GuidZP400 |
41383cee-2d72-4e70-a1f3-851882391bbe
|
Biuletyn |
637619-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
|
Regon |
65061400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-064
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 754 636
|
Zamawiajacy fax |
178 754 634
|
Zamawiajacy email |
zampub@erzeszow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.erzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.erzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.erzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie
|
Numer referencyjny |
CZ-D.271.111.342.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego mięsa : karkówka, schab, cielęcina, filet z kurczaka, królik oraz wędlin: szynka drobiowa, szynka wieprzowa i drobiowa, polędwica, kiełbasa sucha wieprzowa i drobiowa do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie (9 żłobków).
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca
w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta ( w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (dostępny w oddzielnym pliku) oraz wzór umowy (zał. nr 3 do SIWZ) wraz z załącznikiem.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: 1)Zakres zamówienia objętego prawem opcji: Prawem opcji jest możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego o którym mowa w § 1 wzoru umowy na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa w § 1 wzoru umowy. Kupujący uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na możliwości kupna w ramach niniejszej umowy i na warunkach niniejszej umowy do 30 % ilości artykułów, o których mowa w § 1 wzoru umowy oraz za łączne wynagrodzenie z tytułu prawa opcji nie może przekroczyć kwoty 45 714,29 zł netto. 2)Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Kupującego, złożone Sprzedawcy w formie pisemnej. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż: od 1 lutego 2020 r do 31 grudnia 2020 r. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać sukcesywnie artykuły w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. pracy żłobków z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy do obiektów Żłobków na terenie Miasta Rzeszowa. Sprzedawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych artykułów do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie odtyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Pełnomocnictwa – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie odtyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|