, 72 – 200 Nowogard,
s) Publiczne Przedszkole Nr 1, ul. Żeromskiego 14, 72 -200 Nowogard,
t) Publiczne Przedszkole Nr 3, ul. Poniatowskiego 2a, 72 – 200 Nowogard,
u) Publiczne Przedszkole Nr 4, ul. Kościuszki 3, 72 – 200 Nowogard,
|
GuidZP400 |
7a9e4827-0731-490f-a312-82f122d320fc
|
Biuletyn |
637747-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Nowogard
|
Regon |
81168427800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowogard
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
913 926 200
|
Zamawiajacy fax |
913 926 206
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@nowogard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Gmina Nowogard przeprowadzi postępowanie. Zmówienie będzie udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.nowogard.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.nowogard.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego adres: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200Nowogard, pokój nr 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych(tusze, tonery) dla Urzędu Miejskiego w Nowogardzie oraz jednostek organizacyjnych Gminy
|
Numer referencyjny |
K.271.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zam6wienia jest sukcesywna dostawa material6w biurowych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (Zestawienie asortymentowo – ilościowe przedmiotu zamówienia), w którym wskazano asortyment, parametry material6w i ich przewidywane ilości Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości.
Termin ,,nowe" użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu ważności materiałów od dnia dostawy tych materiałów.
Dostawy będą realizowane na rzecz niżej wymienionych podmiotów pod wskazanym adresem:
a) Urząd Miejski w Nowogardzie, pl. Wolności 1, 72 -200 Nowogard,
b) Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 maja 6, 72-200 Nowogard,
c) Zarząd Budynków Komunalnych, ul. 700 – lecia 14, 72-200 Nowogard,
d) Samodzielny Publiczny Szpital Rejonowy, ul. Wojska Polskiego 7, 72-200 Nowogard,
e) Miejska Biblioteka Publiczna, pl. Wolności 8, 72 -200 Nowogard,
f) Nowogardzki Dom Kultury, pl. Wolności 7, 72 – 200 Nowogard,
g) Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół, ul. 3 maja 6, 72 – 200 Nowogard,
h) II Liceum Ogólnokształcące, ul. Bohaterów Warszawy 78, 72 – 200 Nowogard,
i) Szkoła Podstawowa w Orzechowie, Orzechowo 34, 72 – 200 Nowogard,
j) Szkoła Podstawowa w Błotnie, Błotno 27. 72 – 200 Nowogard,
k) Szkoła Podstawowa w Strzelewie, Strzelewo 55a, 72 – 200 Nowogard,
l) Szkoła Podstawowa w Żabowie, Żabowo 17, 73 – 200 Nowogard,
m) Szkoła Podstawowa w Długołęce, Długołęka 16a, 72 – 200 Nowogard,
n) Szkoła Podstawowa w Wierzbięcinie, Wierzbięcin 50, 72 – 200 Nowogard,
o) Szkoła Podstawowa Nr1, ul. Wojska Polskiego 67, 72 – 200 Nowogard,
p) Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Żeromskiego 5, 72 – 200 Nowogard,
q) Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Bohaterów Warszawy 78, 72 – 200 Nowogard,
r) Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Gen. Bema41, 72 – 200 Nowogard,
s) Publiczne Przedszkole Nr 1, ul. Żeromskiego 14, 72 -200 Nowogard,
t) Publiczne Przedszkole Nr 3, ul. Poniatowskiego 2a, 72 – 200 Nowogard,
u) Publiczne Przedszkole Nr 4, ul. Kościuszki 3, 72 – 200 Nowogard,
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie że:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w Rozdziale VI pkt 1, tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w załączniku nr 2 do SIWZ, dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
brak
|
Zakresie kryteriow selekcji |
brak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
brak
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty,
zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane),
pełnomocnictwo - jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź w kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych)
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego),
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.310).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego :
Bank PKO S.A. I O/Nowogard Nr 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441
4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty
zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego
wniesienie wadium należy przed upływem terminu składania ofert dołączyć do oferty.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy p.z.p.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|