124/ZP/2019 - Sukcesywna dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego oraz papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.

Data publikacji 2019-12-19
Data zakończenia 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637687-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego oraz papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 831caf17-df39-4a39-b90f-2af35f3a86d9
Biuletyn 637687-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 12870000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem dla Działu Zakupów UŁ 124/ZP/2019
Nazwa nadana zamowieniu 124/ZP/2019 - Sukcesywna dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego oraz papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Numer referencyjny 124/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego oraz papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 2.1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, 2.2. zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji arkusza cenowego (Załącznik nr 2 do SIWZ/umowy) przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych asortymentów w ilościach większych lub mniejszych aniżeli ilości podane w Załączniku nr 2 do SIWZ/umowy). 2.3. jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2.4. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2.5. Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca; a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 2.6. Zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 - Drobne artykuły gospodarstwa domowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową zamawianą ilością zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - Papier toaletowy, ręczniki papierowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową zamawianą ilością zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)